quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee! Je bent gewoon mede-schuldig nu!
Komt puur omdat ik vind dat ie te ijdel is. Ik ben totaal niet ijdel (wel basisverzorging natuurlijk)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Salar is dan weer één van mijn favorieten
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/groups/1610616495686351/
ook voor jouquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Tribunalen zullen er komen! Schavuit! Schobbejak!
Nou geef die toastjes maar aan mij. Woon wel zo'n slordige 300km van Amsterdamquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Fijn! Had net toastjes met kaas.
Schatje? Wil jij mijn toastjes? Ik hoef nie meer
Ik ben blij dat hij zijn spulletjes nog niet heeft. Dat opmaken enzo trek ik ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Komt puur omdat ik vind dat ie te ijdel is. Ik ben totaal niet ijdel (wel basisverzorging natuurlijk)
Maar da is het enige wat me stoort aan Salar. Vond hem in de data center best goed praten tegen nawel.
Goh toch nog iets zinnigs op fb danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, op facebook stond ook dat Biden een reptiel was die kinderbloed drin... wacht... OMG!
Dat is inderdaad niet geweestquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:16 schreef Mjelleke het volgende:
Krijgen ze ook te horen dat de geheime opdracht mislukt is?
is volgens mij dezelfde als die ik net plaatstequote:
Tv uitzending bedoel je? Dat moet nog komen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:16 schreef Mjelleke het volgende:
Krijgen ze ook te horen dat de geheime opdracht mislukt is?
Noord of zuid?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou geef die toastjes maar aan mij. Woon wel zo'n slordige 300km van Amsterdam
links nouchine of veraquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Recht is Peter. Gezien de houten vlinderdas. Links lijkt op Nouchine
Is dezelfde ja. Excuus als het een oude foto is. Ik zag het voorbij komen op fb, met de mededeling dat dit nieuwe bewoners zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
is volgens mij dezelfde als die ik net plaatste
heb op mijn laptop geen FB
dus kon hem ook niet zien
heb 2 streams nuquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:19 schreef MacDeMarco het volgende:
doet bij meerdere stream 2 het niet? er zit toch niemand in de dbk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |