Die zijn misschien blij dat ze er in zitquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu snap ik haar kinderen ook beter.....Kids haal je moeder eruit. Wat een sneu iemand. Vol zelf medelijden.
kan hier heel slecht tegenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat ze deze ronde overleefd zodat het nog een keer gaat gebeuren.... bijna
Nou ja met dat poppekast heeft ze wel gelijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard.
En de "ik ga altijd voor de groep"-kaart
De "iedereen is altijd tegen mij"-kaart
De "het is allemaal poppenkast"-kaart
Ze heeft de complete verzameling door de kamer gesmeten
BINGOOOOOquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard.
En de "ik ga altijd voor de groep"-kaart
De "iedereen is altijd tegen mij"-kaart
De "het is allemaal poppenkast"-kaart
Ze heeft de complete verzameling door de kamer gesmeten
En dat elke week.....tegen nominatietijdquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
kan iemand de psycholoog erbij roepen
die draait echt door
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:56 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: Wat moet ik dan? Moet ik me uit gaan kleden voor de camera?
OMG NEEEEEE!
DOE HET NIET
Het spijt me wat ik over je gezegd hebt Kitty! Ik bedoelde het niet zo! Ik snap dat je boos bent! Maar houd in GODSNAAM dat pak aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeft ze enig idee in wat voor een poppenkast ze is gestapt?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ja met dat poppekast heeft ze wel gelijk
ik weet het, maar een poll bevestigd het toch nog eensquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar is geen Poll voor nodig
Er zijn nog steeds mensen die geloven dat dit soort programma's echt zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze enig idee in wat voor een poppenkast ze is gestapt?
nee alleen kitty en peter als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:02 schreef Benny het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Staan nu ook in de OP. Weet og niet of ze ook genomineerd zijn
ze was vorig jaar diehard fan van Jillquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die geloven dat dit soort programma's echt zijn.
En dat haar hele leven al. Je zal toch eens achter je oor krabben met waarom.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:01 schreef spapaars het volgende:
Dacht je onmisbaar te zijn, wordt je zomaar genomineerd.
Life is a bitch .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |