SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:20 schreef suzi1 het volgende:
het zijn bekende mensen op die fotos en wie er eentje goed raadt krijgt imumiteit
Terechtquote:
Onzeker meisje.quote:
Dan zit er echt niet iets goed bij haarquote:
Zou ook niet willen dat mensen te weten kwamen dat dat mijn moeder is.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:21 schreef engine het volgende:
Kitty haar zonen willen eigenlijk niet in beeld. Kitty respecteert dat ook.
en wat hebben we nu geleerdquote:Op zondag 9 januari 2022 21:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Onzeker meisje.
Vandaar al die verbouwingen.
Ook niet echtquote:Op zondag 9 januari 2022 21:24 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nawel kan der haren niet wassen met deze shampoo want ze heeft heel hard haar
ze heeft nep haarquote:Op zondag 9 januari 2022 21:24 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nawel kan der haren niet wassen met deze shampoo want ze heeft heel hard haar
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:17 schreef robmmad16 het volgende:
Ze hebben het over "Evelien", zou dat datacenter chick zijn?!
trillen?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze proberen de spelleiding te trillen door te gaan slapen
Gemeen om te zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zou ook niet willen dat mensen te weten kwamen dat dat mijn moeder is.
Denk ook dat ze dat nu gewoon mogen. Het was best een leuk dagje stream kijkenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze proberen de spelleiding te trillen door te gaan slapen
Auto incorrect en net toen belde mijn moeder... Kon het dus ff niet herstellenquote:
Die is bang dat hij iets mist.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
salar zou graag op de andere kamer liggen heb ik het idee
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:30 schreef rinardo het volgende:
De goede letters staan bij de goede fotos haha een slimme twitteraar
[ link | afbeelding ]
Nouchine ligt tussen de benen van Kristof dusquote:
Ik krijg telkens stress als ik hem zie.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat wil die Dimitri met zijn kippenborstje laten zien
ME RAMBOquote:Op zondag 9 januari 2022 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat wil die Dimitri met zijn kippenborstje laten zien
Tesla, heeft ze laten vallen tijdens streamquote:Op zondag 9 januari 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh Nouch heeft spraakherkenning in de auto
vast een dure mercedes ofzo
Oh een rijkeluiskindjequote:Op zondag 9 januari 2022 21:33 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
Tesla, heeft ze laten vallen tijdens stream
Ik zie een variant van een ondervoede en een kip. Dat is geen Ramboquote:
Heeft die van mij ook. Niets spectaculairsquote:Op zondag 9 januari 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh Nouch heeft spraakherkenning in de auto
vast een dure mercedes ofzo
hij is best dun jaquote:Op zondag 9 januari 2022 21:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie een variant van een ondervoede en een kip. Dat is geen Rambo
Ze heeft samen met haar vriend een huis gekocht, zo groot dat hij vrienden er bij konden wonen.quote:
Kitty is aan het bedenken of ze deze week naar huis gaat of volgende weekquote:Op zondag 9 januari 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Kitty moet even tot rust komen
[ afbeelding ]
Thuiszorg is geen vetpotquote:Op zondag 9 januari 2022 21:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze heeft samen met haar vriend een huis gekocht, zo groot dat hij vrienden er bij konden wonen.
.ik heb toch het idee dat ze er zelf voor werken...
Kan ik mij ergens wel iets bij voorstellen bij die kleuterklas. Die hebben een schoolreisje gevoelquote:Op zondag 9 januari 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Kitty moet even tot rust komen
[ afbeelding ]
Haar vriend werkt ook gewoon hèquote:
Daar zal ze best af en toe over nadenken. Gelukkig gaat ze dat niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty is aan het bedenken of ze deze week naar huis gaat of volgende week
kan oma niet handelenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan ik mij ergens wel iets bij voorstellen bij die kleuterklas. Die hebben een schoolreisje gevoel
Ik heb niets tegen gays, totaal niet zelfs, maar wanneer gaat deze gast uit de bekende kast komenquote:
schatquote:Op zondag 9 januari 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken niemand die in de thuiszorg werkt die een tesla op parking heeft staan.
Mijn baas, een bedrijf met 16 weknemers, die heeft een tesla
Ik zou mij ook een opa voelen bij die kleuterklasquote:
ze is zelfstandig ondernemer in de thuiszorg, geen loonslaafquote:Op zondag 9 januari 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus datquote:Op zondag 9 januari 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
schat
alles is te leasen tegenwoordig
neequote:Op zondag 9 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou mij ook een opa voelen bij die kleuterklas
Ze werken allebei hè...quote:Op zondag 9 januari 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
En een huis van 1200 per maand afbetalen.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze werken allebei hè...
Salaris als Thuisverpleegkundige in België
België Gemiddeld salaris Potentieel salarisbereik
Gent 33.000 ¤ 25.700 ¤ - 40.000
Het is geen vetpot maar als haar vriend een goede baan heeft en zij werkt fulltime kan het makkelijk.
Ow ben er ook wel aan gewend. Vind deze BB een faal. Moet meer actie komen, anders haakt deze user af.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
vaak genoeg van die adhd-ers hier over de vloer
Hun vrienden wonen bij hen in he.. die betalen mee aan de aflossing want ze betalen hen huur.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En een huis van 1200 per maand afbetalen.
Ik werk al 10jaar en ik kan geen appartement kopen van 170k...
170k hypotheek kost je nog geen 650 euro p maand, nog exclusief de aftrek.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En een huis van 1200 per maand afbetalen.
Ik werk al 10jaar en ik kan geen appartement kopen van 170k...
ik heb een brede ventquote:Op zondag 9 januari 2022 21:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Beter een kippeborstje dan een overdreven opgepompte spierbundel on stereoids🤣
ik weet het mopquote:Op zondag 9 januari 2022 21:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow ben er ook wel aan gewend. Vind deze BB een faal. Moet meer actie komen, anders haakt deze user af.
Je mag België en Nederland niet verwarrenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:41 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
170k hypotheek kost je nog geen 650 euro p maand, nog exclusief de aftrek.
De mijne ook. Gewoon een opeltje van 6 jaar oud.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft die van mij ook. Niets spectaculairs
klopt ook wat hij zegtquote:Op zondag 9 januari 2022 21:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je mag België en Nederland niet verwarren
Ik doelde ook op de aftrek.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
klopt ook wat hij zegt
is berekend en was 650/maand
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:42 schreef mario390 het volgende:
vera ergens verdrietig in
bad 5 min geleden allein
Hij kan dan bete de MC Gyver uithangen.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Rambo komt er niet uit , Whuzz kan jij hem helpen ?
Sommigen hebben daar hulp, en veel tijd voor nodig. En denk ook niet dat je dit snel in een huis met zo'n 122 camera's gaat doen. Als hij wel gay is, en hij komt daar uit de kast, dan is hij wel echt een held, hoor. Velen van ons vinden het al moeiljk om in hun eigen omgeving uit de kast (wat een stom gezegde) te komenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen gays, totaal niet zelfs, maar wanneer gaat deze gast uit de bekende kast komen
Ergens is er iets aan de hand.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ga de stream afluiten, ik zie het morgen wl
doeeeeeeeeeeiiiiiiii
ze zitten er nog niet inquote:
Ja... Dat ze niet praten met haar..quote:
Exact hetzelfde gesprek maar dan over Vera, vanuit de slaapkamer Vera Tobias Kristofquote:Op zondag 9 januari 2022 21:53 schreef Benny het volgende:
Kitty heeft het niet zo op Vera en Kristof.
Ze krijgt steeds sneren van hun
Kristof speelt een rol en doet heel populair
je kunt toch niet met iedereen opschieten, doe es ff normaalquote:Op zondag 9 januari 2022 21:53 schreef Benny het volgende:
Kitty heeft het niet zo op Vera en Kristof.
Ze krijgt steeds sneren van hun
Kristof speelt een rol en doet heel populair
preciesquote:Op zondag 9 januari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
tjeezzz stop die aardappels in Kitty's mond
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
tjeezzz stop die aardappels in Kitty's mond
Nix.. KitteKut zit in zeikmode .. ze wil niet vroeg naar bed, is in de DBK geweest en zeikt nu Kris en Veer af omdat die geen contact maken met KutteKitquote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:57 schreef just me het volgende:
Geef mij het gevoel dat ik er weer bijhoor vandaag
Straks was het een fout, en zenden ze morgen alle streamlocks uit. Met deze Febo weet je maar nooit🤣🤣🤣quote:Op zondag 9 januari 2022 21:56 schreef Kinga het volgende:
Nou BB heeft zich herpakt zie ik. Meerdere streamwaardige momentjes vandaag. Wedden dat ze Kitty net gezegd hebben of ze nog ff tv wil maken door te roddelen..
Ik nog niet. Hopelijk verbaast BB mij deze week.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind dit bb leuker dan vorig jaar
Jij hoort er al jaaaaaren bij toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:57 schreef just me het volgende:
Ik ga met je mee, want ik laat je nu nooit meer gaaaaaan🤣quote:Op zondag 9 januari 2022 21:57 schreef just me het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, want ik laat je nu nooit meer gaaaaaan🤣
nee maar kittys gedrag is nu weer vervelendquote:Op zondag 9 januari 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
toch knap
vera geeft kitty het gevoel dat ze buiten de groep staat![]()
![]()
'Ik praat niet meer met Sercan'quote:Op zondag 9 januari 2022 21:59 schreef just me het volgende:
Kitty was toch een voorstander van dingen uitpraten ???
doet ze nietquote:Op zondag 9 januari 2022 22:00 schreef Benny het volgende:
Ik heb weer even gecheckt, maar de Kitty-confrontatie-meter staat op:
▓▓▓▓▓▓▓░░░ 70%
Nog even geduld dus
De reactie die je wist dat zou komenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Hahaha hebben jullie dit meegekregen
https://lovereality.nl/ee(...)aalt-uit-naar-nawel/
Doe dan niet mee. Ontzettende flapdrol
Ja echt hoor .. triest mannetjequote:
Alleen ik mag in de keukenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:02 schreef Benny het volgende:
Kitty wil Vera uit de keuken, omdat Vera goed is in YOga en sporten en zij dat niet zo in zich heeft. Kitty kan zich beter uitleven in de keuken, dus 'laat mij dat lekker doen als ik daar mijn ei in kwijt kan'.
Is ook nodig je begint al een aardige O. te wordenquote:
Hij stapte per ongeluk uit de douche de 1e of 2e dag.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:01 schreef GayGuy het volgende:
Iedreen heeft toch mijn lul gezien, deze dag😅 not us, though
Ik zal het je helpen herinnerenquote:
Ik was al bang dat dat op begon te vallenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook nodig je begint al een aardige O. te worden
nee, ze zoekt de confrontatie niet op.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
we wilden allemaal een uitgesproken figuur:
kitty voldoet aan de eisen
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
nee, ze zoekt de confrontatie niet op.
Ik niet. Geef mij maar de gouden kamer. Gezellige positieve mensen.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
we wilden allemaal een uitgesproken figuur:
kitty voldoet aan de eisen
De Kitty bom gaat deze week nog wel afquote:Op zondag 9 januari 2022 22:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
maar zeker welquote:Op zondag 9 januari 2022 22:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ze kan ze niet aan, en trekt dan de zieligzijnkaart......quote:Op zondag 9 januari 2022 22:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
ze gaat net als met Sercan weer een heel toneelstukje op hangenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
De Kitty bom gaat deze week nog wel af
ja kloptquote:Op zondag 9 januari 2022 22:07 schreef odie22 het volgende:
op de verakamerlachen ze alleen maar, die andere kamer alleen maar gezeik en gezeur
ach je weet hoe het met patje afliepquote:Op zondag 9 januari 2022 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze kan ze niet aan, en trekt dan de zieligzijnkaart......
Het valt ook niet mee, als je kinderen er niet echt achterstaan en pas na drie maanden je kleinkind kan zien omdat je zo nodig in dat huis moet.
k snap niet dat ze nu nog steeds zon droge lucht hebben daarquote:Op zondag 9 januari 2022 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
Klagen.. ze willen lippeshit voor hun droge lipjes van de BestelBoekKamer
quote vernaggeldquote:Op zondag 9 januari 2022 22:10 schreef Thaidg het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 9 januari 2022 22:07 schreef odie22 het volgende:
op de verakamerlachen ze alleen maar, die andere kamer alleen maar gezeik en gezeur
[/quote allemaal popi jopis die weinig inhoud hebben en oppervlakkig praten bijna alleen..
En zijn lichaam is ook al niet goed volgroeidquote:Op zondag 9 januari 2022 22:10 schreef Jockari het volgende:
Ik weet niet direct hoe oud Dimi is, maar zijn verhaaltjes zijn degene die een 15-jarige vertelt om zogenaamd indruk te maken.
vroeger deden ze boter op de lippen..quote:Op zondag 9 januari 2022 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
Klagen.. ze willen lippeshit voor hun droge lipjes van de BestelBoekKamer
nee hoorquote:Op zondag 9 januari 2022 22:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ligt Grace met haar blote tietjes in bed?
Airco en centrale verwarming denk ik, en weinig ventilatie met frisse luchtquote:Op zondag 9 januari 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
i
[..]
k snap niet dat ze nu nog steeds zon droge lucht hebben daar
klimaatbeheersing / aircoquote:Op zondag 9 januari 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
i
[..]
k snap niet dat ze nu nog steeds zon droge lucht hebben daar
neen, ze hoeven morgenvroeg geen sportkleding aan, maar dat wil ze nu nog niet zeggen, morgenvroeg is vroeg zatquote:Op zondag 9 januari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
kitty heeft te horen gekregen dat ze de kleding weer krijgen?
maar ze heeft geen zin om dat te zeggen![]()
![]()
Dit is toch een machtspelletje van haar.....quote:Op zondag 9 januari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
![]()
Kit krijgt wel al een voorkeursbehandeling he. Al info vooraf, apart bedje..quote:Op zondag 9 januari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
![]()
Exact.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:14 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zou ook zo veel mogelijk bij Kitty vandaan blijven als ik daar zat, energiezuiger is ze.
[ afbeelding ]
echt bahquote:Op zondag 9 januari 2022 22:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kit krijgt wel al een voorkeursbehandeling he. Al info vooraf, apart bedje..
Net als vorig jaar, de belgen tegen de nederlandersquote:Op zondag 9 januari 2022 22:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact.
En nu loopt ze iedereen paranoia te maken dat er kliekjes zijn.
.dit is les 1 kliekjes maken. Roepen dat er een zij en een wij is
Ik ben Kitty echt beu.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Net als vorig jaar, de belgen tegen de nederlanders
Wanneer houdt dat nu een keer op......dat mens zet zichzelf zo te kakken.....hoezo een lief karakter.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
man man man
kitty weer over die slaapkamer switch
je zult je moeder maar zo op tv zienquote:Op zondag 9 januari 2022 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wanneer houdt dat nu een keer op......dat mens zet zichzelf zo te kakken.....hoezo een lief karakter.![]()
Nee, want in de slideshow was deze foto te zien:quote:
nu moet er bij Nous toch ook een lampje gaan brandenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wanneer houdt dat nu een keer op......dat mens zet zichzelf zo te kakken.....hoezo een lief karakter.![]()
Goed gevonden Sherlock.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, want in de slideshow was deze foto te zien:
[ afbeelding ]
Doe je Google Search dan krijg je dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Die linkt naar dit artikel
https://www.flair.be/nl/c(...)e-alcoholverslaving/
Wat dus over Amy gaat, waar de hints naar hinten. Duidelijker kunnen we het haast niet hebben.
Dus niet inderdaad, waarschijnlijk willen ze daarom niks met BB te maken hebben.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
je zult je moeder maar zo op tv zien
Heb zo'n hekel aan zulke mensen.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben Kitty echt beu.
Kitty maakt de sfeer kapot, in haar eentje.
Ze zoekt overal iets achter! Hierdoor sleept ze haar slaapkamer mee.
De andere slaapkamer is totaal niet bezig met praten over de andere groep.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |