Ik zou het plaatje iets kleiner maken.quote:
BB heeft ze een huurmoordernaar beloofd. Ze zijn hun hitlist aan het maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef GayGuy het volgende:
Ik start de stream net. Wat zijn ze aan het doen?
Die kiest waarschijnlijk alleen haarlak om zeker te zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
en vooral Salar eigenlijk
ze mogen voor 2 kilo uit hun kofferquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef GayGuy het volgende:
Huh? is goed te lezen toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou het plaatje iets kleiner maken.
Pak even de microscoop er bij.
Ze mogen 2kg persoonlijke spullen kiezen ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef GayGuy het volgende:
verraderlijker dan ik dachtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus ze mogen elk 2kg van hun koffer? Of niet iedereen? (ik schakel net de stream in)
Hieronder zijn het zo'n beetje gemiddelde gewichten van kledingstukken
Gewicht is afhankelijk van maat, model en dikte van de stof.
Bij maat 36/34:
spijkerbroek merk A: 1624 gram
spijkerbroek merk B: 1877 gram (dikke stevige stof)
spijkerbroek merk C: 1304 gram (dunne soepele stof)
broek in katoen/polyester: 1123 gram
gevoerde winterbroek polyester: 938 gram
Voor een warme trui/vest is het verschil nog groter.
In maat L/XL:
dik katoenen vest (hoodie): 1028 gram
dun katoenen vest/trui: 733 gram
dik gevoerd fleece: 812 gram
gewoon fleece: 598 gram
warm wollen vest: 1362 gram
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BB heeft ze een huurmoordernaar beloofd. Ze zijn hun hitlist aan het maken.
Ik heb slecht nieuws voor je. Wij staan er allebei op
Voor hem wel...denk ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:34 schreef rinardo het volgende:
Haarlak??? is dat belangrijk als je maar 2 kilo mag kiezen?
Dacht ik ook al ja. Valt best tegen. Pak de verkeerde kledingstukken met 2 stuks zit je al boven de 2 kg.quote:
Het gele kittypak komt eraanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Einde van het roze pak in zicht?
u gaat door voor het grijs fijn gebreide huispakquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kitty gaat vermoedelijk over de 2kg heen, ze heeft een onderbroek op de lijstquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Grijs!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het gele kittypak komt eraan
Da's een glitch in de matrix. Kijk achter je, kan zijn dat er een agent staatquote:
Ik kan met niet voorstellen dat niemand erover gaat als ik die lijstjes zo hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dacht ik ook al ja. Valt best tegen. Pak de verkeerde kledingstukken met 2 stuks zit je al boven de 2 kg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |