Hij stapte per ongeluk uit de douche de 1e of 2e dag.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:01 schreef GayGuy het volgende:
Iedreen heeft toch mijn lul gezien, deze dag😅 not us, though
Ik zal het je helpen herinnerenquote:
Ik was al bang dat dat op begon te vallenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook nodig je begint al een aardige O. te worden
nee, ze zoekt de confrontatie niet op.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
we wilden allemaal een uitgesproken figuur:
kitty voldoet aan de eisen
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
nee, ze zoekt de confrontatie niet op.
Ik niet. Geef mij maar de gouden kamer. Gezellige positieve mensen.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
we wilden allemaal een uitgesproken figuur:
kitty voldoet aan de eisen
De Kitty bom gaat deze week nog wel afquote:Op zondag 9 januari 2022 22:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
maar zeker welquote:Op zondag 9 januari 2022 22:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ze kan ze niet aan, en trekt dan de zieligzijnkaart......quote:Op zondag 9 januari 2022 22:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
ze gaat net als met Sercan weer een heel toneelstukje op hangenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
De Kitty bom gaat deze week nog wel af
ja kloptquote:Op zondag 9 januari 2022 22:07 schreef odie22 het volgende:
op de verakamerlachen ze alleen maar, die andere kamer alleen maar gezeik en gezeur
ach je weet hoe het met patje afliepquote:Op zondag 9 januari 2022 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze kan ze niet aan, en trekt dan de zieligzijnkaart......
Het valt ook niet mee, als je kinderen er niet echt achterstaan en pas na drie maanden je kleinkind kan zien omdat je zo nodig in dat huis moet.
k snap niet dat ze nu nog steeds zon droge lucht hebben daarquote:Op zondag 9 januari 2022 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
Klagen.. ze willen lippeshit voor hun droge lipjes van de BestelBoekKamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |