Heeft ze de ik wil niet weer alleen in huis zijn kaart alweer getrokken ( heb de stream nog niet aan)quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:54 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb hier ZO voor GEVOCHTEN!
Alsof ze Jeanne d'Arc is op de brandstapel
Nu snap ik haar kinderen ook beter.....Kids haal je moeder eruit. Wat een sneu iemand. Vol zelf medelijden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:56 schreef Stargazing het volgende:
"ik wil nog niet naar huis"
HET IS BIG BROTHER, get over it.
Jemig, wat een zielig mens is dat zeg.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:55 schreef Harry het volgende:
Kitty: Het heeft met mijn verleden te maken. Ik word afgerekend omdat ik mezelf ben. Hoeveel rekeningen moet ik nog krijgen? Moet ik me dan uitkleden voor de camera, ben ik dan goed??
Precies, vooral niet in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:57 schreef Silves het volgende:
Hoeveel medelij kun je met jezelf hebben?? neem een voorbeeld aan Peter!!!!
Nawel op Peter, zei ze netquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wil weten wie op wie heeft gestemd!
De drie boys op Vera.
Salar en Nouchine op Kitty
Nawel en Grace op Peter.
??? Goed?
Je zou bijna hopen dat ze deze ronde overleefd zodat het nog een keer gaat gebeuren.... bijnaquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat het niet trekken hoor
als ze weer genomineerd zou worden
Uiteraard.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze de ik wil niet weer alleen in huis zijn kaart alweer getrokken ( heb de stream nog niet aan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |