In de gameroom moeten ze nu unaniem beslissen wie van de genomineerde 'n vrijstelling krijgt, ze mogenquote:

oeh dat zou ziek zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In de gameroom moeten ze nu unaniem beslissen wie van de genomineerde 'n vrijstelling krijgt, ze mogen
1 persoon kiezen

Vies he. bleehh Is popie jopie gedragquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:15 schreef Tourniquet het volgende:
Amy heeft het met zweetkleren gaan zitten op het aanrecht al gelijk overgenomen.

quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In de gameroom moeten ze nu unaniem beslissen wie van de genomineerde 'n vrijstelling krijgt, ze mogen
1 persoon kiezen

Met KPN gebeld, doen een re-start van je modem, en dat helpt geen sikkepit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
D
[..]
De haperingen zijn niet bij videoland maar bij KPN. Videoland zelf heeft geen problemen.

Ik ben voor!quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1 persoon kiezen

heb je haar handjes gezien?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
Twee handjes vol, prima materiaal
[ afbeelding ]

Bron?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1 persoon kiezen

vera niiet? maar ik zei er toch komenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Iedereen behalve de nog genomineerden (en de 2 nieuwen).

Zou best kunnen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1 persoon kiezen

Ik zie volgens mij voor het eerst het beeldmerk links bovenin beeld. Hoe kijk jij?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: vandaag nog problemen met de streams?
 maar ik kijk nu dubbel streams
  maar ik kijk nu dubbel streams  

en hoezo lopt dann op iptv zo top?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met KPN gebeld, doen een re-start van je modem, en dat helpt geen sikkepit.
Het kan zijn dat de doorgifte van Videoland naar KPN niet goed is.

hidiho streams?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zie volgens mij voor het eerst het beeldmerk links bovenin beeld. Hoe kijk jij?

Ik heb ziggo. Bij mij wil de tv erg vaak opnieuw aanmelden bij internet als ik de streams kijk via videoland.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met KPN gebeld, doen een re-start van je modem, en dat helpt geen sikkepit.
Het kan zijn dat de doorgifte van Videoland naar KPN niet goed is.

meer is nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |