Suspiciousquote:
Er doen geen hondjes mee. Ook dit jaar niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:04 schreef Redefine het volgende:
Waarschijnlijk dan wel het leukste hondje ooit Laetitia en Welmoed
Autocorrect heeft terecht een hekel aan het woord bondjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Er doen geen hondjes mee. Ook dit jaar niet.
In België welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Welmoed op zijn hondjes. 😍quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Laetitia is mijn Mol dus we kunnen naar verwachting nog vele weken van haar wulpse verschijning genieten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:04 schreef DonDruiper het volgende:
Leatitia mag graag haar tietjes laten zien.
Maar ja.. zo heet ze ook.
In de Vlaamse versie hadden ze vorig jaar wel een hondje!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Fresia liket je berichtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:04 schreef Redefine het volgende:
Waarschijnlijk dan wel het leukste bondje ooit Laetitia en Welmoed
Was dat de mol?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de Vlaamse versie hadden ze vorig jaar wel een hondje!
Pohh.. al stond m'n vrouw er jankend naast.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:08 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Laetitia is mijn Mol dus we kunnen naar verwachting nog vele weken van haar wulpse verschijning genieten.
Tekkel met de naam Isidoor, en moest op een knop drukken in de finale.quote:
Neem maar mee joh, dan hebben we geen last meer van je.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk niet dat ze in Albanië goed Engels kunnen.
Gelijk een rood scherm gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tekkel met een naam Isidoor, en moest op een knop drukken in de finale.![]()
Al ging dat niet zo goed.
Nee, die moesten ze leren op een knop te drukken. De kandidaten zaten ergens opgesloten en die hond kon ze bevrijden door op een rode knop te drukken.quote:
Serieus?quote:
Toffe opdracht inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
Dit soort opdrachten vind ik altijd wel leuk gevondenIets uit het land zelf gebruiken voor een opdracht
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Pohh.. al stond m'n vrouw er jankend naast.
Ik word oudquote:
Ik had nog kleren van dat kledingmerk van haar dat ook zo heettequote:
Jonkiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had nog kleren van dat kledingmerk van haar dat ook zo heette
quote:
Isidoor, stevig in de war, iedereen trainde hem op de knop, de mol ontleerde het hem. Een van de kandidaten wilde hem aan het eind houden.quote:
Lief.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Asielhondje, is daarna geadopteerd door een deelneemster.
Ik geloof ook niet dat hij het is. Denk dat hij zijn manier van doen een beetje gebruikt om zich bij de anderen verdacht te maken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:15 schreef Fosive het volgende:
Sahil wordt erg verdacht gemaakt telkens, dus die zal het wel niet zijn
En het komt teveel in beeld om de Mol te zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Sahil is ook expres aan het verklooien
Wat een schatjequote:
Wel iets om terug te kijken. Wie er de elementen wilde wegmoffelen.quote:
Ja, dat was wel wat flauw idd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:24 schreef Fosive het volgende:
Flauw, de Bijbel zou ik goed hebben gerekend
Everon probeerde gewoon nog wat verwarring te zaaien. Wie weet was dat deel van de opdracht daardoor mislukt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
Oh Kim Lian deed het uiteindelijk dus goedMaakte niet uit dat alles wit was
Of juist niet omdat iedereen hem verdenkt?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:27 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen verdenkt Sahil,. dus die zal wel foetsie zijn?
In deze fase is dat prima. Er is er altijd wel één die vol voor de verkeerde gaat.quote:
Hila-risch.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:30 schreef DaMart het volgende:
Hij kan in ieder geval niet zeggen dat dit te lang duurde...
Niet met zoveel deelnemers nog neequote:
Bij de ontmaskering ja.quote:
We hadden Wel moed nodig voor die grap.quote:
Ook niet als je nog even vakantie kan vieren in Albanië?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:32 schreef Redefine het volgende:
Als je dat kaartje krijgt van de mol gewoon zeggen, 'daar heb ik geen zin in hoor' Ik ga liever naar huis
Ik zou daar zelf wel ja tegen zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook niet als je nog even vakantie kan vieren in Albanië?
Sulletje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:33 schreef Madhouse11 het volgende:
Had wel verwacht dat ze in het kader van diversiteit een keer de donkerste hadden gekozen.
Dat is echt alleen leuk voor de deelnemers.quote:
Combineren met Montenegro of Macedonië.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou daar zelf wel ja tegen zeggenWil er nog wel eens naartoe.
Hij acteerde wel goed in Goede Tijden slechte tijden als mongooltje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan het haar van Rop nog steeds niet handelen
Eensquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:35 schreef Salina het volgende:
Of kijken jullie de napraat?
Ik niet hoor. Die Ellie lust ik niet.
Dat kijk ik niet, maar ik geloof je.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:36 schreef superniger het volgende:
H
[..]
Hij acteerde wel goed in Goede Tijden slechte tijden als mongooltje.
Waarschijnlijk fan van Robert Smith van de The Curequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan het haar van Rop nog steeds niet handelen
Glen was deze aflevering zo duidelijk een kandidaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Van de week geswitcht van Fresia naar Glen. Nu kan ik de app verwijderen
Echt een minuut voor tijd nog geswitched. Had allea op Glenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Van de week geswitcht van Fresia naar Glen. Nu kan ik de app verwijderen
Ik vind sowieso praten/discussiëren over dit programma wat ver gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:35 schreef Salina het volgende:
Hilarisch.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:35 schreef Salina het volgende:
In de tijd van Arjen Lubach in de kelder vond ik het echt tofquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind sowieso praten/discussiëren over dit programma wat ver gaan.
Ik kijk dat ook nooit meer. Ik kijk voornamelijk voor de mooie beelden van de landschappen en dergelijke, de deelnemers en de spelletjes. Maar ik verdiep me niet in alle hints en dergelijke. Misschien minder leuk om te volgen zo, maar ik heb er niet echt de puf voor om alles zo diep te analyseren.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Montenegro wil ik combineren met Servië en daarbij de Montenegro express nemen. Dat staat al twee jaar op het programma en dit jaar weer. Maar ja Corona en rellen in Belgrado gooiden roet in het etenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:36 schreef Salina het volgende:
[..]
Combineren met Montenegro of Macedonië.
Gaat ook niet echt ergens over. Maar ik vind wel handig om direct wat terug te kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Montenegro is zo mooi. Verborgen parel van Europa.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Montenegro wil ik combineren met Servië en daarbij de Montenegro express nemen. Dat staat al twee jaar op het programma en dit jaar weer. Maar ja Corona en rellen in Belgrado gooiden roet in het eten
Dat is ook nog het enige waarvoor je kunt kijken. Uit de meeste opdrachten is toch amper wat te halen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook nooit meer. Ik kijk voornamelijk voor de mooie beelden van de landschappen en dergelijke, de deelnemers en de spelletjes. Maar ik verdiep me niet in alle hints en dergelijke. Misschien minder leuk om te volgen zo, maar ik heb er niet echt de puf voor om alles zo diep te analyseren.
Dat wil ik ook naartoequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Montenegro is zo mooi. Verborgen parel van Europa.
Baai van Kotor.
Kotor, Budva, Herceg Novi, Sveti Stefan natuurlijk. En uiteraard het Ostrogklooster.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wil ik ook naartoeHoge verwachtingen, maar ja het moet wel eens een keer door kunnen gaan.
Welmoed staat ook hoog op mijn verdachtenlijst. Jokers wegmoffelen waar (weinig) geld mee verdient kan worden om jezelf zo minder verdacht te maken. Hierdoor toegang krijgen tot de telefoon die voorkennis oplevert. Vervolgens wel het instrument op de foto laten omdraaien terwijl je weet dat dit het punt is waarop gecontroleerd wordt. Bij de lopende band was ze ook nog een aantal zaken aan het 'goedleggen' (veertjes) en liep ze met delen van het autootje rond terwijl ze ook met een andere opdracht bezig was.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:47 schreef golfer het volgende:
Ik spreid voorlopig op 2 mollen: Welmoed en Sahil, met Thomas als reservemol.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Kotor, Budva, Herceg Novi, Sveti Stefan natuurlijk. En uiteraard het Ostrogklooster.
In het noorden de bekende Tara kloof in het Durmitor gebergte.
Belgrado is ook tof trouwens. Doe een leuke fietstocht of undergroundtoer. Veel hippe tenten ook. En de splavs, drijvende discotheken.
Schitterende dames ook in de Balkan.
Ik zou graag een rondreis maken door die regionen, maar dat wordt dan vliegen en een auto huren. Vanuit NL te ver rijden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klinkt goedMeeste daarvan wil ik ook gaan zien. Waarschijnlijk ga ik dan een keer mee met een georganiseerde trip. Dat doe ik eigenlijk nooit. Maar ik rijd zelf geen auto en dat is wel de manier om veel te kunnen zien.
Die 2 worden erg verdacht gemaakt in de uitzending, heb meer het idee dat het nepmollen zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:40 schreef tim020hoorn het volgende:
Sahil en kim lian meest verdacht denk ik. Everon em arno met die gouden ballonnen pak je best veel geld dus dan minder verdacht?
het ligt er idd wel iets te zwaar op, eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die 2 worden erg verdacht gemaakt in de uitzending, heb meer het idee dat het nepmollen zijn
Viv is altijd wel handig. Die kijkt er meestal wel met een frisse blik naar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaat ook niet echt ergens over. Maar ik vind wel handig om direct wat terug te kijken.
Dit vond ik wel mooi juistquote:Op zondag 9 januari 2022 00:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Klaas geeft nog even een steek onder water inzake de grote hint in zijn seizoen![]()
quote:Op zondag 9 januari 2022 00:48 schreef Moira het volgende:
De melding van de app van ‘je score is berekend’ was mijn herinnering dat ik helemaal ben vergeten dat WIDM vanavond was
Ja voor Klaas blijft het wel echt enorm lullig. Hij kon niets doen aan die kloosterhint, en om die reden had hij al gelijk geen schijn van kans meer om ooit de spreekwoordelijke geschiedenisboeken in te gaan als een goede mol.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit vond ik wel mooi juistdie gast is in zijn molschap dat seizoen ook flink genaaid door de productie, want zijn seizoen staat bekend als ‘een vd slechtste’ omdat hij al zo vroeg te ontmaskeren was door de kijkerhints, waar hij geen invloed op heeft. Maar over z’n daadwerkelijke molacties heeft niemand het ooit. Het gaat nooit over wat hij nou eigenlijk als mol heeft gedaan, alleen hoe de productie ‘m al vroeg verraadde
Ik heb dat vorige week gelukkig heel verstandig direct na de aflevering al gedaan voor deze weekquote:Op zondag 9 januari 2022 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik kon op de valreep gelukkig nog mijn apppunten op tijd inzetten omdat het toevallig in een ESF-topic erover ging over wie de voorronde in Litouwen ging kijken en wie WIDM wilde zien
Slimquote:Op zondag 9 januari 2022 00:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb dat vorige week gelukkig heel verstandig direct na de aflevering al gedaan voor deze week
Ja dat heb ik voorheen dus ook gehad en inmiddels afgeleerd omdat ik de komende week toch niet wijzer wordt dan nu en het alleen maar kan vergetenquote:Op zondag 9 januari 2022 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SlimIk ben zo'n twijfelzeur die nog even een weekje na wil denken, maar dan uiteindelijk denk ik er de hele week vervolgens niet meer aan
![]()
Ik doe daar niet meer zo aan, vroeger was ik enorm fanatiek, afleveringen 20x terugkijken enzo.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik kon op de valreep gelukkig nog mijn apppunten op tijd inzetten omdat het toevallig in een ESF-topic erover ging over wie de voorronde in Litouwen ging kijken en wie WIDM wilde zien
Zo leuk om van jou dan te horen hoe jij dingen logistiek kan plaatsen omdat je daar zelf hebt gelopenquote:Op zondag 9 januari 2022 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Er was iets raars in Shkoder. Welmoed en haar partner (die Marokkaanse jongen wiens naam ik niet in mijn systeem heb nog). Dat museum, wat heel saai is, zit echt midden in een winkelstraatje. Alle ander kandidaten zoeken echt dingen in dat straatje, wat heel logisch is want dat is het toeristische straatje in Shkoder met dat soort winkeltjes. Welmoed en dinges leken daar best ver van weg te lopen.
Verder heel leuk, dat museum ben ik ook een keer geweest en ook eens in dat hotel geslapen waar ze dingen vroegen maar sowieso best vaak in Shkoder geweest.
Agreedquote:Op zondag 9 januari 2022 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe daar niet meer zo aan, vroeger was ik enorm fanatiek, afleveringen 20x terugkijken enzo.Nu kijk ik gewoon om van het spel en vooral de leuke beelden te genieten. En om me op te warmen voor de Belgische. Waar het me ook geen flikker meer uitmaakt wie de Mol is want ik ben dan toch wel geroerd
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit ja. Je merkt het ook met hoe het hier leeft, vroegah was er voor elke goeie hint wel een apart topic en had het Hints & theorieën topic wel minstens 8 delen per seizoen. Mensen die het leuk vonden en echt moeite deden (incl ikzelf) om echt uit te zoeken wat je nou eigenlijk allemaal in de aflevering zag.
Dat is er wel helemaal uit. Deels omdat de makers er niet meer zulke hints in stoppen (al jaren achter elkaar zijn de hints voor de kijkers niet iets dat op FOK! topicwaardig was geweest) en deels omdat wij als users het programma niet zodanig boeiend meer vinden als toen.
Toch heb ik bij de Vlaamse helemaal nooit echt die uitzoek-drang gehad. Zij stoppen er écht nog hints voor de kijkers in, hints die je in Vlaanderen gewoon in hele andere programma's of midden op straat ziet. Da's vanuit Nederland ook wel iets lastiger te volgen. Maar dat programma zelf is gewoon echt genieten om te kijken. Dan kijk ik daarnaast puur nog naar 'wie deed/zei iets verdachts' maar eigenlijk hou ik daar met alle plezier m'n opties tot de allerlaatste aflevering helemaal open.
Ja nou ja dat, precies dat. Ik had je post niet gelezen. Het is voor mij inmiddels enorm feelgood tv geworden, moet je die mensen eens zien, hoe ze de tijd van hun leven hebben! Schitterend.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Zo leuk om van jou dan te horen hoe jij dingen logistiek kan plaatsen omdat je daar zelf hebt gelopen
[..]
Agreedik zei daar laatst dit over:
[..]
Dan ga je nog vaak teleurgesteld zijn dit seizoen.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:04 schreef Moira het volgende:
Ik lees trouwens in het dagboek van de afvaller dat Glen voor hij gebeld werd niet eens wist wat voor programma WIDM is.
Dan vind ik het toch al een stukje minder erg dat hij een vd eerste afvallers is
Zo veel mensen die er ontzettend veel voor op zouden geven om eens aan het programma mee te mogen doen, en dan kiezen ze semi-bekenden die het programma nog nooit hebben gezien en überhaupt niet weten wat voor programma het is. Dat vind ik dus echt zonde.
Leuke gast verder hoor, maar die hoorde daar dus sowieso al niet thuis imo.
Echt hequote:Op zondag 9 januari 2022 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou ja dat, precies dat. Ik had je post niet gelezen. Het is voor mij inmiddels enorm feelgood tv geworden, moet je die mensen eens zien, hoe ze de tijd van hun leven hebben! Schitterend.
Ik moest ook erg lachen om die opmerkingen dat de Albanezen zo lief zijn, dat zijn ze maar ik zie dat 9 van de 10 keer in die locals opdracht geen idee heeft waar ze ja, of nee tegen zegt.
Als ze al helemaal geen BN’ers meer kunnen vinden die het progamma überhaupt kennen lijkt het me toch tijd worden om weer eens verder te gaan met gewone Nederlandersquote:Op zondag 9 januari 2022 01:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan ga je nog vaak teleurgesteld zijn dit seizoen.
Denk dat alleen Everon, Welmoed en Laetitia echte molloten zijn.
De meeste kandidaten hebben wel een aantal seizoenen gezien (ter voorbereiding, in het verleden of pas sinds een paar seizoenen), maar meer ook niet.
Het probleem van Glen, ook duidelijk in de aflevering, is dat hij niet echt doorhad hoe scherp het gespeeld kan worden. Dat kan een probleem zijn wanneer je niet echt bekend bent met het programma, maar volgens mij was Rocky vorig seizoen ook onbekend met het programma (ze had geloof ik niet eens een tv, wat ik me althans meen te herinneren) en dat was toen geen probleem (qua resultaat).
Zelf vind ik het wel jammer dat hij eruit is, want ik merkte wel op dat hij toch wel hoog stond op de verdachtenlijst (social media) en voor mij was duidelijk dat hij de mol niet was. Uiteraard kan een mol emoties acteren, maar het heeft geen nut om als mol mensen te gaan observeren (wanneer niemand je ziet).
https://www.story.nl/arti(...)flevering-ontzettendquote:"WIDM-KIJKERS KRITIEK OP 'MILIEUVERVUILENDE' BALLONNEN IN NIEUWE AFLEVERING: 'ONTZETTEND SLECHTE OPDRACHT'"
Ah dat vind ik ook altijd een zo'n domper. Die 'bn'ers' doen dan eigenlijk alleen maar mee om op tv te komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:04 schreef Moira het volgende:
Ik lees trouwens in het dagboek van de afvaller dat Glen voor hij gebeld werd niet eens wist wat voor programma WIDM is.
Dan vind ik het toch al een stukje minder erg dat hij een vd eerste afvallers is
Zo veel mensen die er ontzettend veel voor op zouden geven om eens aan het programma mee te mogen doen, en dan kiezen ze semi-bekenden die het programma nog nooit hebben gezien en überhaupt niet weten wat voor programma het is. Dat vind ik dus echt zonde.
Leuke gast verder hoor, maar die hoorde daar dus sowieso al niet thuis imo.
volgens mij zeiden ze al dat geen enkele ballon in zee is gekomen en alles is opgeruimd.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
https://www.story.nl/arti(...)flevering-ontzettend
Mijn hemel, waar kun je je druk om maken?
Moest hier zo hard om lachen! Sowieso was iedereen al die opdrachtjes heel fanatiek aan het uitvoeren, maar om Kim ineens te zien drinkenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:21 schreef Momo het volgende:
Trouwens dit zie ik nu pas terug, maar bij die opdracht met de draaiende schijf met kleine opdrachtjes is er 1 opdracht waar je uit een grote glazen bak rode vloeistof moet overbrengen met een klein glaasje naar een fles. Maar ik zie op de beelden dat Kim-Lian drinkt uit die fles.WTF... uberhaupt zou ik er niet op vertrouwen dat het te drinken is, waarom zou je dat doen als het daar juist in moet? Wel next level dit
De story lezenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
https://www.story.nl/arti(...)flevering-ontzettend
Mijn hemel, waar kun je je druk om maken?
Wauw.....quote:Op zondag 9 januari 2022 16:12 schreef schommelstoel het volgende:
BIJ1-mevrouw kijkt voor het eerst 'Wie is de Mol' en beticht kandidaten van racisme!?
[ twitter ]Dufuck
BIJ1, hoe kan het ook anders.
Hahaha wtf. Bij1, wie anders iddquote:Op zondag 9 januari 2022 16:12 schreef schommelstoel het volgende:
BIJ1-mevrouw kijkt voor het eerst 'Wie is de Mol' en beticht kandidaten van racisme!?
[ twitter ]Dufuck
Is een duidelijk fake account, met een nep plaatje van een random vrouw en iedere post is bedoeld om op de 1 of andere manier te provocerenquote:Op zondag 9 januari 2022 16:12 schreef schommelstoel het volgende:
[ twitter ]Dufuck
Is dat je gevoel of heb het bewijs voor?quote:Op zondag 9 januari 2022 16:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is een duidelijk fake account, met een nep plaatje van een random vrouw en iedere post is bedoeld om op de 1 of andere manier te provoceren
Tis echt heel simpel. Op het hele internet is geen isabella kortuna te vinden of iets over die "broodjeszaak", werkelijk alle tweets zijn dik provocerend, haar volgerlijst bestaat uit ongeveer 90% nep, spam, bot accounts. Tevens woont er in NL niemand met de naam Kortunaquote:Op zondag 9 januari 2022 16:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat je gevoel of heb het bewijs voor?
Het is Twitterquote:Op zondag 9 januari 2022 16:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat je gevoel of heb het bewijs voor?
Anno 2022 kijk ik nergens meer van op, helemaal hoe mensen continue bezig zijn met provoceren om bepaalde reacties uit te lokken en dan schreeuwen dat het racisme is.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Tis echt heel simpel. Op het hele internet is geen isabella kortuna te vinden of iets over die "broodjeszaak", werkelijk alle tweets zijn dik provocerend, haar volgerlijst bestaat uit ongeveer 90% nep, spam, bot accounts. Tevens woont er in NL niemand met de naam Kortuna
Ik zet m'n geld in op 'er zit een boze witte man achter dat account'quote:Op zondag 9 januari 2022 16:12 schreef schommelstoel het volgende:
[ twitter ]Dufuck
Als dat eraan zit te komen is er in de finaleopdracht ineens magisch ¤10.000 te winnenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:37 schreef TLC het volgende:
Stel, in de finale is er bv slechts 2000 Euro in de pot, en er moet vanwege aflevering 1 er 5000 Euro uit
Moet de winnaar dan 3000 Euro betalen aan de AVROTROS ?
Dan kan ik me namelijk voorstellen dat je helemaal geen zin hebt om de finale te winnen![]()
Daar houden ze dan echt wel rekening mee ja. Never nooit dat de pot ooit in de min uitkomtquote:Op maandag 10 januari 2022 21:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Als dat eraan zit te komen is er in de finaleopdracht ineens magisch ¤10.000 te winnen
Goed dat je het zegt, was bijna de app vergetenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:25 schreef heywoodu het volgende:
Nog snel even die van vorige week kijken, hopelijk ben ik nog precies op tijd om de prono voor straks in te vullen
Jammer! Volgend jaar (of in maart met de Vlaamse) wel?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:51 schreef Salina het volgende:
Ben ook nog bezig met de aflevering van vorige week. Prono doe ik niet aan (mee). App ook niet.
Ik ben hierquote:
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:30 schreef Moira het volgende:
Ik ga ondertussen ook eten dus ik post wss verder niet meemaar enjoy allen
Eerst vragen waar iedereen is en daarna niet meer mee postsenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:30 schreef Moira het volgende:
Ik ga ondertussen ook eten dus ik post wss verder niet meemaar enjoy allen
Insgelijks!quote:
Ik ook, maar eigenlijk vind ik het maar moeilijk dit jaarquote:
Misschien wel hoor. Ben meestal te lui voor prono's. Ook met voetbal en wielrennen enzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Jammer! Volgend jaar (of in maart met de Vlaamse) wel?
quote:
Wie praat er het minst?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:32 schreef Moira het volgende:
'nietszeggend', vorige aflevering 'zwijgen', hmm
Naar de avondkapperquote:
Al dat haar wat voor de ogen zit wordt weggeknipt.quote:
Zou ook wel eens leuk zijn, een heel seizoen met alleen maar introverte kandidaten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie praat er het minst?
Of wie heeft het steeds over stil, rust etc.
Ze heeft zeker last van haar onderrugquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
LOW back gevoel..![]()
![]()
![]()
Laid back Kim Lian
Allemaal introverten en dan moeten ze uitzoeken wie de geheime extrovert isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ook wel eens leuk zijn, een heel seizoen met alleen maar introverte kandidaten.
Zul je in ieder geval een stuk minder bondjes gezeik hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ook wel eens leuk zijn, een heel seizoen met alleen maar introverte kandidaten.
Wie doet wat? *krekels*quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie Is Kees Tol.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Allemaal introverten en dan moeten ze uitzoeken wie de geheime extrovert is
Ik neem aan dat ballen die raak zijn geschoten blijven liggenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:36 schreef nils7 het volgende:
Hoe kan aan deze opdracht een Max zitten als ze de ballen mogen hergebruiken?
Al mijn punten op haar gezetquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:39 schreef Nexum het volgende:
Laetitia begint meer op mijn radar te komen..... ik begrijp haar tactiek als Mol nog niet helemaal alleen
Beetje nietszeggende mol dusquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:40 schreef Breekfast het volgende:
De mol hoeft dit seizoen echt helemaal niks te doen met dit soort opdrachten.
Of hele matige kandidaten.quote:
Bij Expeditie Robison is dat bevestigd, maar WIDM weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:42 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat ze de opdrachten wel altijd testen van te voren?
Ja, dit is slecht gedaan en dus niet leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:42 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat ze de opdrachten wel altijd testen van te voren?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:43 schreef Nexum het volgende:
Sahil gaat er 100 % uitvliegen deze aflevering mark my words
Ik dacht dat ze dat ook bij WIDM deden. Met een team de opdracht doen om te kijken of het doel wel haalbaar is etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij Expeditie Robison is dat bevestigd, maar WIDM weet ik niet zeker
Yup, of Thomas en dan Sahil volgende weekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:43 schreef Nexum het volgende:
Sahil gaat er 100 % uitvliegen deze aflevering mark my words
Fresia is de hele serie al erg stil.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:44 schreef Nexum het volgende:
Fresia komt wel het minst aan het woord. Zou wel op de titels kunnen slaan
Het is te simpel. Er moet iets diepers achter zitten, zou je denken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Fresia is de hele serie al erg stil.
Opvallend idd. Vaak houdt de regie de echte mol de eerste afleveringen een beetje uit de wind om iedereen een foute tunnel in te loodsen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Fresia is de hele serie al erg stil.
Extra levens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |