abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203150300
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 09:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Verder is "sprekers weren" natuurlijk nogal een rekkelijk begrip. Als een spreker antiwetenschappelijke onzin komt verkondigen dan is het niet raar als die niet welkom is.
De kritiek is natuurlijk nooit dat een spreker onwetenschappelijk is. Het is niet alsof er woedende studenten op de campus over de validiteit van iemands onderzoeksmethoden.

Nee, het is omdat iemand niet in het ideologische straatje past. On-feministisch, aartsconservatief. Het is een zorgelijke trend in Amerika waarvan we moeten zorgen dat die niet overwaait. Cliteur of Peterson moeten gewoon een podium kunnen krijgen. Bij de VU krijg ik daar niet veel vertrouwen in bij dit soort quotes:

quote:
"Een aantal studenten voelt zich onveilig als er polariserende sprekers komen," zegt Ganzevoort. "Daar wil de VU rekening mee houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2022 09:40:10 ]
  woensdag 12 januari 2022 @ 09:40:10 #102
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203150309
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 09:14 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik zie op zich de relevantie niet van je vraag. Moet er voor elke (theoretische) kwestie een praktijkvoorbeeld zijn?

Maar google eens op “ spreker geweerd universiteit” en je krijgt een volle SERP.

Ik haal er even eentje uit;

https://nos.nl/artikel/22(...)canadese-gastspreker
[..]
Dit is al zó doorgedraaid dat de mensen die een boycot wilden met de dood bedreigd werden! Dit loopt gewoon volstrekt uit de klauwen.
Nee. Ze wilden een extra spreker voor een betere balans. Geen boycot.

quote:
Zo'n honderd medewerkers en enkele studentengroepen startten een petitie waarin ze vroegen om een extra spreker bij de discussie, om zo een betere balans te krijgen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203150333
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 09:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik denk dat men zich een beetje verkijkt op het dvd en diens ideologie, want het gaat inmiddels wel verder dan een politieke stroming.

Het is en blijft een marginale groep maar die groep groeit wel, wordt steeds extremer en vocaler. Dit soort geteisem wil je eigenlijk helemaal niet in dit land hebben. Maar ja..als streng islamitisch onderwijs mag, dan mag dit zeker.
Marginaal?

JFVD heeft meer dan 50.000 leden. Als je dan nog marginaal bent.....
  woensdag 12 januari 2022 @ 09:47:26 #104
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203150405
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 09:39 schreef Heph844 het volgende:

[..]
De kritiek is natuurlijk nooit dat een spreker onwetenschappelijk is. Het is niet alsof er woedende studenten op de campus over de validiteit van iemands onderzoeksmethoden.

Nee, het is omdat iemand niet in het ideologische straatje past. On-feministisch, aartsconservatief. Het is een zorgelijke trend in Amerika waarvan we moeten zorgen dat die niet overwaait. Cliteur of Peterson moeten gewoon een podium kunnen krijgen. Bij de VU krijg ik daar niet veel vertrouwen in bij dit soort quotes:
[..]

Tja dat blijven natuurlijk vaagheden. "Niet in het ideologische straatje" kan natuurlijk ook van alles betekenen. En het is heel begrijpelijk dat een universiteit geen podium wenst te zijn voor extremistische figuren die even zieltjes willen komen winnen. Die vrijheid is er ook.
pi_203150409
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 08:04 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe een gemiddelde schooldag eruit ziet

9:00 We starten de dag met het zingen van het volkslied

9:10 Schrijfles, we schrijven het partijprogramma van de FvD over

10:30 Lezen, we gaan klassikaal het nieuwste boek van de Grote leider Baudet lezen

11:45 Geschiedenis, we hebben een speciale methode ontwikkeld. "Boreale Historie". Dat gaat deels over vaderlandse geschiedenis zoals hoe goed de slavernij voor onze economie was en wat de mooie kanten waren van de Duitse bezetting. Ook hoofdstukken over de beste jaren van de VS onder Trump en de levensloop van de vader des Vaderlands Pim Fortuyn.

12:00 Pauze, kinderen mogen op de stormbaan spelen

12:30 Rekenen, omdat het moet.

13:00 Biologie, in het boek "Boreale Biologie" leren we hoe het zwarte ras inferieur is. Een later hoofdstuk gaat over klimaar en welke leugens daarover verteld worden door links. En over hoe de elite ziektes bedenkt om chips te implanteren. Plus een hoofdstuk waarom homo of transgender zijn slecht is.

13:45 We zetten het tv scherm aan om naar het dagelijkse FvD-jeugdjournaal te kijken om te weten wat er echt speelt in ons land

14:15 Seksuele voorlichting, we leren hoe nee van vrouwen niet echt nee is. En dat vrouwen gemeen zijn en alleen maar door chads geneukt worden. Dus daarom moet de staat ingrijpen in herverdeling van seks.

15:00-16:00 We eindigen de dag met gymnastiek. Een paar keer over de stormbaan. Verder leren met wapens om te gaan. Ook vechtsporten zodat je linksen in elkaar kan rossen.
Boreaal rekenen om het ledenaantal van de Partij op peil te houden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 12 januari 2022 @ 09:48:54 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203150417
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 09:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Marginaal?

Een hoop verzonnen leden ja
https://www.accountant.nl(...)niet-te-achterhalen/

https://www.ad.nl/politie(...)ransparant~a351fd0b/
pi_203150431
Het is wel een goed plan trouwens eerst die luie buitenlanders die onze banen afpakken eruit. En daarna de kids van het uitschot naar zulke scholen. Iemand moet het werk doen wat niemand wil doen.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Forum Admin woensdag 12 januari 2022 @ 09:50:35 #108
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203150432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 09:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Marginaal?

Op maatschappelijke schaal is dat natuurlijk niets, maar soit dat zijn relatief forse cijfers voor zo'n tulpenclub.

Het is vooral griezelig omdat het verder gaat dan politiek alleen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 12 januari 2022 @ 09:56:48 #109
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_203150503
Het begint toch steeds meer te lijken op een bepaald clubje van bij de buren van in de vorige eeuw :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_203150527
quote:
Dat het verzonnen is is je eigen aanname. In de artikelen staat slechts dat FvD er niet transparant over is. Gelukkig is transparantie ook geen verplichting.
pi_203150534
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 09:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Op maatschappelijke schaal is dat natuurlijk niets, maar soit dat zijn relatief forse cijfers voor zo'n tulpenclub.

Het is vooral griezelig omdat het verder gaat dan politiek alleen.
Met die logica doet geen enkele politieke partij er toe.
pi_203150565
Aan de ene kant ook wel weer makkelijk dat alle toekomstwappies dan gewoon gecentreerd op één plek zitten die in de gaten gehouden kan worden.
  woensdag 12 januari 2022 @ 10:03:53 #113
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203150583
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 09:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat het verzonnen is is je eigen aanname. In de artikelen staat slechts dat FvD er niet transparant over is. Gelukkig is transparantie ook geen verplichting.
De enige reden om niet transparant te zijn lijkt me dat je niet wenst dat mensen de werkelijkheid te weten komen.

Overigens lijkt lid worden van FvD ook een soort Hotel California
https://www.geenstijl.nl/(...)ij-voormalige-leden/

Zo kan ik ook veel leden behouden. Gewoon weigeren de opzeggingen te verwerken. :')
pi_203150599
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De enige reden om niet transparant te zijn lijkt me dat je niet wenst dat mensen de werkelijkheid te weten komen.

Overigens lijkt lid worden van FvD ook een soort Hotel California
https://www.geenstijl.nl/(...)ij-voormalige-leden/

Zo kan ik ook veel leden behouden. Gewoon weigeren de opzeggingen te verwerken. :')
Het zijn allemaal van die vage nieuwsberichten. Bovenstaande is strafbaar. Waarom doen de (ex)leden geen aangifte??
  Forum Admin woensdag 12 januari 2022 @ 10:08:16 #115
pi_203150637
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Met die logica doet geen enkele politieke partij er toe.
Ik heb het dan ook niet over het politieke aspect van deze groep
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 12 januari 2022 @ 10:08:50 #116
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203150646
quote:
84s.gif Op woensdag 12 januari 2022 09:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee. Ze wilden een extra spreker voor een betere balans. Geen boycot.
[..]

Dank voor de nuancering. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_203150683
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik heb het dan ook niet over het politieke aspect van deze groep
Wat bedoel je dan wel? je zegt dat ze marginaal zijn.
  woensdag 12 januari 2022 @ 10:19:48 #118
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203150746
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 08:04 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe een gemiddelde schooldag eruit ziet

9:00 We starten de dag met het zingen van het volkslied

9:10 Schrijfles, we schrijven het partijprogramma van de FvD over

10:30 Lezen, we gaan klassikaal het nieuwste boek van de Grote leider Baudet lezen

11:45 Geschiedenis, we hebben een speciale methode ontwikkeld. "Boreale Historie". Dat gaat deels over vaderlandse geschiedenis zoals hoe goed de slavernij voor onze economie was en wat de mooie kanten waren van de Duitse bezetting. Ook hoofdstukken over de beste jaren van de VS onder Trump en de levensloop van de vader des Vaderlands Pim Fortuyn.

12:00 Pauze, kinderen mogen op de stormbaan spelen

12:30 Rekenen, omdat het moet.

13:00 Biologie, in het boek "Boreale Biologie" leren we hoe het zwarte ras inferieur is. Een later hoofdstuk gaat over klimaar en welke leugens daarover verteld worden door links. En over hoe de elite ziektes bedenkt om chips te implanteren. Plus een hoofdstuk waarom homo of transgender zijn slecht is.

13:45 We zetten het tv scherm aan om naar het dagelijkse FvD-jeugdjournaal te kijken om te weten wat er echt speelt in ons land

14:15 Seksuele voorlichting, we leren hoe nee van vrouwen niet echt nee is. En dat vrouwen gemeen zijn en alleen maar door chads geneukt worden. Dus daarom moet de staat ingrijpen in herverdeling van seks.

15:00-16:00 We eindigen de dag met gymnastiek. Een paar keer over de stormbaan. Verder leren met wapens om te gaan. Ook vechtsporten zodat je linksen in elkaar kan rossen.
Met Maurice de Hond als docent? 'Creatief met cijfers'
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Forum Admin woensdag 12 januari 2022 @ 10:25:59 #119
pi_203150803
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wat bedoel je dan wel? je zegt dat ze marginaal zijn.
Als stroming/ideologie want dat is het meer imo
pi_203150836
FvD de beste, mijn kind gaat niet op een he/she/it school maar een school waar ze kinderen nog gunstige zaken aanleren! Top!
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203150842
Het lijkt me eigenlijk veel zinvoller dat moslimkindertjes leren hoe hier de vrijheid van godsdienst begonnen is en dat zij hier moslim kunnen zijn uitsluitend en alleen omdat we elkaar met rust laten in ieders geloof. Dat moslims de vrijheid van geweten die Nederland in 1578 codificeerde nog niet eens erkennen en dat kort na de komst van dat barbaarse geloof de lijken alweer in de straten lagen.

Dat Nederland de bakermat is van de moderne westerse beschaving waarin mensen gelijk zijn en er opwaartse sociale mobiliteit is. Dat het deze beschaving is die de slavernij heeft afgeschaft terwijl de Afrikanen en Arabieren mordicus tegen waren en voor de slavernij hebben gevochten, lijkt me ook heel goed om aan allochtone kinderen te leren.

Dus het hangt er vooral vanaf wat voor kinderen naar die scholen zullen gaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203150882
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Als stroming/ideologie want dat is het meer imo
De stroming/ideologie heeft bij de jongeren dus circa 50.000 leden (laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat dat waar is) en FvD heeft 5 zetels.
  Forum Admin woensdag 12 januari 2022 @ 10:35:02 #123
pi_203150938
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De stroming/ideologie heeft bij de jongeren dus circa 50.000 leden (laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat dat waar is) en FvD heeft 5 zetels.
Dat noem ik marginaal ja. Verontrustend, maar marginaal.
pi_203151003
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat noem ik marginaal ja. Verontrustend, maar marginaal.
Marginaal - verontrustend.

Ahja.
  Forum Admin woensdag 12 januari 2022 @ 10:42:29 #125
pi_203151049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Marginaal - verontrustend.

Ahja.
Wat ben jij vermoeiend zeg
pi_203151121
Elke religieuze gekkenclub mag een school oprichten. Zou voor FvD niet anders moeten zijn.

Misschien dat het ze lukt om 1 school te openen. Die vervolgens naar alle waarschijnlijkheid gesloten gaat worden omdat het bestuur aan wanbeleid ten onder gaat.
pi_203151218
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat ben jij vermoeiend zeg
Dat is niet sympathiek.
pi_203151320
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 07:48 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
En in elke klas een grote portretfoto van Baudet aan de muur _O_
Misschien dat kindertjes en personeel ook een speldje kunnen dragen. Iets zoals op onderstaande foto, maar dan met Baudet.
pi_203151397
Ze doen maar, als ze zich maar aan de regels houden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203151424
Is Davide al eens zwanger? Kan hij of zij mooi het programma in.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_203151496
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:03 schreef Hexagon het volgende:
Deze onthouden we even voor de corona-discussies.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 12 januari 2022 @ 11:31:25 #132
8369 speknek
Another day another slay
pi_203151632
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 08:56 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Kritiek is het probleem niet. Het probleem is (poging tot) verbieden. Als men juist op een universiteit sprekers wil weren, dan is dat diep triest.
Descartes werd geweerd bij de Universiteit Utrecht na een succesvolle boycott door professor Voetius. Dit is van alle tijden. Soms terecht, soms niet, maar een universiteit is een gemeenschap van academici en heeft een opvoedende en beschermende rol voor de samenleving, dus moet het bewust zijn van haar platform en de meningen van haar gemeenschap.
Wat mij betreft zou Peterson welkom zijn om over zijn wetenschappelijke onderzoek te praten, net zoals Cliteur. Maar daar verdienen ze geen geld aan, dus dat zullen ze dan niet willen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_203151938
Waarom alleen basisscholen? Doe dan ook meteen een middelbare school; het Lavendel Lyceum.

En na het doorlopen van het Lavendel Lyceum kunnen leerlingen doorstromen naar de faculteit rechtsgeleerdheid in Leiden, die tegen die tijd is omgevormd in het Complot College.
pi_203152087
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 11:04 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Misschien dat kindertjes en personeel ook een speldje kunnen dragen. Iets zoals op onderstaande foto, maar dan met Baudet.
[ afbeelding ]
Die moet je dan wel verdienen met goede daden.
pi_203152141
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 11:52 schreef Sodemieters het volgende:
Waarom alleen basisscholen? Doe dan ook meteen een middelbare school; het Lavendel Lyceum.

kleine kindertjes zijn geiler, vermoed ik
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:07:27 #136
3542 Gia
User under construction
pi_203152222
Ik vermoed zo dat dit wordt gedaan om een verbod ertegen uit te dagen. Wil men dit verbieden, dan kunnen ook scholen op religieuze of andere grondslagen verboden worden. Iets waar ik niet per se op tegen ben, overigens.

Oftewel: Het tarten van het grondbeginsel 'vrijheid van onderwijs'
pi_203152264
Nu nog een eigen gemeente (of zelfs land) waar alle FvD-ers heen gaan.
"Pools are perfect for holding water"
pi_203152302
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Deel 17 miljoen eens door 50.000.
"Pools are perfect for holding water"
pi_203152471
Zou je op die school met je linkerhand mogen schrijven of wordt dat afgeleerd.
pi_203152540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:12 schreef probeer het volgende:

[..]
340.
pi_203152745
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]
De FVD scholen zijn juist de enige scholen die niet gefinancierd worden door een fascistenclub. Daar komt dit idee ook vandaan dat FVD al jaren heeft.

Het is een heel serieus concept.

Veel ouders hebben geen andere keus dan dat ze hun kind zien veranderen door alle woke/linkse indoctrinatie op school. Maar ze moeten toch ergens heen om te leren rekenen en lezen. De FVD scholen zijn daar de oplossing voor.
Kijk naar ons kabinet of de laatste verkiezingsuitslag.

Hoe gaat het met die linkse indoctrinatie?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_203152982
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 23:02 schreef uncucked het volgende:
Wat is het verschil met een kerk die een school begint? In feite hebben we in NL al de facto SGP-scholen.
Klopt, de reformatorische scholen. En dat is ook belachelijk.
  woensdag 12 januari 2022 @ 13:01:15 #143
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203153023
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]
De FVD scholen zijn juist de enige scholen die niet gefinancierd worden door een fascistenclub. Daar komt dit idee ook vandaan dat FVD al jaren heeft.

Het is een heel serieus concept.

Veel ouders hebben geen andere keus dan dat ze hun kind zien veranderen door alle woke/linkse indoctrinatie op school. Maar ze moeten toch ergens heen om te leren rekenen en lezen. De FVD scholen zijn daar de oplossing voor.
Doet de FvD de financiering niet zelf dan?
pi_203153035
Gaan Eva en Raisa ook lesgeven? Stukje my first sex teacher.
pi_203153505
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:07 schreef Gia het volgende:
Ik vermoed zo dat dit wordt gedaan om een verbod ertegen uit te dagen. Wil men dit verbieden, dan kunnen ook scholen op religieuze of andere grondslagen verboden worden. Iets waar ik niet per se op tegen ben, overigens.

Oftewel: Het tarten van het grondbeginsel 'vrijheid van onderwijs'
Ik zie bijzonder onderwijs niet snel verdwijnen, dat is zo diepgeworteld in Nederland.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 12 januari 2022 @ 13:45:34 #146
3542 Gia
User under construction
pi_203153649
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:36 schreef Aether het volgende:

[..]
Ik zie bijzonder onderwijs niet snel verdwijnen, dat is zo diepgeworteld in Nederland.
Helaas wel, ja. Maar om die reden kun je Forum niet verbieden een eigen school te starten.
Voor subsidie moeten ze wel voldoen aan een bepaald leerlingen aantal. Maar op eigen kosten mag het altijd.
pi_203153719
Dit plan zal uiteraard een stille dood sterven.

FVD had in het begin een aantal zeer goede ideeën over onder meer het klimaatbeleid en de EU, maar is nu al twee jaar bezig zichzelf op te heffen wegens totale krankzinnigheid.
pi_203154174
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:10 schreef probeer het volgende:
Nu nog een eigen gemeente (of zelfs land) waar alle FvD-ers heen gaan.
Mijn idee was om ze naar Noord Korea te sturen. Ze houden van autoritaire leiders en veel beter dan dat wordt het niet.
  woensdag 12 januari 2022 @ 14:28:56 #149
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203154380
Nog wat meer boreale beunhazerij kan er wel bij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203154605
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 23:09 schreef Nielsch het volgende:
Beter, dan hoeven mijn kinderen niet met al die toekomstige onrendabele FvD alfastudenten in de klas te zitten. Heel veel verder dan een flutstudie rechtsfilosofie in Leiden komen die lui toch vaak niet.
Er is niets mis met een filosofiestudie. :(
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_203154836
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:36 schreef Aether het volgende:

[..]
Zou je zo'n FvD-school niet als speciaal onderwijs moeten beschouwen?
pi_203154880
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Dit plan zal uiteraard een stille dood sterven.

FVD had in het begin een aantal zeer goede ideeën over onder meer het klimaatbeleid en de EU, maar is nu al twee jaar bezig zichzelf op te heffen wegens totale krankzinnigheid.
En? Heb je nu je toevlucht gezocht bij "Kopvoddentax" PVV of bij JA21?
Die laatste schijnt bij sommige ex-FvD'ers nog een acceptabele escape te zijn.

Maar misschien moet je dan even Annabel's tweets over 4 mei even opzoeken.
Extreem en populistisch rechts is gewoon in beginsel al "totale krankzinnigheid".
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_203154938
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:02 schreef Gehrman het volgende:
Gaan Eva en Raisa ook lesgeven? Stukje my first sex teacher.
Boh lekker die Eva Paalinjebroek!
pi_203155098
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 23:02 schreef uncucked het volgende:
Wat is het verschil met een kerk die een school begint? In feite hebben we in NL al de facto SGP-scholen.
niet

dat . is . nu .nét . het . probleem ...
dat de FvD zich eerder als een Kerk dan als politieke partij aan het ontwikkelen, inclusief geloof in een irrationale afwijkende werkelijkheid en een sekte-achtige Vooorganger.

Je gelijkstellen aan de SGP vind ik ook niet echt een teken van ee intelligent zelfbeeld hebben: Hoe 'correct' het eigenlijk lijkt te zijn en de FVD idd een soort van gereformeerde sekte aan het worden is, hooguit zonder Bijbel
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_203155516
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]
niet

dat de FvD zich eerder als een Kerk dan als politieke partij aan het ontwikkelen, inclusief geloof in een irrationale afwijkende werkelijkheid en een sekte-achtige Vooorganger.

Je gelijkstellen aan de SGP vind ik ook niet echt een teken van ee intelligent zelfbeeld hebben: Hoe 'correct' het eigenlijk lijkt te zijn en de FVD idd een soort van gereformeerde sekte aan het worden is, hooguit zonder Bijbel
Ik kijk net op GeenStijl naar de mening der Reaguurders.
Heel veel van het kaliber:

Hunnie (moslims vooral) doen dat ook dus Thierry mag dat ook.

Maar als je dan "onze boreale mentaliteit" dan zo verheven vindt boven de islamitische "hunnie-club" waarom copieer je dan dat gedrag. Moslims zijn slecht, dus wij mogen net zo slecht zijn.
pi_203155587
hij mag texel hebben. schooltje erop, allemaal FVD cafes. en dan de boot laten zinken
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 15:53:56 #157
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203155828
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dat zijn ze juist wel. De meeste basisscholen vallen volgens mij onder de PO raad (primair onderwijs). De voorzitter daarvan is een echte PvdA'er.

De bedoeling van zoiets is o.a. dat de opvattingen van de kartelpartijen als het juiste gezien worden en kinderen worden daarmee opgevoed. FVD wil dat niet en veel ouders willen dat ook niet. Kinderen horen vrij te zijn en mogen zelf op zoek gaan naar hun eigen identiteit.

Kinderen wordt op de meeste scholen verteld dat Nederland een institutioneel racistisch land is dat schuld draagt voor een slavernijverleden waar het excuses voor moet aanbieden.

Ook wordt op de meeste scholen niets meer verteld over de gouden eeuw en alle culturele rijkdom die daarbij hoorde. Een land waar je trots op zou moeten zijn wordt uitgelegd als een land waar je je voor moet schamen.

Als een kind zich mogelijk niet helemaal lekker in zijn vel zit wordt op de meeste scholen al direct een diagnose gegeven. Of er wordt gesuggereerd dat hij/zij homo is of in het verkeerde lichaam zit. Dit is een zeer slechte en verwarrende ontwikkeling.
Wat een ontzettende bullshit. Complete je reinste bullshit.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203156666
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:12 schreef probeer het volgende:

[..]
Nogmaals: met die logica zijn alle partijen marginaal.
pi_203156821
50.000 leden voor een politieke partij is heel behoorlijk, sterker nog dat maakt je de grootste partij qua leden. Maar zoveel zal FvD er niet hebben, laat staan de jongerentak afzonderlijk.
De ledenadministratie bij FvD is altijd al een soepzooitje geweest.
pi_203157054
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]
niet

Socialisme is ook een soort religie. Liberalisme (geloof in marktwerking) ook. Alle politieke ideologieën zijn dat.
  woensdag 12 januari 2022 @ 17:17:59 #161
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203157087
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 23:45 schreef Ixnay het volgende:
...

Als een kind zich mogelijk niet helemaal lekker in zijn vel zit wordt op de meeste scholen al direct een diagnose gegeven. Of er wordt gesuggereerd dat hij/zij homo is of in het verkeerde lichaam zit. Dit is een zeer slechte en verwarrende ontwikkeling.
Waar heb jij in godsnaam naar school gegaan?
pi_203157099
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:14 schreef uncucked het volgende:

[..]
Socialisme is ook een soort religie. Liberalisme (geloof in marktwerking) ook. Alle politieke ideologieën zijn dat.
Dat kun je verder vinden, maar wat wil je daar verder mee zeggen?

het heeft niks met mijn utleg te maken hoe DOM het is jezelf te willen gedragen als doorgeslagen gelovigen.

je vergelijkt zelf de FVD met doorgeslagen streng orthodoxe gereformeerden die een fringe-cult opgezet hebben onder het mom van 'als zij het doen, moeten wij het ook doen'....
anderen beweren kennelijk dat je het moet doen 'omdat de moslims dat ook doen'...

Mijn enige vraag is, waarom zou je je aan orthodoxe gereformeerden of salafistische moslims willen meten?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 12 januari 2022 @ 17:19:57 #163
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203157115
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:14 schreef uncucked het volgende:

[..]
Klopt, maar er is best een verschil tussen een ideologie die aanmoedigt tot onderzoeken, kritisch denken en geen waarde hangt aan bijvoorbeeld je geslacht of seksuele voorkeur en eentje waarbij alles buiten de eigen zuil afvallig is.
  woensdag 12 januari 2022 @ 17:21:42 #164
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203157141
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Waar heb jij in godsnaam naar school gegaan?
Een school waar ze je Nederlands leren.

Misschien is het een tip voor jou.
pi_203157260
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:57 schreef DarkwingDuck het volgende:
50.000 leden voor een politieke partij is heel behoorlijk, sterker nog dat maakt je de grootste partij qua leden. Maar zoveel zal FvD er niet hebben, laat staan de jongerentak afzonderlijk.
Ledental zegt ook weinig. De SP was onder Jan Marijnissen ook ooit de grootste ledenpartij van NL. Hebben nooit in het kabinet gezeten en zijn nu afgegleden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2022 17:35:40 ]
pi_203157262
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Dat kun je verder vinden, maar wat wil je daar verder mee zeggen?

het heeft niks met mijn utleg te maken hoe DOM het is jezelf te willen gedragen als doorgeslagen gelovigen.

je vergelijkt zelf de FVD met doorgeslagen streng orthodoxe gereformeerden die een fringe-cult opgezet hebben onder het mom van 'als zij het doen, moeten wij het ook doen'....
anderen beweren kennelijk dat je het moet doen 'omdat de moslims dat ook doen'...

Mijn enige vraag is, waarom zou je je aan orthodoxe gereformeerden of salafistische moslims willen meten?
Right, want salafisten en gereformeerden zijn de enigen met eigen scholen. ;(

Er zijn ook vrije scholen (antroposofen), gematigde protestantse scholen, katholieke scholen, jenaplanscholen, montessori scholen. Daar is niks doorgeslagen en niks fringe aan. Veel (hoogopgeleide) ouders kiezen bijvoorbeeld voor montessorischolen, hoewel de pedagogische ideeën van Maria Montessori nooit wetenschappelijk bewezen zijn. Zijn deze mensen "DOM"? Zijn ze te vergelijken met salafistische moslims?
pi_203157304
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:33 schreef uncucked het volgende:

[..]

Er zijn ook vrije scholen (antroposofen), gematigde protestantse scholen, katholieke scholen, jenaplanscholen, montessori scholen. Daar is niks doorgeslagen en niks fringe aan. Veel (hoogopgeleide) ouders kiezen bijvoorbeeld voor montessorischolen, hoewel de pedagogische ideeën van Maria Montessori nooit wetenschappelijk bewezen zijn. Zijn deze mensen "DOM"? Zijn ze te vergelijken met salafistische moslims?
nogmaals..... ik heb enkel op jouw woorden gereageerd waarin je de rechtvaardiging geeft dat je net wil zijn als de SGP...

ik bevestig graag dat allerhande idiote gekkertjes hun eigen 'schooltjes' op willen richten, of het nu macrameeënde antroposfen zijn of die domheid van de driehoek blokjes en kralenkettingen van Montessori

nogmaals, waarom is het zo belangrijk jezelf aan dezelfe meetlat te leggen....
of geef je toe dat de FVD behoorlijke kenmerkten van een cult of sekte begint te krijgen?
  woensdag 12 januari 2022 @ 17:40:13 #168
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203157322
Of ze kunnen met constructieve plannen ervoor zorgen dat er essentiële verbeteringen in het onderwijs komen.

Maar nee hoor, FvD kiest ervoor om zich alweer separatistisch op te stellen, zodat ze een parodie worden van een politieke partij. Wat een grap.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_203157503
Lekker naar de FvD-school en daarna nog even wat naschoolse activiteiten met de Wodanboys.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_203157760
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:57 schreef DarkwingDuck het volgende:
Kijk maar uit gisteren zei ik dat op Twitter en werd ik voor het eerst fascist genoemd omdat ik mijn vraagtekens bij dat ledenaantal zet.

Laat een van de kenmerken van fascisme nu net zijn dat je kritiekloos naar een sterke leider luister en erachteraan loopt. Maar goed het maakt hem gelukkig en ik maak graag mensen gelukkig.
pi_203157786
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:33 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ledental zegt ook weinig. De SP was onder Jan Marijnissen ook ooit de grootste ledenpartij van NL. Hebben nooit in het kabinet gezeten en zijn nu afgegleden.
Ja maar de SP had die leden echt en ze betaalde waarschijnlijk ook trouw dat is bij fvd nog maar de vraag in beide gevallen.
pi_203157949
Moeten de koters dan ook iedere ochtend beginnen met een buiging voor een foto van de Grote Leider Baudet ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203157989
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:25 schreef TLC het volgende:
Moeten de koters dan ook iedere ochtend beginnen met een buiging voor een foto van de Grote Leider Baudet ?
Dat natuurlijk, maar ook het zingen van het volkslied tijdens het hijsen van de prinsenvlag.

De koters zullen overigens worden aangeduid als uilskuikens (naar de uil van Minerva uiteraard).

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2022 18:30:23 ]
  woensdag 12 januari 2022 @ 18:33:00 #174
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203158040
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat natuurlijk, maar ook het zingen van het volkslied tijdens h

De koters zullen overigens worden aangeduid als uilskuikens (naar de uil van Minerva uiteraard).
:') _O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 12 januari 2022 @ 18:35:52 #175
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203158080
quote:

[..]

Er zijn echter geen 'woke'-scholen zoals jij en je FvD-club graag stelt. Alles ter rechterzijde van FvD is naast 'kartel' uiteraard ook links en woke, en dan krijg je van die batshit insane redeneringen als die van @Ixnay .

Mooie is dat ze dan vervolgens zo'n school op gaan zetten redenerend vanuit Amerikaanse meme-cultuur... "Herken een Chad"... "Based!"... "Red Pilled"... dat soort spul. Incel Academy. Kijk naar je username man... Boreaal geneuzel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 12 januari 2022 @ 18:41:45 #176
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203158155
quote:

[..]
Wel mooi dat je meteen duidelijk maakt om welk kaliber school en dito doctrines dit dan zou moeten gaan.
pi_203158164
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
En? Heb je nu je toevlucht gezocht bij "Kopvoddentax" PVV of bij JA21?
Die laatste schijnt bij sommige ex-FvD'ers nog een acceptabele escape te zijn.

Maar misschien moet je dan even Annabel's tweets over 4 mei even opzoeken.
Extreem en populistisch rechts is gewoon in beginsel al "totale krankzinnigheid".
Ik stem mijn hele leven al CDA, mijn broeder.
pi_203158243
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik stem mijn hele leven al CDA, mijn broeder.
Hulde!
Ik kom uit een CDA-omgeving. Platteland, Twente.... Need I say more...?
Persoonlijk onderscheid ik mij met mijn "via D66" naar Volt weg daar enigszins van. Maar altijd goed dat iemand niet de heilloze weg der polarisatie gaat.
pi_203158276
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Hulde!
Ik kom uit een CDA-omgeving. Platteland, Twente.... Need I say more...?
Persoonlijk onderscheid ik mij met mijn "via D66" naar Volt weg daar enigszins van. Maar altijd goed dat iemand niet de heilloze weg der polarisatie gaat.
Het is alleen bijzonder jammer dat Omtzigt de kudde heeft verlaten.
pi_203158311
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ja, als er iemand door z’n partij fantastisch is behandeld dan is het Omtzigt wel.
Dit, dus.
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:11:38 #181
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203159650
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Er zijn echter geen 'woke'-scholen zoals jij en je FvD-club graag stelt. Alles ter rechterzijde van FvD is naast 'kartel' uiteraard ook links en woke, en dan krijg je van die batshit insane redeneringen als die van @:Ixnay .

Mooie is dat ze dan vervolgens zo'n school op gaan zetten redenerend vanuit Amerikaanse meme-cultuur... "Herken een Chad"... "Based!"... "Red Pilled"... dat soort spul. Incel Academy. Kijk naar je username man... Boreaal geneuzel.
Hatespeech. :N
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:14:05 #182
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203159691
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:56 schreef Monolith het volgende:
Lekker naar de FvD-school en daarna nog even wat naschoolse activiteiten met de Wodanboys.
Keihard rellen tijdens de altijd beladen derby's met Jodan Boys.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203159721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Tsjah, het rommelt flink. Sywert, Pieter... Velen zoeken hun heil bij de BBB. Da's ook niks.Zo'n populistische splinter erbij.
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:16:49 #184
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_203159744
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:37 schreef pokkerdepok het volgende:
hij mag texel hebben. schooltje erop, allemaal FVD cafes. en dan de boot laten zinken
En een mijnenveld eromheen en patrouilles door de marine. Niemand er meer af of op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lord_Vetinari op 13-01-2022 08:40:31 ]
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:20:25 #185
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203159810
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:11 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Hatespeech. :N
Ja, dank voor de bevestiging. :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203160121
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Veel snowflakes in die hoek inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:44:40 #187
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_203160182
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 23:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik denk dat FVD dat allemaal met succes gaat oprichten.
:') Mooi he, de sprookjes van ome Sjerry.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:52:39 #188
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_203160324
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:37 schreef pokkerdepok het volgende:
Niks ervan. Ik ga eind februari een midweek naar Texel. :( Daar wil ik al die brallende boreale lullo's niet tegen komen. :r
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:52:52 #189
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203160332
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het zijn altijd mensen van jouw politieke kleur die persoonlijk aanvallen en uitschelden. Tegelijkertijd voelen ze zich moreel verheven. Als zij uitschelden dan mag het. Doet iemand anders het dan is het white supremacy ofzo.
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:53:56 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203160344
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Het zijn altijd mensen van jouw politieke kleur die persoonlijk aanvallen en uitschelden. Tegelijkertijd voelen ze zich moreel verheven. Als zij uitschelden dan mag het. Doet iemand anders het dan is het white supremacy ofzo.
Oh toe, welke politieke kleur is dat, Ixnay?

Goeiedag wat zit jij mokerdiep in heel dat Trumpistisch Amerikaans gewauwel... en daar een hele school omheen willen bouwen _O- Ga eens van die vage websites af en ga naar buiten of zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 12 januari 2022 @ 20:54:11 #191
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_203160347
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Maar als je dan "onze boreale mentaliteit" dan zo verheven vindt boven de islamitische "hunnie-club" waarom copieer je dan dat gedrag. Moslims zijn slecht, dus wij mogen net zo slecht zijn.
Het probleem is dat ze, als ze het zelf net zo doen dat niet zien als slecht. Dan is het immers hun gelijk dus dan is het goed.
pi_203161437
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]
Niks ervan. Ik ga eind februari een midweek naar Texel. :( Daar wil ik al die brallende boreale lullo's niet tegen komen. :r
tja je kan er dan ook alleen nog heen via parachute.
  woensdag 12 januari 2022 @ 21:52:37 #193
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203161507
Heeft FvD eigenlijk al een scoutingclub?
pi_203161703
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Er zijn echter geen 'woke'-scholen zoals jij en je FvD-club graag stelt. Alles ter rechterzijde van FvD is naast 'kartel' uiteraard ook links en woke, en dan krijg je van die batshit insane redeneringen als die van @:Ixnay .

Het mooie van zo'n username is dat je gewoon weet dat hij een bijzonder hoge kans heeft om een cuck te zijn. Ik volg de kiwifarms een beetje en zo'n beetje iedere maand is er wel weer zo'n stoere alfa internetheld die door de mand valt.
  woensdag 12 januari 2022 @ 22:24:10 #195
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203162073
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:04 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik volg de kiwifarms een beetje en zo'n beetje iedere maand is er wel weer zo'n stoere alfa internetheld die door de mand valt.
Wat zijn kiwifarms?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 12 januari 2022 @ 22:58:06 #196
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203162699
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh toe, welke politieke kleur is dat, Ixnay?

Goeiedag wat zit jij mokerdiep in heel dat Trumpistisch Amerikaans gewauwel... en daar een hele school omheen willen bouwen _O- Ga eens van die vage websites af en ga naar buiten of zo.
Haat, dedain, venijn.

Dat is echt jouw stijl he?
  woensdag 12 januari 2022 @ 22:58:43 #197
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203162710
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:58 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Haat, dedain, venijn.

Dat is echt jouw stijl he?
Nee, dat laat ik meer over aan een club die alles en iedereen buiten zichzelf als malafide kartel wegzet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203162756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat zijn kiwifarms?
Speciaal forum voor voornamelijk Amerikaanse internetgekkies. Ze zijn ooit begonnen met Chris Chan al heeft dat verhaal in 2021 een zeer duistere wending gekregen.
pi_203162888
verschilletje is ook wel dat FVD een politieke stroming is. en geen religie of levensbeschouwing. dat willen ze er wel van maken, en dat doet iedereen natuurlijk denken aan enge communisten of fascisten. of islamisten. beetje aap komt uit de mouw-achtige situatie, dit.

en daar komt nog bij, dat de meeste van bovengenoemde levensbeschouwingen of religies gewoon hun plekje willen in nederland, maar dat FVD nu al stelt dat ze dit wilen zodat ze niet meer om hoeven te gaan met andersdenkenden, en de wens hebben uitgesproken een forum- land te bewerkstelligen. dat kan je toch niet anders zien als afscheiding.

stel dat moslims dit zo zouden stellen. nederland zou te klein zijn. imams uitgewezen, moskees gesloten, angts alom. enge Baudet is nu definitief een gevaarlijke extremist geworden die nederland wil splitsen en de staat ondermijnt. en aan eenstuk door compleet gestoorde complot onzin uitbraakt, antisemitische uitspraken doet voor eigen gevolg, ja wat nog meer...
  woensdag 12 januari 2022 @ 23:13:16 #200
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203162911
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dat laat ik meer over aan een club die alles en iedereen buiten zichzelf als malafide kartel wegzet.
Maar wel haatvolle, nederige posts sturen. Vind jij fijn. En je voelt je er goed bij. Jij mag dat want jij bent goed en zij zijn slecht.

Maar als iemand anders het doet?! Dan zijn het de nazi's. 1 op 1. Precies hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')