Kans zit er in.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat Kitty naar het datacenter word gestuurd
Hij zei net nog dat hij graag erin wil blijven.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie Peter nog wel vrijwillig weglopen omdat 'ie het zo zielig vind voor Kuttie
Missie??quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zei net ook dat hij er hier is met een missie
en hij was nog niet klaar
Ik heb liever dat we haar direct uploaden naar de cloudquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoop hetquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Die komt met haar pak niet door de virusscan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we haar direct uploaden naar de cloud
Ja. hahaha Het is een Billy. Wat hebben we daar van genoten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Ze valt wel veel in herhaling hè. Elke keer dezelfde teksten. Het is net Billy.
Zo zie je maar. Kitty maakt TV en Billy deed dit ook. Goud voor RLS'squote:Op donderdag 13 januari 2022 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. hahaha Het is een Billy. Wat hebben we daar van genoten.
Ruuuuuuuhuud..en janken en schreeuwen. En neukte zich een slag in de rondte.![]()
En we wilde haar altijd weg hebben.
Ik ook. Ik denk dat ik niet ga stemmen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:26 schreef Clasientje het volgende:
Wat jammer deze uitslag ik wil peter en Kitty beide houden in Big Brother.
Haha en dat ook tegen Tobias zeggen. Want ze heeft mensenkennisquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:27 schreef RobjeGeus het volgende:
Tussen vera en Dimi is nep in de ogen van Kitty
Als het alleen gebleven was bij het baas spelen in de keuken oke, maar hoe ze nu doet. Nee van mij mag ze wel gaanquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoop het![]()
Ik zit niet te wachten op die 'liefdesstreams Dimi/ Vera'
Doe mij maar ergernissen met Kitty
Team groen!quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawal, Salar en Nouchine zijn een bondje begonnen zeggen ze.
Nouchine : 'We gaan nu echt tactisch spelen'
[ afbeelding ]
Zijn ze lekker op tijd meequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawal, Salar en Nouchine zijn een bondje begonnen zeggen ze.
Nouchine : 'We gaan nu echt tactisch spelen'
[ afbeelding ]
Die heb je nodig. Na Theo kwam je in een gat. Daar kwam Patrick voor terug, maar dat was geen schim van wat Theo was.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vreselijk mens die Kitty.
Gewoon wegwezen zaterdag.
Niemand heeft Theo gemist vorig jaar, terwijl een hoop zeiden dat hij de smaakmaker was.
Energiezuiger is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |