Ja... Dat ze niet praten met haar..quote:
Exact hetzelfde gesprek maar dan over Vera, vanuit de slaapkamer Vera Tobias Kristofquote:Op zondag 9 januari 2022 21:53 schreef Benny het volgende:
Kitty heeft het niet zo op Vera en Kristof.
Ze krijgt steeds sneren van hun
Kristof speelt een rol en doet heel populair
je kunt toch niet met iedereen opschieten, doe es ff normaalquote:Op zondag 9 januari 2022 21:53 schreef Benny het volgende:
Kitty heeft het niet zo op Vera en Kristof.
Ze krijgt steeds sneren van hun
Kristof speelt een rol en doet heel populair
preciesquote:Op zondag 9 januari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
tjeezzz stop die aardappels in Kitty's mond
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
tjeezzz stop die aardappels in Kitty's mond
Nix.. KitteKut zit in zeikmode .. ze wil niet vroeg naar bed, is in de DBK geweest en zeikt nu Kris en Veer af omdat die geen contact maken met KutteKitquote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:57 schreef just me het volgende:
Geef mij het gevoel dat ik er weer bijhoor vandaag
Straks was het een fout, en zenden ze morgen alle streamlocks uit. Met deze Febo weet je maar nooit🤣🤣🤣quote:Op zondag 9 januari 2022 21:56 schreef Kinga het volgende:
Nou BB heeft zich herpakt zie ik. Meerdere streamwaardige momentjes vandaag. Wedden dat ze Kitty net gezegd hebben of ze nog ff tv wil maken door te roddelen..
Ik nog niet. Hopelijk verbaast BB mij deze week.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind dit bb leuker dan vorig jaar
Jij hoort er al jaaaaaren bij toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:57 schreef just me het volgende:
Ik ga met je mee, want ik laat je nu nooit meer gaaaaaan🤣quote:Op zondag 9 januari 2022 21:57 schreef just me het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, want ik laat je nu nooit meer gaaaaaan🤣
nee maar kittys gedrag is nu weer vervelendquote:Op zondag 9 januari 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
toch knap
vera geeft kitty het gevoel dat ze buiten de groep staat![]()
![]()
'Ik praat niet meer met Sercan'quote:Op zondag 9 januari 2022 21:59 schreef just me het volgende:
Kitty was toch een voorstander van dingen uitpraten ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |