SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
de opdrachten zal ze wel niet mee kunnen doen, dus is ze toch nog ergens nuttig voorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:49 schreef Angelique61 het volgende:
Je kan vinden van Kitty wat je wilt, als ze de juiste ingredienten hebt en normaal voedsel kan ze heel goed koken, veel fantasie
Welke opdrachten kan ze niet mee doen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
de opdrachten zal ze wel niet mee kunnen doen, dus is ze toch nog ergens nuttig voor
Heb er een aangemaaktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:48 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Is er hier op fok al een poll over wie de cossers het leukste vinden?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Thnxxx ga meteen eens kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er een aangemaakt
BB / Wie is jou favorieten bewoner?
Niet ergquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Thnxxx ga meteen eens kijken.
Ik heb de naam verkeerd geschreven in de TT?? Kan dat veranderd worden of is niet erg?
Heb het even voor je aangepastquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Thnxxx ga meteen eens kijken.
Ik heb de naam verkeerd geschreven in de TT?? Kan dat veranderd worden of is niet erg?
Kitty liever niet, maar die andere drie samen is wel echt leuk jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:01 schreef Rhosyn het volgende:
De gesprekken tussen Kitty, Salar, Nowel en Nouchene vind ik het leukst. Leuk viertal.
haha nawael, newal, nowel, wat komt nog?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:01 schreef Rhosyn het volgende:
De gesprekken tussen Kitty, Salar, Nowel en Nouchene vind ik het leukst. Leuk viertal.
nouchine en nawel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:01 schreef Rhosyn het volgende:
Poepen of zijn nederlands of op zijn Vlaams Mario ?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:58 schreef mario390 het volgende:
Kitty:: ik weet ook niet zoll ik janken,zoll ik
poepen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |