Ze sliep er ook in heb haar meerdere keren zo uit bed te komen met dat varkens pakje aanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit komt door Kitty
Kitty heeft BB onder druk gezet door 10 (!) dagen op een rij precies hetzelfde kledingstuk te dragen
wow das echt goedquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
gejat van Twitter, daar was iemand zo snel
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
Navel en Toop mogen 1 iemand immuniteit geven... was dat de actie voor bij dat geld-spel in de tuin
jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
Navel en Toop mogen 1 iemand immuniteit geven... was dat de actie voor bij dat geld-spel in de tuin
(TV Show)
Zou lachen zijn. Dat hij zijn beauty products niet krijgt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kitty neemt wraak op Salar nu?
Hoe ze weer de boel overneemt, niet dat ze iets verkeerds doet maar dat willen overheersen (en ik ben er zo gevoelig voor)Zelfde als mensen zeggen terwijl jij al drie keer hebt gezegd ik wil niet aahh kom op doe het nu. aah niet zo kinderachtig.....ja maar ik heb geen tijd.....oooh tuurlijk wel kan je morgen ook doen, en anders doe ik het morgen voor je.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom op BB, meer als 2KG = NIETS
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Je doet het eerst maar bij jezelf.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:50 schreef GayGuy het volgende:
Op dit moment vind ik het trekken van een verstandskies een stuk leuker dan deze streams, en ik ben niet eens tandarts al ben ik wel sadistisch genoeg😉 dus wie mag ik hier als proefkonijn gebruiken, en waarom is dat Mario?🤣😉
kwe niet wat voor maat he, als dat op mijn foto maatje s is en de jouwe L is dat ook verschil in gewichtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmmm @:rinaldo ik kom wel een ander resultaat tegen
Heb even mijzelf gewogen met alles aan en daarna in mijn blootje
Het verschil was 1,4 kg
Wat had ik aan
Een hoodie maat XL
Een T-shirt maat XL
Een trainingsbroek XL
onderbroek
2 lichte paar sokken
Ik vind dat ze het trainingspak meteen mee moeten tellen. Lazer op met je gewicht over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |