quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
https://youtube.com/user/BBCrazy
Ik heb hier ook nog een aantal video's van BB6 NL. Was ook een mooie editie.
Hoe oud is zij eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jezus die lijkt in een week tijd wel 10 jaar ouder
58quote:
Het voordeel is, is dat als er iets kapot gaat, de camera zelf, of 1 van de kabels die steeds mee op en neer gaan, wel zo vervangen zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Zie het ook nu pas. Vreemd dat die niet mooi is weggewerkt. Zal dat te maken hebben met toekomstige aanpassingen in het huis?
Dat wasrek was slim, ben ik met je eens, maar dat idee voor morgen kan ook komen omdat ze alle recepten al doorgelezen heeft en dus een idee heeft opgedaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er staat vast niet op de recepten, gebruik het wasrek om pasta te drogen, dat bedenkt ze echt wel zelf. En ik hoor haar ook geregeld zeggen ''ik heb al wel een idee voor morgen als we nog geen nieuw eten hebben''
Dat is wel het originele conceptquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
Bewoners vervelen zich ook kapot, is dat de bedoeling?
tja mijn naam is koniijn en ik weet vanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Sercan : Ik vind het raar dat de kijker al zo snel moest beslissen.
haasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
tja mijn naam is koniijn en ik weet van
niks werd hij zich vanavond vragen
Yup, garandeert straks debiele hysterie als ze iets mogen doen van BBquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
Bewoners vervelen zich ook kapot, is dat de bedoeling?
kitty toch 5 stemmenquote:
Denk dat dat een veilige keuze van haar was. Want waarom geeft ze aan Tobias erg knap te vinden....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Vera heeft gisteren al aangegeven dat ze Dimitri de leukste jongen vindt van het stel, vooral zijn ogen
En geen debiele opdrachten voor de restquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:08 schreef Tourniquet het volgende:
Blijkbaar dit jaar ook geen “kamer van de waarheid” o.i.d. voor de genomineerden.
tis gewoon allemaalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:08 schreef Tourniquet het volgende:
Blijkbaar dit jaar ook geen “kamer van de waarheid” o.i.d. voor de genomineerden.
als je bami, macroni of andere pasta koopt in de winkel is het ook hardquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Pasta heeft te lang gehangen en is nu hard geworden, of hoort dat zo?
Volgens mij was dat een antwoord op een sturende vraag: “wat vind je van Tobias?”. Dan is het vrij logisch om iets te antwoorden in de trant van “knappe jongen!”. Ze had wellicht hetzelfde geantwoord als de vraag was geweest “wat vind je van Dimitri/Salar/etc”.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:08 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Denk dat dat een veilige keuze van haar was. Want waarom geeft ze aan Tobias erg knap te vinden....
Who cares ... gaat zo toch kokend water in.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze dat wasrekje wel eerst goed afgewassen/ontsmet![]()
even afwassen of een doekje erover prima, maar ontsmetten? Vind je dat niet overdreven?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maakt wat uit, het moet toch weer in kokend water.. beessies gaan dood boven de 700quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
kristtof zei het nu ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:12 schreef Sestra666 het volgende:
oh noes heeft t over de liveshow.. dus ze weten t wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |