quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:12 schreef Stargazing het volgende:
en Salar is alleen bang omdat hij weer in de minderheid is als Kitty weg is. Vergis je niet, Salar geeft niets om Kitty, Salar geeft alleen om Salar
Peter is pijlsnel aan het stijgen bij mijquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Peter doet het echt veel beter
mogen ze allemaal een voorbeeld aannemen
Precies......quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:12 schreef Whuzz het volgende:
Mooi verschil tussen Peter en Kitty. Zelfde omstandigheden, compleet andere manier van "dealen".
Peter heeft al geregeld dingen van Kitty weerlegdquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Al hoop ik niet dat Peter mee gaat met het Kitty verhaal
Ja. Mario doet dat ook steeds. En ik ben geirriteerd dat die kut Vera immuniteit heeft.quote:
Sneaky motherfuckerquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar moest als eerste : op Kitty gestemd.
Ze moest kiezen tussen Vera en Peter (en Kitty). Samen binnengekomen met Peter ... goede klik.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:13 schreef 5thencounter het volgende:
En waarom Grees te janken? die wil ook een graantje zelfmedelijden scoren?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:14 schreef BB-King het volgende:
Dimitri tegen Kitty:
Dit is kiezen tussen je moeder, je vader en je zus.
Dimitri wil zijn zus neuken?
E heeft het nog nergens op vera afgegeven ze is pissig op der zelf en dat is wat ze de hele tijd zegt zij had die token moeten kopen zegt ze nu. Ze heeft vera nog gefeliciteerd buiten, en verder geen kwaad woord over der gezegdquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ze kiest er zelf voor om eten te maken, laat de rest niet eens in de keuken dus dat is een dom excuus waar ze absoluut geen recht op heeft om nog te gebruiken. Met de spullen twijfelde ze zelf niet eens, ze besefte zelf ook wel dat ze zonder dat eten in de problemen kwam met wat ze nog kon koken + de conditioner. Kitty doet het zichzelf aan maar dat is geen reden om het af te reageren op Vera
Zij heeft voor Peter gekozen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:13 schreef 5thencounter het volgende:
En waarom Grees te janken? die wil ook een graantje zelfmedelijden scoren?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Mario doet dat ook steeds. En ik ben geirriteerd dat die kut Vera immuniteit heeft.
Sorry
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:14 schreef BB-King het volgende:
Dimitri tegen Kitty:
Dit is kiezen tussen je moeder, je vader en je zus.
Dimitri wil zijn zus neuken?
Misschien een leuk idee om haar huis dan helemaal vol te leggen met ballonnen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zullen we zaterdag Kitty thuis opwachten met ballonnen is ze niet alleen
Ze zat het daarnet overduidelijk op Vera af te geven. Met uitspraken als "moet ik me ook voor de camera uitkleden"quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Z
[..]
E heeft het nog nergens op vera afgegeven ze is pissig op der zelf en dat is wat ze de hele tijd zegt zij had die token moeten kopen zegt ze nu. Ze heeft vera nog gefeliciteerd buiten, en verder geen kwaad woord over der gezegd
En ja ik geef der in deze gewoon wel gelijk
Die token had haar ook de nek omgedraaid.....en dat voor 1keer de nominatie te ontlopen?? Zelfs iemand die "niet zo goed voor de groep is zoals zij zegt" had nooit die token gepakt en met lege handen terug gekomen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Z
[..]
E heeft het nog nergens op vera afgegeven ze is pissig op der zelf en dat is wat ze de hele tijd zegt zij had die token moeten kopen zegt ze nu. Ze heeft vera nog gefeliciteerd buiten, en verder geen kwaad woord over der gezegd
En ja ik geef der in deze gewoon wel gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |