dat sloft zo lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom loopt Kitty nog steeds op bloten voeten, ze heeft toch schoenen
Oh. Niet?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tja, aan uw ballen staan krabben is ook geen zicht natuurlijk.
Blijkbaar, ik zelf vind het ook wel lekker op bloten voeten te lopen, maar daar zou ik toch sneller schoenen aan trekkenquote:
LIJkt mij ook altijd lastig om in zo vast groepje te komenquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:55 schreef Jockari het volgende:
De 2 nieuwkomers zijn wel overenthousiast aanwezig. Zonnetjes in BB-huis zo te zien
[ afbeelding ]
Tobias was samen met Kristof bezig om Dimi de eerste stap te laten zettenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
Kitty vind het jammer dat ze Tobias zo vaak verloren ziet kijken.
Het is zo'n lieve jongen.
Ik zie dat ook.
Ik denk dat hij zich genaaid voelt door Vera.
Dat laat hij niet merken natuurlijk Hij doet net of het hem niet deert.
( Peter en Kitty hadden het er ook over gisteravond dat Vera eerst om Tobias heen drentelde en daarna pas bij Dimitrie. Vandaar dat ze denken dat het nep is. )
met een speldjequote:Op donderdag 13 januari 2022 10:12 schreef Benny het volgende:
Selectief aantal bewoners naar de gameroom. Hoe dan?
Iedereen behalve de nog genomineerden (en de 2 nieuwen).quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:12 schreef Benny het volgende:
Selectief aantal bewoners naar de gameroom.
Ja maar dat was pas toen hij door had dat Vera was geswitcht naar Dimitri..quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias was samen met Kristof bezig om Dimi de eerste stap te laten zetten
vraag me het echt afquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja maar dat was pas toen hij door had dat Vera was geswitcht naar Dimitri..
Wat moet hij dan?
Gaan huilen in een hoekje?
Met Dimitri vechten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |