Suspiciousquote:
Er doen geen hondjes mee. Ook dit jaar niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:04 schreef Redefine het volgende:
Waarschijnlijk dan wel het leukste hondje ooit Laetitia en Welmoed
Autocorrect heeft terecht een hekel aan het woord bondjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Er doen geen hondjes mee. Ook dit jaar niet.
In België welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Welmoed op zijn hondjes. 😍quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Laetitia is mijn Mol dus we kunnen naar verwachting nog vele weken van haar wulpse verschijning genieten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:04 schreef DonDruiper het volgende:
Leatitia mag graag haar tietjes laten zien.
Maar ja.. zo heet ze ook.
In de Vlaamse versie hadden ze vorig jaar wel een hondje!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Fresia liket je berichtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:04 schreef Redefine het volgende:
Waarschijnlijk dan wel het leukste bondje ooit Laetitia en Welmoed
Was dat de mol?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de Vlaamse versie hadden ze vorig jaar wel een hondje!
Pohh.. al stond m'n vrouw er jankend naast.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:08 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Laetitia is mijn Mol dus we kunnen naar verwachting nog vele weken van haar wulpse verschijning genieten.
Tekkel met de naam Isidoor, en moest op een knop drukken in de finale.quote:
Neem maar mee joh, dan hebben we geen last meer van je.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk niet dat ze in Albanië goed Engels kunnen.
Gelijk een rood scherm gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tekkel met een naam Isidoor, en moest op een knop drukken in de finale.![]()
Al ging dat niet zo goed.
Nee, die moesten ze leren op een knop te drukken. De kandidaten zaten ergens opgesloten en die hond kon ze bevrijden door op een rode knop te drukken.quote:
Serieus?quote:
Toffe opdracht inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
Dit soort opdrachten vind ik altijd wel leuk gevondenIets uit het land zelf gebruiken voor een opdracht
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Pohh.. al stond m'n vrouw er jankend naast.
Ik word oudquote:
Ik had nog kleren van dat kledingmerk van haar dat ook zo heettequote:
Jonkiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had nog kleren van dat kledingmerk van haar dat ook zo heette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |