Wel mooi dat je meteen duidelijk maakt om welk kaliber school en dito doctrines dit dan zou moeten gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:33 schreef uncucked het volgende:
[..]
Right, want salafisten en gereformeerden zijn de enigen met eigen scholen.![]()
Ik stem mijn hele leven al CDA, mijn broeder.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
En? Heb je nu je toevlucht gezocht bij "Kopvoddentax" PVV of bij JA21?
Die laatste schijnt bij sommige ex-FvD'ers nog een acceptabele escape te zijn.
Maar misschien moet je dan even Annabel's tweets over 4 mei even opzoeken.
Extreem en populistisch rechts is gewoon in beginsel al "totale krankzinnigheid".
Hulde!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik stem mijn hele leven al CDA, mijn broeder.
Het is alleen bijzonder jammer dat Omtzigt de kudde heeft verlaten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hulde!
Ik kom uit een CDA-omgeving. Platteland, Twente.... Need I say more...?
Persoonlijk onderscheid ik mij met mijn "via D66" naar Volt weg daar enigszins van. Maar altijd goed dat iemand niet de heilloze weg der polarisatie gaat.
Ja, als er iemand door z’n partij fantastisch is behandeld dan is het Omtzigt wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het is alleen bijzonder jammer dat Omtzigt de kudde heeft verlaten.
Hatespeech.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er zijn echter geen 'woke'-scholen zoals jij en je FvD-club graag stelt. Alles ter rechterzijde van FvD is naast 'kartel' uiteraard ook links en woke, en dan krijg je van die batshit insane redeneringen als die van @:Ixnay .
Mooie is dat ze dan vervolgens zo'n school op gaan zetten redenerend vanuit Amerikaanse meme-cultuur... "Herken een Chad"... "Based!"... "Red Pilled"... dat soort spul. Incel Academy. Kijk naar je username man... Boreaal geneuzel.
Keihard rellen tijdens de altijd beladen derby's met Jodan Boys.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:56 schreef Monolith het volgende:
Lekker naar de FvD-school en daarna nog even wat naschoolse activiteiten met de Wodanboys.
Tsjah, het rommelt flink. Sywert, Pieter... Velen zoeken hun heil bij de BBB. Da's ook niks.Zo'n populistische splinter erbij.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het is alleen bijzonder jammer dat Omtzigt de kudde heeft verlaten.
En een mijnenveld eromheen en patrouilles door de marine. Niemand er meer af of op.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:37 schreef pokkerdepok het volgende:
hij mag texel hebben. schooltje erop, allemaal FVD cafes. en dan de boot laten zinken
Veel snowflakes in die hoek inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dank voor de bevestiging.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik denk dat FVD dat allemaal met succes gaat oprichten.
Niks ervan. Ik ga eind februari een midweek naar Texel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:37 schreef pokkerdepok het volgende:
hij mag texel hebben. schooltje erop, allemaal FVD cafes. en dan de boot laten zinken
Het zijn altijd mensen van jouw politieke kleur die persoonlijk aanvallen en uitschelden. Tegelijkertijd voelen ze zich moreel verheven. Als zij uitschelden dan mag het. Doet iemand anders het dan is het white supremacy ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dank voor de bevestiging.
Oh toe, welke politieke kleur is dat, Ixnay?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het zijn altijd mensen van jouw politieke kleur die persoonlijk aanvallen en uitschelden. Tegelijkertijd voelen ze zich moreel verheven. Als zij uitschelden dan mag het. Doet iemand anders het dan is het white supremacy ofzo.
Het probleem is dat ze, als ze het zelf net zo doen dat niet zien als slecht. Dan is het immers hun gelijk dus dan is het goed.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Maar als je dan "onze boreale mentaliteit" dan zo verheven vindt boven de islamitische "hunnie-club" waarom copieer je dan dat gedrag. Moslims zijn slecht, dus wij mogen net zo slecht zijn.
tja je kan er dan ook alleen nog heen via parachute.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niks ervan. Ik ga eind februari een midweek naar Texel.Daar wil ik al die brallende boreale lullo's niet tegen komen.
Het mooie van zo'n username is dat je gewoon weet dat hij een bijzonder hoge kans heeft om een cuck te zijn. Ik volg de kiwifarms een beetje en zo'n beetje iedere maand is er wel weer zo'n stoere alfa internetheld die door de mand valt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er zijn echter geen 'woke'-scholen zoals jij en je FvD-club graag stelt. Alles ter rechterzijde van FvD is naast 'kartel' uiteraard ook links en woke, en dan krijg je van die batshit insane redeneringen als die van @:Ixnay .
Mooie is dat ze dan vervolgens zo'n school op gaan zetten redenerend vanuit Amerikaanse meme-cultuur... "Herken een Chad"... "Based!"... "Red Pilled"... dat soort spul. Incel Academy. Kijk naar je username man... Boreaal geneuzel.
Wat zijn kiwifarms?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:04 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik volg de kiwifarms een beetje en zo'n beetje iedere maand is er wel weer zo'n stoere alfa internetheld die door de mand valt.
Haat, dedain, venijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh toe, welke politieke kleur is dat, Ixnay?
Goeiedag wat zit jij mokerdiep in heel dat Trumpistisch Amerikaans gewauwel... en daar een hele school omheen willen bouwenGa eens van die vage websites af en ga naar buiten of zo.
Nee, dat laat ik meer over aan een club die alles en iedereen buiten zichzelf als malafide kartel wegzet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Haat, dedain, venijn.
Dat is echt jouw stijl he?
Speciaal forum voor voornamelijk Amerikaanse internetgekkies. Ze zijn ooit begonnen met Chris Chan al heeft dat verhaal in 2021 een zeer duistere wending gekregen.quote:
Maar wel haatvolle, nederige posts sturen. Vind jij fijn. En je voelt je er goed bij. Jij mag dat want jij bent goed en zij zijn slecht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik meer over aan een club die alles en iedereen buiten zichzelf als malafide kartel wegzet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |