De stroming/ideologie heeft bij de jongeren dus circa 50.000 leden (laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat dat waar is) en FvD heeft 5 zetels.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als stroming/ideologie want dat is het meer imo
Dat noem ik marginaal ja. Verontrustend, maar marginaal.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De stroming/ideologie heeft bij de jongeren dus circa 50.000 leden (laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat dat waar is) en FvD heeft 5 zetels.
Marginaal - verontrustend.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat noem ik marginaal ja. Verontrustend, maar marginaal.
Wat ben jij vermoeiend zegquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Marginaal - verontrustend.
Ahja.
Dat is niet sympathiek.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat ben jij vermoeiend zeg
Misschien dat kindertjes en personeel ook een speldje kunnen dragen. Iets zoals op onderstaande foto, maar dan met Baudet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En in elke klas een grote portretfoto van Baudet aan de muur
Deze onthouden we even voor de corona-discussies.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:03 schreef Hexagon het volgende:
De enige reden om niet transparant te zijn lijkt me dat je niet wenst dat mensen de werkelijkheid te weten komen.
Descartes werd geweerd bij de Universiteit Utrecht na een succesvolle boycott door professor Voetius. Dit is van alle tijden. Soms terecht, soms niet, maar een universiteit is een gemeenschap van academici en heeft een opvoedende en beschermende rol voor de samenleving, dus moet het bewust zijn van haar platform en de meningen van haar gemeenschap.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:56 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Kritiek is het probleem niet. Het probleem is (poging tot) verbieden. Als men juist op een universiteit sprekers wil weren, dan is dat diep triest.
Die moet je dan wel verdienen met goede daden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Misschien dat kindertjes en personeel ook een speldje kunnen dragen. Iets zoals op onderstaande foto, maar dan met Baudet.
[ afbeelding ]
kleine kindertjes zijn geiler, vermoed ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:52 schreef Sodemieters het volgende:
Waarom alleen basisscholen? Doe dan ook meteen een middelbare school; het Lavendel Lyceum.
Deel 17 miljoen eens door 50.000.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De stroming/ideologie heeft bij de jongeren dus circa 50.000 leden (laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat dat waar is) en FvD heeft 5 zetels.
340.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Deel 17 miljoen eens door 50.000.
Kijk naar ons kabinet of de laatste verkiezingsuitslag.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De FVD scholen zijn juist de enige scholen die niet gefinancierd worden door een fascistenclub. Daar komt dit idee ook vandaan dat FVD al jaren heeft.
Het is een heel serieus concept.
Veel ouders hebben geen andere keus dan dat ze hun kind zien veranderen door alle woke/linkse indoctrinatie op school. Maar ze moeten toch ergens heen om te leren rekenen en lezen. De FVD scholen zijn daar de oplossing voor.
Klopt, de reformatorische scholen. En dat is ook belachelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:02 schreef uncucked het volgende:
Wat is het verschil met een kerk die een school begint? In feite hebben we in NL al de facto SGP-scholen.
Doet de FvD de financiering niet zelf dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De FVD scholen zijn juist de enige scholen die niet gefinancierd worden door een fascistenclub. Daar komt dit idee ook vandaan dat FVD al jaren heeft.
Het is een heel serieus concept.
Veel ouders hebben geen andere keus dan dat ze hun kind zien veranderen door alle woke/linkse indoctrinatie op school. Maar ze moeten toch ergens heen om te leren rekenen en lezen. De FVD scholen zijn daar de oplossing voor.
Ik zie bijzonder onderwijs niet snel verdwijnen, dat is zo diepgeworteld in Nederland.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:07 schreef Gia het volgende:
Ik vermoed zo dat dit wordt gedaan om een verbod ertegen uit te dagen. Wil men dit verbieden, dan kunnen ook scholen op religieuze of andere grondslagen verboden worden. Iets waar ik niet per se op tegen ben, overigens.
Oftewel: Het tarten van het grondbeginsel 'vrijheid van onderwijs'
Helaas wel, ja. Maar om die reden kun je Forum niet verbieden een eigen school te starten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik zie bijzonder onderwijs niet snel verdwijnen, dat is zo diepgeworteld in Nederland.
Mijn idee was om ze naar Noord Korea te sturen. Ze houden van autoritaire leiders en veel beter dan dat wordt het niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:10 schreef probeer het volgende:
Nu nog een eigen gemeente (of zelfs land) waar alle FvD-ers heen gaan.
Er is niets mis met een filosofiestudie.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:09 schreef Nielsch het volgende:
Beter, dan hoeven mijn kinderen niet met al die toekomstige onrendabele FvD alfastudenten in de klas te zitten. Heel veel verder dan een flutstudie rechtsfilosofie in Leiden komen die lui toch vaak niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |