Jezus die lijkt in een week tijd wel 10 jaar ouderquote:
zo kunnen ze geen date vor haar organisierenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jezus die lijkt in een week tijd wel 10 jaar ouder
Paal met een camera die omhoog en omlaag kan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat daar nou naast de kachel?
Een paal met een camera eropquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Luchtzuivering?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Camera op uitschuif-paalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan idd kloppen hoor. Ik vond 2006 echt een topeditie in Belgiëquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik dacht België en Nederland evenveel seizoenen hadden. BB6 was de laatste in Nederland.
Ik heb de 2 laatste Belgische ook gevolgd.
quote:
Zie het ook nu pas. Vreemd dat die niet mooi is weggewerkt. Zal dat te maken hebben met toekomstige aanpassingen in het huis?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Paal met een camera die omhoog en omlaag kan.
Rijst met pindasaus toch ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
kann dat smaken?
Rijst met pindakaas??
Veel camera's zijn niet weggewerkt hoor. Dat ding in de keuken bijvoorbeeld. Maar ook in de slaapkamers zijn ze prominent aanwezig.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Zie het ook nu pas. Vreemd dat die niet mooi is weggewerkt. Zal dat te maken hebben met toekomstige aanpassingen in het huis?
https://youtube.com/user/BBCrazyquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:51 schreef JosSmos37 het volgende:
Da
[..]
Dat kan idd kloppen hoor. Ik vond 2006 echt een topeditie in België
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |