Nouchine ligt tussen de benen van Kristof dusquote:
Ik krijg telkens stress als ik hem zie.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat wil die Dimitri met zijn kippenborstje laten zien
ME RAMBOquote:Op zondag 9 januari 2022 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat wil die Dimitri met zijn kippenborstje laten zien
Tesla, heeft ze laten vallen tijdens streamquote:Op zondag 9 januari 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh Nouch heeft spraakherkenning in de auto
vast een dure mercedes ofzo
Oh een rijkeluiskindjequote:Op zondag 9 januari 2022 21:33 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
Tesla, heeft ze laten vallen tijdens stream
Ik zie een variant van een ondervoede en een kip. Dat is geen Ramboquote:
Heeft die van mij ook. Niets spectaculairsquote:Op zondag 9 januari 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh Nouch heeft spraakherkenning in de auto
vast een dure mercedes ofzo
hij is best dun jaquote:Op zondag 9 januari 2022 21:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie een variant van een ondervoede en een kip. Dat is geen Rambo
Ze heeft samen met haar vriend een huis gekocht, zo groot dat hij vrienden er bij konden wonen.quote:
Kitty is aan het bedenken of ze deze week naar huis gaat of volgende weekquote:Op zondag 9 januari 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Kitty moet even tot rust komen
[ afbeelding ]
Thuiszorg is geen vetpotquote:Op zondag 9 januari 2022 21:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze heeft samen met haar vriend een huis gekocht, zo groot dat hij vrienden er bij konden wonen.
.ik heb toch het idee dat ze er zelf voor werken...
Kan ik mij ergens wel iets bij voorstellen bij die kleuterklas. Die hebben een schoolreisje gevoelquote:Op zondag 9 januari 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Kitty moet even tot rust komen
[ afbeelding ]
Haar vriend werkt ook gewoon hèquote:
Daar zal ze best af en toe over nadenken. Gelukkig gaat ze dat niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty is aan het bedenken of ze deze week naar huis gaat of volgende week
kan oma niet handelenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan ik mij ergens wel iets bij voorstellen bij die kleuterklas. Die hebben een schoolreisje gevoel
Ik heb niets tegen gays, totaal niet zelfs, maar wanneer gaat deze gast uit de bekende kast komenquote:
schatquote:Op zondag 9 januari 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken niemand die in de thuiszorg werkt die een tesla op parking heeft staan.
Mijn baas, een bedrijf met 16 weknemers, die heeft een tesla
Ik zou mij ook een opa voelen bij die kleuterklasquote:
ze is zelfstandig ondernemer in de thuiszorg, geen loonslaafquote:Op zondag 9 januari 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus datquote:Op zondag 9 januari 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
schat
alles is te leasen tegenwoordig
neequote:Op zondag 9 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou mij ook een opa voelen bij die kleuterklas
Ze werken allebei hè...quote:Op zondag 9 januari 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
En een huis van 1200 per maand afbetalen.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze werken allebei hè...
Salaris als Thuisverpleegkundige in België
België Gemiddeld salaris Potentieel salarisbereik
Gent 33.000 ¤ 25.700 ¤ - 40.000
Het is geen vetpot maar als haar vriend een goede baan heeft en zij werkt fulltime kan het makkelijk.
Ow ben er ook wel aan gewend. Vind deze BB een faal. Moet meer actie komen, anders haakt deze user af.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
vaak genoeg van die adhd-ers hier over de vloer
Hun vrienden wonen bij hen in he.. die betalen mee aan de aflossing want ze betalen hen huur.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En een huis van 1200 per maand afbetalen.
Ik werk al 10jaar en ik kan geen appartement kopen van 170k...
170k hypotheek kost je nog geen 650 euro p maand, nog exclusief de aftrek.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En een huis van 1200 per maand afbetalen.
Ik werk al 10jaar en ik kan geen appartement kopen van 170k...
ik heb een brede ventquote:Op zondag 9 januari 2022 21:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Beter een kippeborstje dan een overdreven opgepompte spierbundel on stereoids🤣
ik weet het mopquote:Op zondag 9 januari 2022 21:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow ben er ook wel aan gewend. Vind deze BB een faal. Moet meer actie komen, anders haakt deze user af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |