Zo zag ze er ook uit met dat roze pak aan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:52 schreef Blackprinces het volgende:
Wat een dom varken ben ik...aldus kit
Mijn stem heeft iequote:Op donderdag 13 januari 2022 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen sneu nu voor Peter dat hij vrij onzichtbaar is in de tv uitzendingen.
En niet zo'n klein beetje ook.quote:
die gaat het niet trekken hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
En niet zo'n klein beetje ook.
Hoe vaak kan ze nog niet genomineerd worden....die kunnen ze er niet in houden. Elke week weer opnieuw.
Oh dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wie weet komt BB nog met 'n complot-twist.... Kitty Dagboekkamer: Kitty je mag 1 iemand kiezen
die jou plaats inneemt als genomineerde
Heeft ze de ik wil niet weer alleen in huis zijn kaart alweer getrokken ( heb de stream nog niet aan)quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:54 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb hier ZO voor GEVOCHTEN!
Alsof ze Jeanne d'Arc is op de brandstapel
Nu snap ik haar kinderen ook beter.....Kids haal je moeder eruit. Wat een sneu iemand. Vol zelf medelijden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:56 schreef Stargazing het volgende:
"ik wil nog niet naar huis"
HET IS BIG BROTHER, get over it.
Jemig, wat een zielig mens is dat zeg.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:55 schreef Harry het volgende:
Kitty: Het heeft met mijn verleden te maken. Ik word afgerekend omdat ik mezelf ben. Hoeveel rekeningen moet ik nog krijgen? Moet ik me dan uitkleden voor de camera, ben ik dan goed??
Precies, vooral niet in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:57 schreef Silves het volgende:
Hoeveel medelij kun je met jezelf hebben?? neem een voorbeeld aan Peter!!!!
Nawel op Peter, zei ze netquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wil weten wie op wie heeft gestemd!
De drie boys op Vera.
Salar en Nouchine op Kitty
Nawel en Grace op Peter.
??? Goed?
Je zou bijna hopen dat ze deze ronde overleefd zodat het nog een keer gaat gebeuren.... bijnaquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat het niet trekken hoor
als ze weer genomineerd zou worden
Uiteraard.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze de ik wil niet weer alleen in huis zijn kaart alweer getrokken ( heb de stream nog niet aan)
Die zijn misschien blij dat ze er in zitquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu snap ik haar kinderen ook beter.....Kids haal je moeder eruit. Wat een sneu iemand. Vol zelf medelijden.
kan hier heel slecht tegenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat ze deze ronde overleefd zodat het nog een keer gaat gebeuren.... bijna
Nou ja met dat poppekast heeft ze wel gelijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard.
En de "ik ga altijd voor de groep"-kaart
De "iedereen is altijd tegen mij"-kaart
De "het is allemaal poppenkast"-kaart
Ze heeft de complete verzameling door de kamer gesmeten
BINGOOOOOquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard.
En de "ik ga altijd voor de groep"-kaart
De "iedereen is altijd tegen mij"-kaart
De "het is allemaal poppenkast"-kaart
Ze heeft de complete verzameling door de kamer gesmeten
En dat elke week.....tegen nominatietijdquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
kan iemand de psycholoog erbij roepen
die draait echt door
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:56 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: Wat moet ik dan? Moet ik me uit gaan kleden voor de camera?
OMG NEEEEEE!
DOE HET NIET
Het spijt me wat ik over je gezegd hebt Kitty! Ik bedoelde het niet zo! Ik snap dat je boos bent! Maar houd in GODSNAAM dat pak aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeft ze enig idee in wat voor een poppenkast ze is gestapt?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ja met dat poppekast heeft ze wel gelijk
ik weet het, maar een poll bevestigd het toch nog eensquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar is geen Poll voor nodig
Er zijn nog steeds mensen die geloven dat dit soort programma's echt zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze enig idee in wat voor een poppenkast ze is gestapt?
nee alleen kitty en peter als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:02 schreef Benny het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Staan nu ook in de OP. Weet og niet of ze ook genomineerd zijn
ze was vorig jaar diehard fan van Jillquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die geloven dat dit soort programma's echt zijn.
En dat haar hele leven al. Je zal toch eens achter je oor krabben met waarom.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:01 schreef spapaars het volgende:
Dacht je onmisbaar te zijn, wordt je zomaar genomineerd.
Life is a bitch .
Ze maakt tegen Vera meer kans hoor, Peter is van die 3 het populairstequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:01 schreef Stargazing het volgende:
Het feit dat ze haar afreageerd op Vera hahahahaha
Als ze tegenover Vera stond lag ze er gegarandeerd uit. Tegen Peter maakt ze nog een kans, maar hoe langer ze zielig blijft doen hoe kleiner die kans wordt
Doet mij aan iemand denkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:03 schreef Stargazing het volgende:
Salar denkt het weer te weten hoor.
Salar heeft echt nog NIETS juist voorspeld.
nee ligt altijd aan een anderquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat haar hele leven al. Je zal toch eens achter je oor krabben met waarom.
Dat zou dan wel weer een passende straf zijn voor overtreding.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:02 schreef 5thencounter het volgende:
Gadverdamme...KitteKut vraagt zich af of ze moet neuken om er in te blijven....
Denk dat Kitty gaatquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Peter versus Kitty dus. Kitty blijft, Peter maakt geen TV. Nou dat.
als Kitty zo blijft verder doen maakt Kitty geen enkele kans.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
We gaan het zienquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dit programma niet.
Ik vond het al eng om te horen dat ze kinderen heeftquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:02 schreef 5thencounter het volgende:
Gadverdamme...KitteKut vraagt zich af of ze moet neuken om er in te blijven....
Als Twitter, instagram en fb een graadmeter zouden zijn blijft Peter... die komt toch echt wel populairder naar voren.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben nu één kans om die snurker het Huis uit te schoppen.. en eten wordt er echt wel gekooktquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer een passende straf zijn voor overtreding.
BB: Graag niet meer zingen, het verstoort de streams
Kristof: "Wasmachine, wasmachine"
BB: KRISTOF. Neuken met Kitty!
Daar geloof ik niets van. Dat zegt allemaal niets. Vorig jaar zaten ze er ook vaak naast.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Twitter, instagram en fb een graadmeter zouden zijn blijft Peter... die komt toch echt wel populairder naar voren.
Daarom zeg ik ook "als"quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Dat zegt allemaal niets. Vorig jaar zaten ze er ook vaak naast.
Kitty doet het niet voor de groep maar voor zichzelf......quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dimi heeft gelijk. Kitty doet heel veel voor de groep, maar beperkt ook anderen.
Fok ook. Kitty maakt geen kansquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Twitter, instagram en fb een graadmeter zouden zijn blijft Peter... die komt toch echt wel populairder naar voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |