dat was de ding met de kijkersvragen of Vera met Tobiasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En in de DBK heeft ze gezegd Tobias. Dat vertelde Nawel.
Ik hoop eropquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:30 schreef UtopiaFreak het volgende:
Vanavond Exit > Feestje met alcohol > oorlog?
De eerste BB (met Ruud) had al streams, zo ben ik op FoK! terecht gekomen!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:31 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zoek al jaren achter afleveringen van de eerste reeksen in Belgie, maar dit is ver het enige dat ik op YT kan vinden.
Ik herinner me zelfs niet of we toen in 99 en 2000 al streams konder volgen.
ja dann is op elke foto wat zij metquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:35 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ook dit zou een leuk setje kunnen zijn
Het is goed dat hij naar huis gaat. Ongeschikt voor BB.quote:
Past mijn inziens dus perfect in een RLSquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is goed dat hij naar huis gaat. Ongeschikt voor BB.
Te snel boos. Kan niet tegen kritiek. Paranoïde.
Ja, vind ik ook. Maar heeft eigenlijk alleen een klik met Grace, en na de nominaties is hij vrijwel onzichtbaar ....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:40 schreef UtopiaFreak het volgende:
Past mijn inziens dus perfect in een RLS
Daarom moet hij juist blijven, we willen toch actiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht België en Nederland evenveel seizoenen hadden. BB6 was de laatste in Nederland.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:32 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
In 2006 won Kirsten als ik het me goed herinner. Opgelet ik hebt het over BB Belgie
En dat willen jullie! Anders is het saai!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jezus die lijkt in een week tijd wel 10 jaar ouderquote:
zo kunnen ze geen date vor haar organisierenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jezus die lijkt in een week tijd wel 10 jaar ouder
Paal met een camera die omhoog en omlaag kan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat daar nou naast de kachel?
Een paal met een camera eropquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Luchtzuivering?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Camera op uitschuif-paalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan idd kloppen hoor. Ik vond 2006 echt een topeditie in Belgiëquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik dacht België en Nederland evenveel seizoenen hadden. BB6 was de laatste in Nederland.
Ik heb de 2 laatste Belgische ook gevolgd.
quote:
Zie het ook nu pas. Vreemd dat die niet mooi is weggewerkt. Zal dat te maken hebben met toekomstige aanpassingen in het huis?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Paal met een camera die omhoog en omlaag kan.
Rijst met pindasaus toch ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
kann dat smaken?
Rijst met pindakaas??
Veel camera's zijn niet weggewerkt hoor. Dat ding in de keuken bijvoorbeeld. Maar ook in de slaapkamers zijn ze prominent aanwezig.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Zie het ook nu pas. Vreemd dat die niet mooi is weggewerkt. Zal dat te maken hebben met toekomstige aanpassingen in het huis?
https://youtube.com/user/BBCrazyquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:51 schreef JosSmos37 het volgende:
Da
[..]
Dat kan idd kloppen hoor. Ik vond 2006 echt een topeditie in België
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |