tenzij BB een soft mietje isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Kan me niet voorstellen dat BB het anders interpreteert.
crap!quote:
Vorig jaar waren ze er waarschijnlijk wel mee weggekomenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Kan me niet voorstellen dat BB het anders interpreteert.
ze mogen een wenslijstje opstellen met spullen uit hun koffers maar het mag bij elkaar niet meer wegen dan 2 kiloquote:
ze mogen 2 kilo kleding uit hun kofferquote:
Oke thanks!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze mogen een wenslijstje opstellen met spullen uit hun koffers maar het mag bij elkaar niet meer wegen dan 2 kilo
Sanal voor mij.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog altijd niet echt een persoon waarvan ik zeg ""echt niveau Nathalie/Jerrel
Mij niet gezienquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:20 schreef Whuzz het volgende:
FoKDames: Doen jullie dit ook? Wtf, waarom doe je dat jezelf aan?
En (als ik het goed begrijp): Als ze daar overheen gaan, krijgen ze NIETS.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze mogen een wenslijstje opstellen met spullen uit hun koffers maar het mag bij elkaar niet meer wegen dan 2 kilo
weet niet wat er gebeurt als ze over die 2 kilo gaan, misschien krijgen ze dan wel helemaal niksquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En (als ik het goed begrijp): Als ze daar overheen gaan, krijgen ze NIETS.
kamquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:01 schreef King_Merc het volgende:
Lijstje Salar
-Haarlak
-wat extra haarlak
-nog meer haarlak
-ach 1 extra haarlak kan er ook wel bij.
- spiegeltje voor in de slaapkamer…
Yeah nice..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En (als ik het goed begrijp): Als ze daar overheen gaan, krijgen ze NIETS.
Nawel schuift wel iedere dag meer die kant op.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog altijd niet echt een persoon waarvan ik zeg ""echt niveau Nathalie/Jerrel
Als ze er overheen gaan, komen ze weer op de nominatielijst, als ze 'n immuniteitspin hebben moetenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
weet niet wat er gebeurt als ze over die 2 kilo gaan, misschien krijgen ze dan wel helemaal niks
Nee, als ze er bovenuit komen, moeten ze een week zelf in hun eigen koffer wonenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ze er overheen gaan, komen ze weer op de nominatielijst, als ze 'n immuniteitspin hebben moeten
ze die inleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |