SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
de opdrachten zal ze wel niet mee kunnen doen, dus is ze toch nog ergens nuttig voorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:49 schreef Angelique61 het volgende:
Je kan vinden van Kitty wat je wilt, als ze de juiste ingredienten hebt en normaal voedsel kan ze heel goed koken, veel fantasie
Welke opdrachten kan ze niet mee doen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
de opdrachten zal ze wel niet mee kunnen doen, dus is ze toch nog ergens nuttig voor
Heb er een aangemaaktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:48 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Is er hier op fok al een poll over wie de cossers het leukste vinden?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Thnxxx ga meteen eens kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er een aangemaakt
BB / Wie is jou favorieten bewoner?
Niet ergquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Thnxxx ga meteen eens kijken.
Ik heb de naam verkeerd geschreven in de TT?? Kan dat veranderd worden of is niet erg?
Heb het even voor je aangepastquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Thnxxx ga meteen eens kijken.
Ik heb de naam verkeerd geschreven in de TT?? Kan dat veranderd worden of is niet erg?
Kitty liever niet, maar die andere drie samen is wel echt leuk jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:01 schreef Rhosyn het volgende:
De gesprekken tussen Kitty, Salar, Nowel en Nouchene vind ik het leukst. Leuk viertal.
haha nawael, newal, nowel, wat komt nog?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:01 schreef Rhosyn het volgende:
De gesprekken tussen Kitty, Salar, Nowel en Nouchene vind ik het leukst. Leuk viertal.
nouchine en nawel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:01 schreef Rhosyn het volgende:
Poepen of zijn nederlands of op zijn Vlaams Mario ?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:58 schreef mario390 het volgende:
Kitty:: ik weet ook niet zoll ik janken,zoll ik
poepen..![]()
jawel en kitty is nederlandsequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Poepen of zijn nederlands of op zijn Vlaams Mario ?
Ik zou er maar niet op rekenenquote:
Ik heb het idee dat ze elkaar een beetje ontlopen vandaag. Misschien toch door de vragen/insinuaties van BB.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:09 schreef Rhosyn het volgende:
Vera. Eerst Tobias gek in de kop maken. Nu is Dimitrie aan de beurt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:11 schreef Burner82 het volgende:
Over iets meer dan 5 uur zijn we verlost van Sercan's chagrijnigheid.
van de kijkers!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze elkaar een beetje ontlopen vandaag. Misschien toch door de vragen/insinuaties van BB.
kiwi met de schillquote:
klittykuti heb ik nur 1 keer geplaatstquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan wil ik hier ook niks meer lezen over een klittykutty etc
Een gedeelte komt van die recepten ja. Maar ze zet met beperkte middelen wel iedere keer een nette maaltijd in elkaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Even over die fantasie van Kitty met het koken.
Ze hebben een hele stapel recepten gekregen van BB.
Ik twijfel dus of het wel allemaal de fantasie van Kitty is.
Ik ben voorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Rijst met pindasaus kan ook, dus pindakaas zal ook best kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
kann dat smaken?
Rijst met pindakaas??
pindanutten eet ik van pakking kellys nutsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:16 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Rijst met pindasaus kan ook, dus pindakaas zal ook best kunnen
ik heb begrepen, dat alleen kitty als gek neer gezet mag worden en negatief over gepraat mag worden, de rest is heilig.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Huilende Nawel, Vera die douchte, Kitty die schoonmaakte, gesprekjes over fobieën en angstenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb ik de afgelopen 2 uur iets gemist?
kiwi en pinndakaas etenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb ik de afgelopen 2 uur iets gemist?
ah, die stapel kaarten was zij vanochtend dus aan het doorkijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
maar zij doet het selfs,deswegen is zij ook middelpunt bijquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb begrepen, dat alleen kitty als gek neer gezet mag worden en negatief over gepraat mag worden, de rest is heilig.
Nowel huildequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Huilende Salar, Vera die douchte, Kitty die schoonmaakte, gesprekjes over fobieën en angsten
Jawel!quote:
Huilende Nawel toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Huilende Salar, Vera die douchte, Kitty die schoonmaakte, gesprekjes over fobieën en angsten
salar jankte ook?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:20 schreef Benny het volgende:
[..]
vera doet ook selfs hoerig dus ja dan krijg je datquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zij doet het selfs,deswegen is zij ook middelpunt bij
de uitzendingen
Hoe kom ja daar nou bij? Die hele groep is een waardeloze leeghoofdig kwakende club saailingenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb begrepen, dat alleen kitty als gek neer gezet mag worden en negatief over gepraat mag worden, de rest is heilig.
Salar Nawel. Haal die namen telkens door de war. Komt omdat het beide ongebruikelijke namen in mijn kop zijn en er tegelijkertijd in kwamen. Zijn ook de enige twee waarvoor ik telkens naar de OP scroll (en nu dus een keer niet).quote:
Jij leest erg eenzijdig he?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
hoerig doet zij niet,zij houd van jongs dat isquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vera doet ook selfs hoerig dus ja dan krijg je dat
jij vera en navel loverquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoerig doet zij niet,zij houd van jongs dat is
ik ook niet,maar twitter is ook traagquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zegt twitter eigenlijk over de nominaties, heb me nog niet verdiept op twitter
Overwegend Kristof die mag blijvenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zegt twitter eigenlijk over de nominaties, heb me nog niet verdiept op twitter
ze vroegen hem een eigen nummer te zingenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:23 schreef Harry het volgende:
Schlagerzanger Kristof denkt, voordat ik eruit moet gaan, wil ik mijn liedje nog even pluggen. En laat iedereen in de woonkamer een 'bierliedje' meezingen.
Er staat vast niet op de recepten, gebruik het wasrek om pasta te drogen, dat bedenkt ze echt wel zelf. En ik hoor haar ook geregeld zeggen ''ik heb al wel een idee voor morgen als we nog geen nieuw eten hebben''quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:15 schreef engine het volgende:
[..]
Een gedeelte komt van die recepten ja. Maar ze zet met beperkte middelen wel iedere keer een nette maaltijd in elkaar.
Dat klopt, vaak kijkt ze op zo'n kaartje van BB.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die jankt alleen omdat ze bang is dat het uitkomt dat zij op Kris gestemd heeftquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee vera misschien maar nawel is me teveel huilie
nouchin dacht ik erst als ik de gifjes gezien hebquote:
Vera heeft gisteren al aangegeven dat ze Dimitri de leukste jongen vindt van het stel, vooral zijn ogenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:25 schreef Mjelleke het volgende:
Denk dat Vera en Tobias beide te verlegen zijn. Dimitri is veel loslippiger
zijn daar ook videos van stream opgenomen ??quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:26 schreef JosSmos37 het volgende:
Hey, voor de geïnteresseerden hieronder 2 links van oude afleveringen van BB België. Toevallig gisteren tegengekomen op YT.
Valt op dat de oude versies van BB toch iets meer geladen waren. zeker die van 2000.
BB België 2 2000
https://www.youtube.com/watch?v=vupdBXSSkK0
BB België 2006
https://www.youtube.com/watch?v=9T0rCB7MY8A&t=863s
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Vera heeft gisteren al aangegeven dat ze Dimitri de leukste jongen vindt van het stel, vooral zijn ogen
ja maar misschien ook kort bevor om dat kitty haarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Die jankt alleen omdat ze bang is dat het uitkomt dat zij op Kris gestemd heeft
Was 2006 de laatste? Met die Diana als winnares?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:26 schreef JosSmos37 het volgende:
Hey, voor de geïnteresseerden hieronder 2 links van oude afleveringen van BB België. Toevallig gisteren tegengekomen op YT.
Valt op dat de oude versies van BB toch iets meer geladen waren. zeker die van 2000.
BB België 2 2000
https://www.youtube.com/watch?v=vupdBXSSkK0
BB België 2006
https://www.youtube.com/watch?v=9T0rCB7MY8A&t=863s
huilende Salar ?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ben voorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:30 schreef UtopiaFreak het volgende:
Vanavond Exit > Feestje met alcohol > oorlog?
Geen idee. Ik zoek al jaren achter afleveringen van de eerste reeksen in Belgie, maar dit is ver het enige dat ik op YT kan vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:29 schreef mario390 het volgende:
zijn daar ook videos van stream opgenomen ??
Bring it on,alles beter dan ditquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:30 schreef UtopiaFreak het volgende:
Hopelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:30 schreef UtopiaFreak het volgende:
En in de DBK heeft ze gezegd Tobias. Dat vertelde Nawel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Vera heeft gisteren al aangegeven dat ze Dimitri de leukste jongen vindt van het stel, vooral zijn ogen
In 2006 won Kirsten als ik het me goed herinner. Opgelet ik hebt het over BB Belgiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Was 2006 de laatste? Met die Diana als winnares?
dat was de ding met de kijkersvragen of Vera met Tobiasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En in de DBK heeft ze gezegd Tobias. Dat vertelde Nawel.
Ik hoop eropquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:30 schreef UtopiaFreak het volgende:
De eerste BB (met Ruud) had al streams, zo ben ik op FoK! terecht gekomen!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:31 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zoek al jaren achter afleveringen van de eerste reeksen in Belgie, maar dit is ver het enige dat ik op YT kan vinden.
Ik herinner me zelfs niet of we toen in 99 en 2000 al streams konder volgen.
ja dann is op elke foto wat zij metquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:35 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ook dit zou een leuk setje kunnen zijn
Het is goed dat hij naar huis gaat. Ongeschikt voor BB.quote:
Past mijn inziens dus perfect in een RLSquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is goed dat hij naar huis gaat. Ongeschikt voor BB.
Te snel boos. Kan niet tegen kritiek. Paranoïde.
Ja, vind ik ook. Maar heeft eigenlijk alleen een klik met Grace, en na de nominaties is hij vrijwel onzichtbaar ....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:40 schreef UtopiaFreak het volgende:
Past mijn inziens dus perfect in een RLS
Daarom moet hij juist blijven, we willen toch actiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht België en Nederland evenveel seizoenen hadden. BB6 was de laatste in Nederland.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:32 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
In 2006 won Kirsten als ik het me goed herinner. Opgelet ik hebt het over BB Belgie
En dat willen jullie! Anders is het saai!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jezus die lijkt in een week tijd wel 10 jaar ouderquote:
zo kunnen ze geen date vor haar organisierenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jezus die lijkt in een week tijd wel 10 jaar ouder
Paal met een camera die omhoog en omlaag kan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat daar nou naast de kachel?
Een paal met een camera eropquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Luchtzuivering?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Camera op uitschuif-paalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan idd kloppen hoor. Ik vond 2006 echt een topeditie in Belgiëquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik dacht België en Nederland evenveel seizoenen hadden. BB6 was de laatste in Nederland.
Ik heb de 2 laatste Belgische ook gevolgd.
quote:
Zie het ook nu pas. Vreemd dat die niet mooi is weggewerkt. Zal dat te maken hebben met toekomstige aanpassingen in het huis?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Paal met een camera die omhoog en omlaag kan.
Rijst met pindasaus toch ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
kann dat smaken?
Rijst met pindakaas??
Veel camera's zijn niet weggewerkt hoor. Dat ding in de keuken bijvoorbeeld. Maar ook in de slaapkamers zijn ze prominent aanwezig.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Zie het ook nu pas. Vreemd dat die niet mooi is weggewerkt. Zal dat te maken hebben met toekomstige aanpassingen in het huis?
https://youtube.com/user/BBCrazyquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:51 schreef JosSmos37 het volgende:
Da
[..]
Dat kan idd kloppen hoor. Ik vond 2006 echt een topeditie in België
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
https://youtube.com/user/BBCrazy
Ik heb hier ook nog een aantal video's van BB6 NL. Was ook een mooie editie.
Hoe oud is zij eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jezus die lijkt in een week tijd wel 10 jaar ouder
58quote:
Het voordeel is, is dat als er iets kapot gaat, de camera zelf, of 1 van de kabels die steeds mee op en neer gaan, wel zo vervangen zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Zie het ook nu pas. Vreemd dat die niet mooi is weggewerkt. Zal dat te maken hebben met toekomstige aanpassingen in het huis?
Dat wasrek was slim, ben ik met je eens, maar dat idee voor morgen kan ook komen omdat ze alle recepten al doorgelezen heeft en dus een idee heeft opgedaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er staat vast niet op de recepten, gebruik het wasrek om pasta te drogen, dat bedenkt ze echt wel zelf. En ik hoor haar ook geregeld zeggen ''ik heb al wel een idee voor morgen als we nog geen nieuw eten hebben''
Dat is wel het originele conceptquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
Bewoners vervelen zich ook kapot, is dat de bedoeling?
tja mijn naam is koniijn en ik weet vanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Sercan : Ik vind het raar dat de kijker al zo snel moest beslissen.
haasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
tja mijn naam is koniijn en ik weet van
niks werd hij zich vanavond vragen
Yup, garandeert straks debiele hysterie als ze iets mogen doen van BBquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
Bewoners vervelen zich ook kapot, is dat de bedoeling?
kitty toch 5 stemmenquote:
Denk dat dat een veilige keuze van haar was. Want waarom geeft ze aan Tobias erg knap te vinden....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:29 schreef juul. het volgende:
[..]
En geen debiele opdrachten voor de restquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:08 schreef Tourniquet het volgende:
Blijkbaar dit jaar ook geen “kamer van de waarheid” o.i.d. voor de genomineerden.
tis gewoon allemaalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:08 schreef Tourniquet het volgende:
Blijkbaar dit jaar ook geen “kamer van de waarheid” o.i.d. voor de genomineerden.
als je bami, macroni of andere pasta koopt in de winkel is het ook hardquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Pasta heeft te lang gehangen en is nu hard geworden, of hoort dat zo?
Volgens mij was dat een antwoord op een sturende vraag: “wat vind je van Tobias?”. Dan is het vrij logisch om iets te antwoorden in de trant van “knappe jongen!”. Ze had wellicht hetzelfde geantwoord als de vraag was geweest “wat vind je van Dimitri/Salar/etc”.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:08 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Denk dat dat een veilige keuze van haar was. Want waarom geeft ze aan Tobias erg knap te vinden....
Who cares ... gaat zo toch kokend water in.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze dat wasrekje wel eerst goed afgewassen/ontsmet![]()
even afwassen of een doekje erover prima, maar ontsmetten? Vind je dat niet overdreven?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maakt wat uit, het moet toch weer in kokend water.. beessies gaan dood boven de 700quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
kristtof zei het nu ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:12 schreef Sestra666 het volgende:
oh noes heeft t over de liveshow.. dus ze weten t wel
Ze hebben een doek op de grond gelegd onder het rekquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:13 schreef UtopiaFreak het volgende:
Het eten valt op de grond, dan rapen we het toch op.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kitty liet bijna het avondeten vallen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:15 schreef UtopiaFreak het volgende:
Narwal zit met blote voeten op het aanrecht, heeeeeeerluk
Ja steekt het lekker op de Belgen, pipoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
TikTok voelt of het water al kookt... zo doe je dat in België
[ afbeelding ]
En als je goed kijkt was het voor haar te wassenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
TikTok voelt of het water al kookt... zo doe je dat in België
[ afbeelding ]
Was pas veel later in het spel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:08 schreef Tourniquet het volgende:
ik verwacht geen nieuwe vanavondquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef mario390 het volgende:
wat denk je? zallen ze weer 3 irritante mensen
binnen proppen??
word ik niks vinden
Eigenlijk gebeurde er geen reet, maar het was nieuw, dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:18 schreef Ireth het volgende:
Dit was toch fantastische tv toen.... daar gebeurde tenminste nog wat!
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
Nee echt , ik verzin het niet...
[ afbeelding ]
Sercan eruit en dan 4 nieuwe erin.... Dat zou alles goed makenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:20 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
ik verwacht geen nieuwe vanavond
Dacht dat ze mee ging koken, maar het is voor haarzelf. Volgens mij doet ze echt niet veel dan hangen en met haarzelf bezig.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En als je goed kijkt was het voor haar te wassen
Dus het water moest gewoon 40 graden hebben
Eerst beter uit je ogen kijken en dan beoordelen
ouwe
400, 1000 whats the differencequote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En als je goed kijkt was het voor haar te wassen
Dus het water moest gewoon 40 graden hebben
Eerst beter uit je ogen kijken en dan beoordelen
ouwe
Als het té braaf blijft, zullen ze dat zeker doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef mario390 het volgende:
wat denk je? zallen ze weer 3 irritante mensen
binnen proppen??
word ik niks vinden
14.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was 16 het maximum die in het huis was toch?
Als je er bij staat om het water om de minuut te checken om rond de 40 graden te komen ga je echt niet je vinger verbranden. De meeste mensen douchen zich rond de 37-40 gradenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
400, 1000 whats the differenceJe vinger branden
Ja nou en? Je steekt je vingers niet in pannen op het vuur al je niet weet hoe heet..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en nu met je grote mond
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:21 schreef Burner82 het volgende:
Er is meer irritatie onderling in de COS dan tussen de bewoners![]()
![]()
Je ziet toch ook wel of er geen bubbeltjes opstaan of niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja nou en? Je steekt je vingers niet in pannen op het vuur al je niet weet hoe heet..
quote:
Met Salar als resultaatquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:25 schreef JosSmos37 het volgende:
Stel je voor dat Sercan en Kristof opeens de keuze krijgen om de nominaties om te draaien en Nawel en Salad kunne laten vertrekken...
Je was vorig jaar een vrouw en nu ben je een man op het icoontje?quote:
ik ben uniquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je was vorig jaar een vrouw en nu ben je een man op het icoontje?
Tof tofquote:
met dus 3 matten extentionsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:29 schreef mario390 het volgende:
mooie omtis [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
scanman tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeteeehhhhhhhquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:29 schreef mario390 het volgende:
mooie omtis [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben we tenminste een balsport waar we wel regelmatig wereldkampioen in wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
En zo is dus ooit korfbal ontstaan in de Lage Landen.....
quote:
Misschien wel, maar ik ben een man.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Met Salar kunnen we wat meemaken met Nawel kunnen we alleen de douche straks zien met make up lessen. Of liggend op de bank.
Lijkt alsof ze haar gaat verzuipen in badquote:
gebruik je ook mascara voor de oogjes op je lulquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben een man.
Kortom mijn lul vind het leuker om naar Nawel te kijken dan naar Salar
Waterboarden. "WIE HEEFT ER GENOMINEERD!"quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze haar gaat verzuipen in bad
14, toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was 16 het maximum die in het huis was toch?
Neemt die niet genoegen met een paar pics van haar die je op kan hangen.??quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben een man.
Kortom mijn lul vind het leuker om naar Nawel te kijken dan naar Salar
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:32 schreef just me het volgende:
[..]
gebruik je ook mascara voor de oogjes op je lul
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:32 schreef just me het volgende:
[..]
gebruik je ook mascara voor de oogjes op je lul
Het was idd 14quote:
Die is ook wel van vele markten thuisquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:32 schreef Hunter het volgende:
Alsof Nouchi dit als dagelijks werk doet ....
Ze doet thuiszorg, hequote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Die is ook wel van vele markten thuis
Ze is thuisverpleegster .. dus welicht zijn de mensen waar ze het wel eens bij doet wat ouder .. maar denk dat ze wel eerder heeft gedaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:32 schreef Hunter het volgende:
Alsof Nouchi dit als dagelijks werk doet ....
Nu?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan ze wel ooit gebruik maken van dat bad?
hoofd in de ovenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:34 schreef Hunter het volgende:
Voor Jawel te hopen dat haar haar binnen drie uur droog is.
dat zei zij gisterenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nouchine is Bokser. Met haar wil ik geen ruzie
je zou daar een groot roze huispak in kunnen wassenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedoel in de toekomst. Lijkt me raar als er iemand in bad gaaat alle basic warmwater op want het duurt wel een kwartier voordat bad vol is.quote:
Yup, heel nuttigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
bedoel erin liggenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, heel nuttig![]()
[ afbeelding ]
Is al gewassenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:37 schreef just me het volgende:
[..]
je zou daar een groot roze huispak in kunnen wassen
ik zeg toch niet dat het niet al gewassen is, maar dat het bad daar handig voor zou kunnen zijnquote:
Vraag me af hoelang het beperkt water blijft.....zal toch eerdaags wel afgelopen zijn.?? Anders hadden ze heel dat bad niet neer hoeven zetten.....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap nog wel iets... maar nee, dat kost meer dan 25min heet water
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb iets ontdekt
Bij mij aan de belgische kust is het iets later donker dan in Amsterdam? wtf
Daar is het zo goed als donker
Terwijl je hier nog redelijk buiten kan kijken
Lijkt ook donkerder door de camera's en lampenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb iets ontdekt
Dat lijkt daar maar zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb iets ontdekt
Ik heb toch al volop alle lampen aan en dat al om 4uur.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:45 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Lijkt ook donkerder door de camera's en lampen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vader roept dat het vanavond kip is met Broccoli![]()
Maar wel kippenbilletjesDaar heb je veel kippen voor nodig danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Die exit room was alleen de eerste keer en schaarde ik onder de “o.i.d.”quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was pas veel later in het spel.
Liese en Ziko zaten toen de hele dag in die witte kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |