Kit krijgt wel al een voorkeursbehandeling he. Al info vooraf, apart bedje..quote:Op zondag 9 januari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
kitty heeft te horen gekregen dat ze de kleding weer krijgen?
maar ze heeft geen zin om dat te zeggen![]()
![]()
Exact.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:14 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zou ook zo veel mogelijk bij Kitty vandaan blijven als ik daar zat, energiezuiger is ze.
[ afbeelding ]
echt bahquote:Op zondag 9 januari 2022 22:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kit krijgt wel al een voorkeursbehandeling he. Al info vooraf, apart bedje..
Net als vorig jaar, de belgen tegen de nederlandersquote:Op zondag 9 januari 2022 22:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact.
En nu loopt ze iedereen paranoia te maken dat er kliekjes zijn.
.dit is les 1 kliekjes maken. Roepen dat er een zij en een wij is
Ik ben Kitty echt beu.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Net als vorig jaar, de belgen tegen de nederlanders
Wanneer houdt dat nu een keer op......dat mens zet zichzelf zo te kakken.....hoezo een lief karakter.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
man man man
kitty weer over die slaapkamer switch
je zult je moeder maar zo op tv zienquote:Op zondag 9 januari 2022 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wanneer houdt dat nu een keer op......dat mens zet zichzelf zo te kakken.....hoezo een lief karakter.![]()
Nee, want in de slideshow was deze foto te zien:quote:
nu moet er bij Nous toch ook een lampje gaan brandenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wanneer houdt dat nu een keer op......dat mens zet zichzelf zo te kakken.....hoezo een lief karakter.![]()
Goed gevonden Sherlock.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, want in de slideshow was deze foto te zien:
[ afbeelding ]
Doe je Google Search dan krijg je dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Die linkt naar dit artikel
https://www.flair.be/nl/c(...)e-alcoholverslaving/
Wat dus over Amy gaat, waar de hints naar hinten. Duidelijker kunnen we het haast niet hebben.
Dus niet inderdaad, waarschijnlijk willen ze daarom niks met BB te maken hebben.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
je zult je moeder maar zo op tv zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |