Maar wel een beetje onzichtbaar, zeker vergeleken met akela.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Peter doet het echt veel beter
mogen ze allemaal een voorbeeld aannemen
Ik hoorde net in de groene kamer dat Kristof voor Peter had gestemd. Weet niet of dit ook echt zo is.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:18 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik hoorde net in de groene kamer dat Kristof voor Peter had gestemd. Weet niet of dit ook echt zo is.
neequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:18 schreef juul. het volgende:
Niemand verbaasd dat Christof op Peter heeft gestemd?
Duidelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof en nawel dus op peter
Grace tobias en dimi op vera
En nouchine en salar op kitty.
dat geloof ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens goed Oudhollands BB-Gebruik krijg je Irritators nooit weg, dat is slecht TV maken
Ze gaan KutteKit er dus wel in houden via een loophole
Dan zouden Jerrel, Snapjuh, Els en Danielle vorig jaar BB gewonnen hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens goed Oudhollands BB-Gebruik krijg je Irritators nooit weg, dat is slecht TV maken
Ze gaan KutteKit er dus wel in houden via een loophole
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Twitter, instagram en fb een graadmeter zouden zijn blijft Peter... die komt toch echt wel populairder naar voren.
onze stemmen (twitter Facebook Instagram) wordt niets mee gedaan BB laat de persoon erin die het beste tv geeft, ben het met Freaky40 eens. BB wil kijkers en die hebben ze met de drama, kook strubbelingen, uitspraken van Kitty, niet van het amper in beeld mannetje Peter. Net als vorig jaar zijn die stemmen van ons gewoon NEPquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef spapaars het volgende:
Ik wil nu stemmen.
Bij RTL, de Belg, en op dat multi millions streams kastje van Mario.
Misschien denkt hij dat Vera makkelijker Kitty had kunnen verslaan?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:18 schreef juul. het volgende:
Je had toch niet gedacht dat ie voor Kitty zou gaan?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:18 schreef juul. het volgende:
Mooie twist.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie Peter nog wel vrijwillig weglopen omdat 'ie het zo zielig vind voor Kuttie
die zei net ook dat hij er hier is met een missiequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie Peter nog wel vrijwillig weglopen omdat 'ie het zo zielig vind voor Kuttie
Ahh Daniii met haar grote Daniii'squote:Op donderdag 13 januari 2022 11:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan zouden Jerrel, Snapjuh, Els en Danielle vorig jaar BB gewonnen hebben.
Neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat Kitty naar het datacenter word gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |