SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dit worden kamervragen door Sylvana Simonsquote:
en nu?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op zich wel, maar jij mag niet met je mond vol praten![]()
Ennuh, @:Ireth was het met me eens
2 minuten de tijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Krijg de kans niet om een TT te verzinnen!
Die komt in deel 2 van "hete avonturen met oma en de jonkies" aan de beurtquote:
nee niet deze martelpraktijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:20 schreef Whuzz het volgende:
FoKDames: Doen jullie dit ook? Wtf, waarom doe je dat jezelf aan?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die komt in deel 2 van "hete avonturen met oma en de jonkies" aan de beurt
Stelt niks voor. Aanstellers.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Dat was niet eens een halve minuut volgens mij...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
2 minuten de tijd.
Verzin sneller dan!
God nee! Mijn vel is mij lief, inclusief rimpels!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Lijkt meer: "trekt beschermlaag van je schedel"quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:21 schreef Fikkert2 het volgende:
lekker spul
https://www.rtlnieuws.nl/(...)m-trekt-beschermlaag
bijna 3quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat was niet eens een halve minuut volgens mij...
Laatste post vorige topic: 20:16quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik vond het juist een lekker gevoelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt meer: "trekt beschermlaag van je schedel"
20:16 - 20:18quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja ik vind het juist een lekker gevoelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Jullie mogen 6 items uit je koffer kiezen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:24 schreef rinardo het volgende:
6 dingen uit de koffer kiezen, samen niet meer dan 2 kilo
wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:25 schreef suzi1 het volgende:
toch heeft tobias een vreemde kaak. zo valt het beter op
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
je hebt 2 minuten de tijd je kunt zien hoe laat de laatste post was van jou en de eerste post van Whuzzquote:
Was niet heel duidelijk maar ze mogen ieder een eigen verlanglijstje invullen.quote:
Wat een ontzettende lelijke foto van hem.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:25 schreef suzi1 het volgende:
toch heeft tobias een vreemde kaak. zo valt het beter op
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
alleen een beetje geschoren met een damesscheermesje
Ze doen gemeen tegen mequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt 2 minuten de tijd je kunt zien hoe laat de laatste post was van jou en de eerste post van Whuzz
En daar toverd kittyeen blauw exemplaar ...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Was niet heel duidelijk maar ze mogen ieder een eigen verlanglijstje invullen.
Als ze onder de 2kg blijven, krijgen ze de kledingstukken.
Heb ik gezien. Laat maar weer.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt 2 minuten de tijd je kunt zien hoe laat de laatste post was van jou en de eerste post van Whuzz
paarsquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En daar toverd kittyeen blauw exemplaar ...
onderbroekquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:30 schreef Ireth het volgende:
Kitty had 1 onderbroek? En verzorgingsproducten en slippers? Iemand screenshot?
Dimi noemt veel te veel opquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:31 schreef Benny het volgende:
En belangrijker... Eindelijk Dimi met bovenkleding
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:31 schreef Whuzz het volgende:
Kitty's lijst:
- 1x BH (graag beugel weglaten)
- 1x Huispak blauw
- 1x tentzijl onderbroek
- 1 zak mixkruiden (graag wikkelen in huispak en niet aan bewoners laten zien)
- 1x reservegebit
Beter voor de streamers. Minder leuk voor Veraquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:31 schreef Benny het volgende:
En belangrijker... Eindelijk Dimi met bovenkleding
stream niks nieuws in uitzendingquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Keuze of stream blijven kijken of uitzending
uitzending on demand, zonder reclame, via videoland, zal er zo opstaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
er zitten wel gaten in zijn broek hčquote:
Ja dit. Zit te denken wat er in de tv uitzending zou moeten komen...?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:32 schreef rinardo het volgende:
Als het gekozen boven de 2 kilo is, wordt het afgewezen en krijgen ze niets? zo begreep ik het, jullie ook ?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:31 schreef Whuzz het volgende:
Kitty's lijst:
- 1x BH (graag beugel weglaten)
- 1x Huispak blauw
- 1x tentzijl onderbroek
- 1 zak mixkruiden (graag wikkelen in huispak en niet aan bewoners laten zien)
- 1x reservegebit
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mogen ze 2kg spullen uit hun koffer? Begrijp ik dat goed?
Slippersquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
onderbroek
gebitsreiniger
grijs fijn gebreid lounge pak
en laatste weet ik niet
Nou wat zei ik!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
omg er staat een grijs lounge pak op bij Kitty![]()
Als je Salar bent welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:34 schreef rinardo het volgende:
Haarlak??? is dat belangrijk als je maar 2 kilo mag kiezen?
ben je stiekem the A-team aan het kijken?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:34 schreef Whuzz het volgende:
Lijstje Dimi:
- 0x bovenkleding
- 1x survivalmes
- 1x boog
- 16x explosieve pijl
- 1x blackhawk
- 5x handgranaat
- 2x nunchuk
Zonder reclame zo gedaan. Stream kun je nog terugkijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
nunchuk zal niet mogenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:34 schreef Whuzz het volgende:
Lijstje Dimi:
- 0x bovenkleding
- 1x survivalmes
- 1x boog
- 16x explosieve pijl
- 1x blackhawk
- 5x handgranaat
- 2x nunchuk
Ik hoop dat ze er allemaal overheen zittenquote:
Geheime opdracht wil ik zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit. Zit te denken wat er in de tv uitzending zou moeten komen...?
Klinkt beter dan:quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou wat zei ik!!
Kitty is een lounge pak figuur die
Thuis met een wijntje series zit te kijken
ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er allemaal overheen zitten
Moest lachenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:34 schreef Whuzz het volgende:
Lijstje Dimi:
- 0x bovenkleding
- 1x survivalmes
- 1x boog
- 16x explosieve pijl
- 1x blackhawk
- 5x handgranaat
- 2x nunchuk
Nou kijk morgen wel uitzendingquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zonder reclame zo gedaan. Stream kun je nog terugkijken.
Ik zou het plaatje iets kleiner maken.quote:
BB heeft ze een huurmoordernaar beloofd. Ze zijn hun hitlist aan het maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef GayGuy het volgende:
Ik start de stream net. Wat zijn ze aan het doen?
Die kiest waarschijnlijk alleen haarlak om zeker te zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
en vooral Salar eigenlijk
ze mogen voor 2 kilo uit hun kofferquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef GayGuy het volgende:
Huh? is goed te lezen toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou het plaatje iets kleiner maken.
Pak even de microscoop er bij.
Ze mogen 2kg persoonlijke spullen kiezen ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef GayGuy het volgende:
verraderlijker dan ik dachtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus ze mogen elk 2kg van hun koffer? Of niet iedereen? (ik schakel net de stream in)
Hieronder zijn het zo'n beetje gemiddelde gewichten van kledingstukken
Gewicht is afhankelijk van maat, model en dikte van de stof.
Bij maat 36/34:
spijkerbroek merk A: 1624 gram
spijkerbroek merk B: 1877 gram (dikke stevige stof)
spijkerbroek merk C: 1304 gram (dunne soepele stof)
broek in katoen/polyester: 1123 gram
gevoerde winterbroek polyester: 938 gram
Voor een warme trui/vest is het verschil nog groter.
In maat L/XL:
dik katoenen vest (hoodie): 1028 gram
dun katoenen vest/trui: 733 gram
dik gevoerd fleece: 812 gram
gewoon fleece: 598 gram
warm wollen vest: 1362 gram
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BB heeft ze een huurmoordernaar beloofd. Ze zijn hun hitlist aan het maken.
Ik heb slecht nieuws voor je. Wij staan er allebei op
Voor hem wel...denk ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:34 schreef rinardo het volgende:
Haarlak??? is dat belangrijk als je maar 2 kilo mag kiezen?
Dacht ik ook al ja. Valt best tegen. Pak de verkeerde kledingstukken met 2 stuks zit je al boven de 2 kg.quote:
Het gele kittypak komt eraanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Einde van het roze pak in zicht?
u gaat door voor het grijs fijn gebreide huispakquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kitty gaat vermoedelijk over de 2kg heen, ze heeft een onderbroek op de lijstquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Grijs!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het gele kittypak komt eraan
Da's een glitch in de matrix. Kijk achter je, kan zijn dat er een agent staatquote:
Ik kan met niet voorstellen dat niemand erover gaat als ik die lijstjes zo hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dacht ik ook al ja. Valt best tegen. Pak de verkeerde kledingstukken met 2 stuks zit je al boven de 2 kg.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:41 schreef Burner82 het volgende:
Kitty weet ook echt alles he. Zelfs de gewichten van kledingstukken die ze nog nooit gezien heeft kent ze. Ongelooflijk! Dat ze nog niet gerecruit is door de AIVD, CIA of zo, is onbegrijpelijk!
Ze mogen 2kg aan materiaal in de koffer laten leveren ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:41 schreef MMXMMX het volgende:
Kan iemand ff vertellen wat er nu aan de hand is want de begeleiding was hier voor de medicatie zal je net zien
ze hebben toch zelf ook hersenenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty hitst iedereen op om de lijst lekker lang te maken
Ja mooi hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty hitst iedereen op om de lijst lekker lang te maken
Denk ik ook ja. Kon nog wel mooie beelden opleveren, als maar 1 iemand wat spullen krijgt omdat de rest te hoog zat.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan met niet voorstellen dat niemand erover gaat als ik die lijstjes zo hoor.
Zullen we niet meer over Kitty's onderbroek pratenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit komt door Kitty
Kitty heeft BB onder druk gezet door 10 (!) dagen op een rij precies hetzelfde kledingstuk te dragen
Dus ditquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Een AH boodschappentas vol weegt ongeveer 6 kilo ,werk in wasserette
heb je dat nu zo snel gedaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:44 schreef rinardo het volgende:
1 spijkerbroek
1 shirt
1 trui
1 pyjama shirt
1 pyjama broek (kort)
3 onderbroeken
2 paar sokken
= 1 kilo en 582 gram
[ link | afbeelding ]
Haha, cool gedaan!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:44 schreef rinardo het volgende:
1 spijkerbroek
1 shirt
1 trui
1 pyjama shirt
1 pyjama broek (kort)
3 onderbroeken
2 paar sokken
= 1 kilo en 582 gram
[ link | afbeelding ]
Nee geloof het inmiddels ook niet meer nu ze met die lijstjes bezig zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Heb er geen fiducie in dat er vanavond nog een nieuwe bewoner komt...
Tenzij je gaat vliegen, dan is het gewicht automatisch x10quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:44 schreef rinardo het volgende:
1 spijkerbroek
1 shirt
1 trui
1 pyjama shirt
1 pyjama broek (kort)
3 onderbroeken
2 paar sokken
= 1 kilo en 582 gram
[ link | afbeelding ]
hmm dan klopt mijn lijstje niet die ik gevonden heb op het internetquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:44 schreef rinardo het volgende:
1 spijkerbroek
1 shirt
1 trui
1 pyjama shirt
1 pyjama broek (kort)
3 onderbroeken
2 paar sokken
= 1 kilo en 582 gram
[ link | afbeelding ]
Ze sliep er ook in heb haar meerdere keren zo uit bed te komen met dat varkens pakje aanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit komt door Kitty
Kitty heeft BB onder druk gezet door 10 (!) dagen op een rij precies hetzelfde kledingstuk te dragen
wow das echt goedquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
gejat van Twitter, daar was iemand zo snel
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
Navel en Toop mogen 1 iemand immuniteit geven... was dat de actie voor bij dat geld-spel in de tuin
jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
Navel en Toop mogen 1 iemand immuniteit geven... was dat de actie voor bij dat geld-spel in de tuin
(TV Show)
Zou lachen zijn. Dat hij zijn beauty products niet krijgt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kitty neemt wraak op Salar nu?
Hoe ze weer de boel overneemt, niet dat ze iets verkeerds doet maar dat willen overheersen (en ik ben er zo gevoelig voor)Zelfde als mensen zeggen terwijl jij al drie keer hebt gezegd ik wil niet aahh kom op doe het nu. aah niet zo kinderachtig.....ja maar ik heb geen tijd.....oooh tuurlijk wel kan je morgen ook doen, en anders doe ik het morgen voor je.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom op BB, meer als 2KG = NIETS
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Je doet het eerst maar bij jezelf.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:50 schreef GayGuy het volgende:
Op dit moment vind ik het trekken van een verstandskies een stuk leuker dan deze streams, en ik ben niet eens tandarts al ben ik wel sadistisch genoeg😉 dus wie mag ik hier als proefkonijn gebruiken, en waarom is dat Mario?🤣😉
kwe niet wat voor maat he, als dat op mijn foto maatje s is en de jouwe L is dat ook verschil in gewichtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmmm @:rinaldo ik kom wel een ander resultaat tegen
Heb even mijzelf gewogen met alles aan en daarna in mijn blootje
Het verschil was 1,4 kg
Wat had ik aan
Een hoodie maat XL
Een T-shirt maat XL
Een trainingsbroek XL
onderbroek
2 lichte paar sokken
Ik vind dat ze het trainingspak meteen mee moeten tellen. Lazer op met je gewicht over.quote:
waarom geen zware sokkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmmm @:rinaldo ik kom wel een ander resultaat tegen
Heb even mijzelf gewogen met alles aan en daarna in mijn blootje
Het verschil was 1,4 kg
Wat had ik aan
Een hoodie maat XL
Een T-shirt maat XL
Een trainingsbroek XL
onderbroek
2 lichte paar sokken
Leesbaar. Maar heb al mooiere handschriften gezien xdquote:
Klikgebit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:53 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik Kit nu zeggen "Ik heb een klit.."
Ik ben dus niet (helemaal) gek😅quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:53 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik Kit nu zeggen "Ik heb een klit.."
bedoel van die katoenen sokjesquote:
op aansporen van kitty hebben er een aantal 'indien mogelijk' bij gezetquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het trainingspak meteen mee moeten tellen. Lazer op met je gewicht over.
klikklitjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klikgebit.
En waarschijnlijk ook een klit ja ;Y
Ja ik vind dat valsspelen dus dat telt gewoon bij de hele lijst. Geluk als het onder de 2kg blijft en anders pech.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:54 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
op aansporen van kitty hebben er een aantal 'indien mogelijk' bij gezet
Sta je daar zonder munitiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:55 schreef Whuzz het volgende:
Lijstje van Whuzz:
- Glock, 9mm
Lost al je problemen op.
Uiteraard. Kan me niet voorstellen dat BB het anders interpreteert.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind dat valsspelen dus dat telt gewoon bij de hele lijst. Geluk als het onder de 2kg blijft en anders pech.
tenzij BB een soft mietje isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Kan me niet voorstellen dat BB het anders interpreteert.
crap!quote:
Vorig jaar waren ze er waarschijnlijk wel mee weggekomenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Kan me niet voorstellen dat BB het anders interpreteert.
ze mogen een wenslijstje opstellen met spullen uit hun koffers maar het mag bij elkaar niet meer wegen dan 2 kiloquote:
ze mogen 2 kilo kleding uit hun kofferquote:
Oke thanks!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze mogen een wenslijstje opstellen met spullen uit hun koffers maar het mag bij elkaar niet meer wegen dan 2 kilo
Sanal voor mij.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog altijd niet echt een persoon waarvan ik zeg ""echt niveau Nathalie/Jerrel
Mij niet gezienquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:20 schreef Whuzz het volgende:
En (als ik het goed begrijp): Als ze daar overheen gaan, krijgen ze NIETS.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze mogen een wenslijstje opstellen met spullen uit hun koffers maar het mag bij elkaar niet meer wegen dan 2 kilo
weet niet wat er gebeurt als ze over die 2 kilo gaan, misschien krijgen ze dan wel helemaal niksquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En (als ik het goed begrijp): Als ze daar overheen gaan, krijgen ze NIETS.
kamquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:01 schreef King_Merc het volgende:
Lijstje Salar
-Haarlak
-wat extra haarlak
-nog meer haarlak
-ach 1 extra haarlak kan er ook wel bij.
- spiegeltje voor in de slaapkamer…
Yeah nice..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En (als ik het goed begrijp): Als ze daar overheen gaan, krijgen ze NIETS.
Nawel schuift wel iedere dag meer die kant op.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog altijd niet echt een persoon waarvan ik zeg ""echt niveau Nathalie/Jerrel
Als ze er overheen gaan, komen ze weer op de nominatielijst, als ze 'n immuniteitspin hebben moetenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
weet niet wat er gebeurt als ze over die 2 kilo gaan, misschien krijgen ze dan wel helemaal niks
Nee, als ze er bovenuit komen, moeten ze een week zelf in hun eigen koffer wonenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ze er overheen gaan, komen ze weer op de nominatielijst, als ze 'n immuniteitspin hebben moeten
ze die inleveren
jij bent evilquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ze er overheen gaan, komen ze weer op de nominatielijst, als ze 'n immuniteitspin hebben moeten
ze die inleveren
Dat zou heel lame zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:04 schreef UtopiaFreak het volgende:
Tobias: Ze (BB) vroegen naar voorkeur van de ingeleverde lijstjes. Denkt dat ze alles tot 2 KG gewoon krijgen.
Die hebben allemaal "indien mogelijk's?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die hebben allemaal "indien mogelijk's?
Ik ruik m hier nogquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af hoe Kitty haar pak gaat ruiken
Je vergeet de föhnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:01 schreef King_Merc het volgende:
Lijstje Salar
-Haarlak
-wat extra haarlak
-nog meer haarlak
-ach 1 extra haarlak kan er ook wel bij.
- spiegeltje voor in de slaapkamer…
ja, of... "stay the fuck away from facebook"quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:06 schreef GayGuy het volgende:
Op fb groepen staat een foto met schaduwen van 3 nieuwe bewoners, maar nog niets op de officiële kanalen. Take it with a grain of salt?
dimiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:06 schreef Whuzz het volgende:
TV show, weer met die "F"
Hoe kwamen ze daar aan
tv teaser miss?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:06 schreef GayGuy het volgende:
Op fb groepen staat een foto met schaduwen van 3 nieuwe bewoners, maar nog niets op de officiële kanalen. Take it with a grain of salt?
Dimitri noemde die op maar is niet in beeld geweest. Is daarna blijven hangen bij de rest.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:06 schreef Whuzz het volgende:
TV show, weer met die "F"
Hoe kwamen ze daar aan
linkje?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:06 schreef GayGuy het volgende:
Ok, maar hoe kwam Dimi daar aan dan?quote:
Omdat Tobias daar naar vroeg, 'Dimi, hiervoor was toch een F?' Krekels...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, maar hoe kwam Dimi daar aan dan?
"F for respect in chat"
Zou je die hier kunnen plaatsen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:06 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind Nawel en Salar ook bij de mindere. aar niet voor te zeggen ":r"quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel schuift wel iedere dag meer die kant op.
Is dat niet gewoonquote:
Waar haal je dit vandaan nu?quote:
En nouchine.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rechter schaduw met vlinderstrik is toch Peter?!
geen ideequote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon
Noes - Toop - Peter
Salar is dan weer één van mijn favorietenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind Nawel en Salar ook bij de mindere. aar niet voor te zeggen ":r"
Ik zou ze vergeleken met vorig jaar. In de middenmoot plaatsen
Ja, op facebook stond ook dat Biden een reptiel was die kinderbloed drin... wacht... OMG!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
die staat op een FB groep
Haar pak ruikt naarquote:
Dat zijn de foto's uit de eerste reeks die verscheen voordat deze editie begon.quote:
Que?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn de foto's uit de eerste reeks die verscheen voordat deze editie begon.
Fijn! Had net toastjes met kaas.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oude kutjesgeur
Klein beetje naar urine en stront
deze teaserbeelden waren er al voordat de bewoners in het huis gingenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Recht is Peter. Gezien de houten vlinderdas. Links lijkt op Nouchine
Nouchine-???-Peterquote:
Wachten dat de bedwansen beginnen te bijten, heeft ze binnenkort een bermudaa en een shirt..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haar pak ruikt naar
Zweet
Kool van de pizzaoven
Oude kutjesgeur
Klein beetje naar urine en stront
Broccoli
boerenkool
Ik heb net toastjes met vis op....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Fijn! Had net toastjes met kaas.
Schatje? Wil jij mijn toastjes? Ik hoef nie meer
Nee! Je bent gewoon mede-schuldig nu!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee! Je bent gewoon mede-schuldig nu!
Komt puur omdat ik vind dat ie te ijdel is. Ik ben totaal niet ijdel (wel basisverzorging natuurlijk)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Salar is dan weer één van mijn favorieten
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/groups/1610616495686351/
ook voor jouquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Tribunalen zullen er komen! Schavuit! Schobbejak!
Nou geef die toastjes maar aan mij. Woon wel zo'n slordige 300km van Amsterdamquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Fijn! Had net toastjes met kaas.
Schatje? Wil jij mijn toastjes? Ik hoef nie meer
Ik ben blij dat hij zijn spulletjes nog niet heeft. Dat opmaken enzo trek ik ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Komt puur omdat ik vind dat ie te ijdel is. Ik ben totaal niet ijdel (wel basisverzorging natuurlijk)
Maar da is het enige wat me stoort aan Salar. Vond hem in de data center best goed praten tegen nawel.
Goh toch nog iets zinnigs op fb danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, op facebook stond ook dat Biden een reptiel was die kinderbloed drin... wacht... OMG!
Dat is inderdaad niet geweestquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:16 schreef Mjelleke het volgende:
Krijgen ze ook te horen dat de geheime opdracht mislukt is?
is volgens mij dezelfde als die ik net plaatstequote:
Tv uitzending bedoel je? Dat moet nog komen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:16 schreef Mjelleke het volgende:
Krijgen ze ook te horen dat de geheime opdracht mislukt is?
Noord of zuid?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou geef die toastjes maar aan mij. Woon wel zo'n slordige 300km van Amsterdam
links nouchine of veraquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Recht is Peter. Gezien de houten vlinderdas. Links lijkt op Nouchine
Is dezelfde ja. Excuus als het een oude foto is. Ik zag het voorbij komen op fb, met de mededeling dat dit nieuwe bewoners zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
is volgens mij dezelfde als die ik net plaatste
heb op mijn laptop geen FB
dus kon hem ook niet zien
heb 2 streams nuquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:19 schreef MacDeMarco het volgende:
doet bij meerdere stream 2 het niet? er zit toch niemand in de dbk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |