waarom geen zware sokkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmmm @:rinaldo ik kom wel een ander resultaat tegen
Heb even mijzelf gewogen met alles aan en daarna in mijn blootje
Het verschil was 1,4 kg
Wat had ik aan
Een hoodie maat XL
Een T-shirt maat XL
Een trainingsbroek XL
onderbroek
2 lichte paar sokken
Leesbaar. Maar heb al mooiere handschriften gezien xdquote:
Klikgebit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:53 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik Kit nu zeggen "Ik heb een klit.."
Ik ben dus niet (helemaal) gek😅quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:53 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik Kit nu zeggen "Ik heb een klit.."
bedoel van die katoenen sokjesquote:
op aansporen van kitty hebben er een aantal 'indien mogelijk' bij gezetquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het trainingspak meteen mee moeten tellen. Lazer op met je gewicht over.
klikklitjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klikgebit.
En waarschijnlijk ook een klit ja ;Y
Ja ik vind dat valsspelen dus dat telt gewoon bij de hele lijst. Geluk als het onder de 2kg blijft en anders pech.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:54 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
op aansporen van kitty hebben er een aantal 'indien mogelijk' bij gezet
Sta je daar zonder munitiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:55 schreef Whuzz het volgende:
Lijstje van Whuzz:
- Glock, 9mm
Lost al je problemen op.
Uiteraard. Kan me niet voorstellen dat BB het anders interpreteert.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind dat valsspelen dus dat telt gewoon bij de hele lijst. Geluk als het onder de 2kg blijft en anders pech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |