Na een nacht in die bedompte slaapkamer zonder ventilatie zou ik ook graag buiten zitten even.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
Dat ze buiten kunnen zitten.Ik zit binnen en heb het koud zonder ventilatorkachel. ( CV gaat pas middags aan)
leek het wel opquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Eveline heeft d'r zender uit of zo
Ja maar het is echt koud. Evelyn zit in een shirtje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Na een nacht in die bedompte slaapkamer zonder ventilatie zou ik ook graag buiten zitten even.
net onder de douche vandaanquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja maar het is echt koud. Evelyn zit in een shirtje.
En iedereen accepteert het gewoon.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft zeker niks te zeggen maar
doet het toch
Juist wel!quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jammer dat Tobias Amy net het verkeerde advies geeft.
Ze is meer een mannenmens. Weet niet goed hoe te mengen met de meiden.
Ga eens praten met Nouchine!
Juist die niet!
Als ik haar had zou ik er ook de hele dag aan fruttenquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
Amy zit ook constant in de spiegel te koekeloeren en aan haar haren te frutten
De haperingen zijn niet bij videoland maar bij KPN. Videoland zelf heeft geen problemen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:34 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet van waar de 2 bb streams
op iptv onder nederland zijn maar ze lopen
top,niet haperen als de videoland
Tobias vrouwen kennis is wel heel magerquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jammer dat Tobias Amy net het verkeerde advies geeft.
Ze is meer een mannenmens. Weet niet goed hoe te mengen met de meiden.
Ga eens praten met Nouchine!
Juist die niet!
als ik naar je ui kijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ik haar had zou ik er ook de hele dag aan frutten
Ja, maar da's White Goodman! White. W, H, I, T. .. .... E.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik naar je ui kijk
kom je aardig in de buurt
Denk dat Grace een betere optie was geweest. Die is neutraler en kan goed praten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Juist wel!
Nouchine is het makkelijkst te benaderen.
KPN?quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
D
[..]
De haperingen zijn niet bij videoland maar bij KPN. Videoland zelf heeft geen problemen.
Tja, aan uw ballen staan krabben is ook geen zicht natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ik haar had zou ik er ook de hele dag aan frutten
Zwanger!quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:04 schreef Benny het volgende:
Nawel: "Ik kan niet ontbijten 's ochtends. Dat is nieuw."
Grace: "Heb je nu ontbeten?"
Nawel: "Nee, alleen koffie gedronken. De rest krijg ik niet weg"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |