SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Mjah, als ik de hele dag wil kijken naar iemand die het huishouden aan het doen is, kan ik net zo goed naar mijn vriendin kijken!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
We kunnen van alles van haar vinden maar ze is wel de enige die zowat de hele dag actief bezig is en niet constant op de bank hangt.
Ik hoor daar net een zeggen dat zijn grootste angst kaal haar isquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb het gevoel dat het gemiddelde IQ van deze groep ook wat hoger ligt dan vorig seizoen.
Gesprekken zijn wat diepgaander, afwisselender en van wat meer niveau.
Ik heb net als Kitty....geen hoogtevrees maar heb wel angst op laddersquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb het gevoel dat het gemiddelde IQ van deze groep ook wat hoger ligt dan vorig seizoen.
Ja kijk ze zitten janken om het feit dat ze geen kans krijgen. Dit vinden ze zo erg.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:06 schreef Kinga het volgende:
Kun je ook anders zien. Dat ze al die werkzaamheden gewoon naar zich toe trekt en de anderen geen kans krijgen.
En dan toch de hele avond hersenloze spelletjes spelenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
Haha, die hoorde ik ook jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoor daar net een zeggen dat zijn grootste angst kaal haar is
Was ook echt puur toeval.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, die hoorde ik ook ja
Zeg ook niet dat het allemaal hoogleraren zijn he
ok ja kan me het verschil wel voorstellenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb net als Kitty....geen hoogtevrees maar heb wel angst op ladders
Ze zijn ook geïnteresseerder in elkaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
Een soort Palmaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:08 schreef Joke43 het volgende:
Heb t idee dat kitty ingehuurd is. Wie loopt er anders vrijwillig een week in je joggingpak. Geen make up. En ook nog alles in huis doet. Eten koken. Wassen. Huishouden.
Denk je nu echt dat de rest liever aan het schoonmaken is en zo?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:06 schreef Kinga het volgende:
Kun je ook anders zien. Dat ze al die werkzaamheden gewoon naar zich toe trekt en de anderen geen kans krijgen.
Tobias ja. Salar is een rat.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind trouwens even tussendoor Tobias wel leuk, hij is ook aardig zoals hij nu overkomt.
en Salar vind ik ook leuk
Ja die vind ik ook allebei wel leuk. Tobias is prettig om naar te luisteren. Salar vind ik leuk omdat hij zo met het spel bezig is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind trouwens even tussendoor Tobias wel leuk, hij is ook aardig zoals hij nu overkomt.
en Salar vind ik ook leuk
Doe ik hier thuis ook elke week, maar kan er geen geld mee winnenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:08 schreef Joke43 het volgende:
Heb t idee dat kitty ingehuurd is. Wie loopt er anders vrijwillig een week in je joggingpak. Geen make up. En ook nog alles in huis doet. Eten koken. Wassen. Huishouden.
Noes lag gisteren aan de borst bij kittyquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
Nouche en Kitty gaan wel goed samen lijkt wel.
Gister al in de keuken samen bezig, nu weer de was
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Noes lag gisteren aan de borst bij kitty
bedoelde ook uiterlijk he hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook allebei wel leuk. Tobias is prettig om naar te luisteren. Salar vind ik leuk omdat hij zo met het spel bezig is.
ja kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:16 schreef greysbones het volgende:
wat zegt Sercan nu
degene van Sensation white Belgie woont in Dubia
Sensation was allemaal van ID en T toch
Is er wel een livestream?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:17 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Doe ik hier thuis ook elke week, maar kan er geen geld mee winnen![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Noes lag gisteren aan de borst bij kitty
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:19 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Sercan wacht zijn executie af
(en ik heb de houtvoorraad gevonden)
Ja dat snap ik wel hoorquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:20 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
En maakt ze ook eigen pasta.shampoo? Eet ze dan ook elke dag broccoli met kip?
ja hij is wel ijdelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:19 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Die Salar is zo verwijfd vind ik
Oh Dat heb ik duidelijk niet gezien.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:20 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Nou het was ook zo, alleen niet op de manier hoe je denk.
Dat is in elk geval een betere bestemming voor broccoli dan als voedselquote:
sowiesoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:27 schreef Burner82 het volgende:
Tobias heeft een erg ingewikkelde en romantische versie van Lowlands in z'n hoofd....
zelfs van het Feit dat Kitty ook echt alles doet in het huis, en idd geen seconde hangt op de bank, valt voor velen nog negatief te maken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, als ik de hele dag wil kijken naar iemand die het huishouden aan het doen is, kan ik net zo goed naar mijn vriendin kijken!![]()
Grapje dames. Is netjes 50-50 verdeeld.![]()
Ah eindelijk iemand die ook helder kan nadenkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
zelfs van het Feit dat Kitty ook echt alles doet in het huis, en idd geen seconde hangt op de bank, valt voor velen nog negatief te maken.
wat veel vergeten, is dat BB kitty zo slecht neer zet, die heeft hier voor gekozen, bij de anderen valt het niet op omdat ze kleren kunnen ruilen/ delen . en ik heb ook het idee dat BB bewust vaak de camera op kitty zet, om haar negatief te maken.
Je kunt geen uur programma vullen met lui die op de bank hangen. sensatie moet je knippen/plakkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
zelfs van het Feit dat Kitty ook echt alles doet in het huis, en idd geen seconde hangt op de bank, valt voor velen nog negatief te maken.
wat veel vergeten, is dat BB kitty zo slecht neer zet, die heeft hier voor gekozen, bij de anderen valt het niet op omdat ze kleren kunnen ruilen/ delen . en ik heb ook het idee dat BB bewust vaak de camera op kitty zet, om haar negatief te maken.
Het "BB zet xxxx neer als....." geld alleen voor mensen die voornamelijk de TV shows kijken. In COS zitten zat lui die uuuuuren per dag naar de streams kijken en daardoor een vrij genuanceerd beeld van iedereen krijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik zie het anders. Ze trekt alles naar zich toe. Zelfs als anderen iets doen, kijkt ze over de schouder mee. Controlfreak noem ik het.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet éen keer geklaagd dat ze alles alleen moet doen en aangeboden of anderen ook iets wilden doen, als Sercan zo graag wil dan staat het hem vrij de keuken in de lopen, maar lullen is makkelijker dan poetsenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het "BB zet xxxx neer als....." geld alleen voor mensen die voornamelijk de TV shows kijken. In COS zitten zat lui die uuuuuren per dag naar de streams kijken en daardoor een vrij genuanceerd beeld van iedereen krijgen.
We zien Kitty héél veel praten, behoorlijk veel klagen en over-dramatiseren én veel huishoud werk naar zich toe trekken. Sercan klaagde zelf dat hij ook wel in de keuken wilde, maar Kitty dat niet toestond.
Ik vind het prima dat ze lekker het huishouden doet, maar doe dat dan zonder geklaag, óf delegeer het.
Me too.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb net als Kitty....geen hoogtevrees maar heb wel angst op ladders
Yup, openhartige gesprekken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
ze praten allemaal redelijk vrij uit over dingen die ze hebben meegemaakt
dit klopt wel.maar anderen kunnen ook initiatief nemen hequote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zie het anders. Ze trekt alles naar zich toe. Zelfs als anderen iets doen, kijkt ze over de schouder mee. Controlfreak noem ik het.
Bull Ik vind Sercan net een klein verwend. kind Hij kan best in de keuken wat doen Kitty laat dat best toe. Anderen doen het toch ook. Sercan vind ik een grote zeur.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het "BB zet xxxx neer als....." geld alleen voor mensen die voornamelijk de TV shows kijken. In COS zitten zat lui die uuuuuren per dag naar de streams kijken en daardoor een vrij genuanceerd beeld van iedereen krijgen.
We zien Kitty héél veel praten, behoorlijk veel klagen en over-dramatiseren én veel huishoud werk naar zich toe trekken. Sercan klaagde zelf dat hij ook wel in de keuken wilde, maar Kitty dat niet toestond.
Ik vind het prima dat ze lekker het huishouden doet, maar doe dat dan zonder geklaag, óf delegeer het.
Moest net zelfs om haar lachen (en dat terwijl ze eerdere dagen echt in mijn allergie zat)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:35 schreef engine het volgende:
Kitty is de afgelopen twee dagen wel wat relaxter geworden. Vooral de eerste twee dagen streams kwam ze heftig over.
Dat probeerde hij, en werd door Kitty weggebonjourd. Ze wilde niet eens vertellen wat ze aan het koken was.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet éen keer geklaagd dat ze alles alleen moet doen en aangeboden of anderen ook iets wilden doen, als Sercan zo graag wil dan staat het hem vrij de keuken in de lopen, maar lullen is makkelijker dan poetsen
Als kitty de hele dag op de bank zou hangen, was er ook wel wat te zeikenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:29 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ah eindelijk iemand die ook helder kan nadenken
prima, dan was zij dus al bezig en was hij te laat, niemand houdt hem tegen om het later of de volgende dag nog eens te proberen, zover ik het zie vermijdt ie de keuken als de pest behalve die ene keer toen Kitty hem erbij riep om te helpen, dat deed hij en was ook zo weer wegquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat probeerde hij, en werd door Kitty weggebonjourd. Ze wilde niet eens vertellen wat ze aan het koken was.
Grace op haar 15equote:
knap als je dat durft te zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:39 schreef Burner82 het volgende:
Zwaar onderwerp dat Dimi er ingooit..
Ik zit niet op facebook, niet op twitter en volg buiten de streams en TV-shows (en COS), niets van BB.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als kitty de hele dag op de bank zou hangen, was er ook wel wat te zeiken
ik lees op twitter en fb al, dat ze zelfs haar onderbroek niet wast en dat ze nog nooit gedoucht heeft, anderen nemen het voor waarheid meteen aan. ook gaan er gefotoshopte afbeeldingen rond dat ze vorig jaar een zwarte lijst heeft gemaakt van de FAB 5 , terwijl iemand anders het originele bericht met een heel andere naam gevonden had, bleek dat ze Kitty haar naam er boven hadden gezet. Maar ook iedereen geloofd dat, ze word op het internet overal gewoon voor gek gezet.
Wat heeft hij dan net gezegd. Ik was nog niet op de stream.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
knap als je dat durft te zeggen
Ja verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik lees op twitter en fb al, dat ze zelfs haar onderbroek niet wast en dat ze nog nooit gedoucht heeft, anderen nemen het voor waarheid meteen aan. ook gaan er gefotoshopte afbeeldingen rond dat ze vorig jaar een zwarte lijst heeft gemaakt van de FAB 5 , terwijl iemand anders het originele bericht met een heel andere naam gevonden had, bleek dat ze Kitty haar naam er boven hadden gezet. Maar ook iedereen geloofd dat, ze word op het internet overal gewoon voor gek gezet.
Daarbij hebben Kitty en Sercan dat uitgesproken samen. Niets aan de hand dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
prima, dan was zij dus al bezig en was hij te laat, niemand houdt hem tegen om het later of de volgende dag nog eens te proberen, zover ik het zie vermijdt ie de keuken als de pest behalve die ene keer toen Kitty hem erbij riep om te helpen, dat deed hij en was ook zo weer weg
Ja, behoorlijk. Wel een goed teken, dat het wel verwerkt is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
knap als je dat durft te zeggen
Het gekke is dat ik geen enkel probleem zie daar in het huis. Zij moeten met haar leven in het huis en zij vinden het allemaal prima.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zit niet op facebook, niet op twitter en volg buiten de streams en TV-shows (en COS), niets van BB.
En vanuit de streams vind ik Kitty een irritant mens. Simple as that.
Anderen mogen daar uiteraard anders over denken, maar nu wordt er een beetje gedaan alsof iedereen die Kitty niet mag, het allemaal niet begrijpt en zich laat beinvloeden door BB-beeldvorming of door FB ofzo.
Ze heeft hem toch ook al gezegd dat het waarschijnlijk leuker is voor hem om te koken als er meer ingredienten zijn en dat zij het tot die tijd wel blijft doen, want ze heeft nog allemaal leuke ideetjesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat probeerde hij, en werd door Kitty weggebonjourd. Ze wilde niet eens vertellen wat ze aan het koken was.
Dat mag, ieder zijn mening he.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:43 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik geen enkel probleem zie daar in het huis. Zij moeten met haar leven in het huis en zij vinden het allemaal prima.
Tuurlijk ik vind haar ook soms ook irri maar het is niet zo dat echt niemand de keuken in mag en wat doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat mag, ieder zijn mening he.
Ik vind Kitty's hele gedrag irritant. De manier waarop ze praat, hoe ze met anderen omgaat, enz. Dat maakt niet alles fout wat ze doet hoor, maar ik vind d'r een vervelend persoon.
Helemaal waar, anders zou het saai zijn in de cosquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
En dat de een op een andere manier tegen een bewoner aan kijkt
kan toch?
waarom moet iedereen op dezelfde wijze ergens tegen aan kijken
Ze leven nog allemaal dus blijkbaar kan het gewoonquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:46 schreef Jockari het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe je een kiwi met de schil opeet. Is zoals beffen van een ongeschoren k**.
Nee met pilletjes heeft ze het laten afkomen (als ik het goed heb gehoord).quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:46 schreef Jockari het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe je een kiwi met de schil opeet. Is zoals beffen van een ongeschoren k**.
grace met 14 yep,zon is 20quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:47 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee met pilletjes heeft ze het laten afkomen (als ik het goed heb gehoord).
Maar hoorde ik dat Grace wel een kind heeft?
Yep Grace heeft een zoon van inmiddels 20.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:47 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Grace heeft een zoon van 19.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:47 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
wat vertelte Kristoff dat hij huilte?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Grace heeft een zoon van 19.
- oh 20 dan
Dood van een vriend.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat vertelte Kristoff dat hij huilte?
Colombiaanse vriend Rico... Iets met een gebouw van 60 meter of zoiets. Niet goed gehoord. Ongeval of suïcide ???quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah zo wat dacht ik, ongevall gehad?
precies, je fantasiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:57 schreef Tourniquet het volgende:
Dimitri en Vera willen een baby maken.
okequote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Colombiaanse vriend Rico... Iets met een gebouw van 60 meter of zoiets. Niet goed gehoord. Ongeval of suïcide ???
Ik vind haar ook tof, hulpvaardig, vriendelijk, meedenkend, van weinig toch iets te maken dagen lang, overal oplossingen voor (pasta drogen op wasrek, waarvan dan meteen gezegd word, heeft ze hem wel schoongemaakt? )quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:45 schreef Flow3r het volgende:
Ik vond Kitty vreselijk en dacht, Yeahhhh lekker me kapot ergeren, eindelijk![]()
![]()
Blijkt het best een tof mens te zijn , kutzooi
zelfmoordquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Colombiaanse vriend Rico... Iets met een gebouw van 60 meter of zoiets. Niet goed gehoord. Ongeval of suïcide ???
quote:
Denk wel dat er meer achter zitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:07 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Leuke vrolijke uitstraling heeft die ook
het lijkt mij een toffe peerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk wel dat er meer achter zit
zoals hij net zelf al zij
ik denk elke avond aan mijn vriend die zelfmoord heeft gepleegd
Wat een schattig hamertjequote:
het lijkt me echt een waardeloos dingquote:
Het zijn vaak de vrolijke/lieve types…quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat soort dingen zet je wel met twee benen op de grond, dan weet je wel dat je het leven moet waarderen als het allemaal goed gaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ook om te verwerken wat hij nu vertelte
zelfsmoord van zijn vriend
Dus jij vind dat ze het moet uittrekken en in haar blootje moet gaan koken?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:09 schreef Clasientje het volgende:
Jakkes moet je eens zien hoe vies die Roze pak is van Kitty en dan nog erin koken🤮
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:11 schreef Whuzz het volgende:
Hey Big Brother, we gaan je hangslot slopen, hey Big Brother, we gaan je hangslot slopen van je traalaaliedeldiedom!
ja het gaat erg ver mensen denken echt niet naquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dimitriquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar even kan er verteld worden wat Dimitri nou precies vertelde?
En wat vertelde Kristof?
Of kan iemand even een streamverslag er van schrijven?
kristoff vertelde van zelfsmmoord van zijn vriendquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar even kan er verteld worden wat Dimitri nou precies vertelde?
En wat vertelde Kristof?
Of kan iemand even een streamverslag er van schrijven?
Uuuhh wij hebben mogen stemmen. Dat is toch niet voor niks.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:14 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk dat er niemand weggaat vanavond, omdat het een opdracht was en ze hebben t gehaald.. mogen ze blijven
iedereen happy en dan vertelt bb even dat nawel en salar moesten nomineren
sneuquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:15 schreef greysbones het volgende:
Tobias
ouders vrij jong gescheiden
en beide ouders hebben meerdere realties gehad
waarbij Tobias elke keer weer in een andere gezinssamenstelling kwam
veel ruzie en poos geen contact met zijn vader
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uuuhh wij hebben mogen stemmen. Dat is toch niet voor niks.
oja even vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uuuhh wij hebben mogen stemmen. Dat is toch niet voor niks.
ja zie nu heb je ook teruggekijkt van kristoff enquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
Vera
17 jaar en zwanger
vriend wilde dat ze het weg liet halen anders zou hij het uitmaken
heeft ze met 5 weken gedaan
daarna is het alsnog uit gegaan
ze zit nog steeds met die vraag
wat als
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zie nu heb je ook teruggekijkt van kristoff en
vera heftig verhalen
Ze hebben volgens mij ook een hoop recepten gekregen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:16 schreef Clasientje het volgende:
Kitty wil dit allemaal alleen doen. Ze is bang dat hun haar niet meer nodig hebben in de keuken en snel weggestemd zou kunnen worden. Ze wilt dus een belangrijk bewoonster worden. Zodra er een echte kok komt zou ze die denk ik ook zo wegjagen uit de keuken.
jepquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij ook een hoop recepten gekregen.
Dus iedereen zou in de keuken kunnen staan
ik dacht dat ze Sercan leuk vondquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:19 schreef Rhosyn het volgende:
Nowel en Salar in slaapkamer in gesprek. Ze is gekwetst dat Kristof vindt dat ze geen aandacht voor hem heeft.
Ze vinden het allemaal wel best, deze rolverdeling.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij ook een hoop recepten gekregen.
Dus iedereen zou in de keuken kunnen staan
ja en deswegen heeft heet misschienquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:19 schreef Rhosyn het volgende:
Nowel en Salar in slaapkamer in gesprek. Ze is gekwetst dat Kristof vindt dat ze geen aandacht voor hem heeft.
Ze heeft hem genomineerd, dus aandacht genoeg.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:19 schreef Rhosyn het volgende:
raarrrrrrquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:21 schreef Ebinas het volgende:
Dimi heeft gezegd dat de twee die hij zou nomineren er op zitten
weet ik ook niet, kwam er ook niet uitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:17 schreef greysbones het volgende:
over wie hebben nawel en salar het?
volgens mij één van de twee maar ik kan het ook verkeerd hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:21 schreef Ebinas het volgende:
Dimi heeft gezegd dat de twee die hij zou nomineren er op zitten
Nawal zegt het netquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, maar Nouche zegt het net.
Ik heb het niet gehoord
nee denk dat Nawel een beetje para wordt van haar geheimquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:22 schreef Clasientje het volgende:
Kristof verliefd op Nawar nee noh geloof ik niet. Hij is gewoon zo.
Vreselijk, dat soort kerelsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vera zat in een relatie met iemand die haar manipuleerde. Geen vriendinnen meer. Zat alleen thuis. Op haar 17e zwanger. Op aandringen vriend abortus ondergaan.
Ff terug geluisterd maar ze zegt echt de twee die ik zou nominerenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:22 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij één van de twee maar ik kan het ook verkeerd hebben
ze zegt nu echt al een paar keer Kristofquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:24 schreef odie22 het volgende:
gaat over Sercan denk ik ook,
Nawal en Kristof hadden net geen gesprek
zij opraat niks met hem,ik denk hij heeft doorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zegt nu echt al een paar keer Kristof
hij gaat me echt haten
als hij er achter komt
hij mag denken wat hij wil maar of hij gelijk heeft...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:27 schreef Flow3r het volgende:
Salar heeft veel meegemaakt en ziet meteen als iemand hem met een scheef oog aankijkt, jaloers is
moeten ze met ze 2en in de pan roeren dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:12 schreef Sestra666 het volgende:
Nawel wil helpen in de keuken, maar mag niet
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:25 schreef Ireth het volgende:
Ben ik nu de enige die elke keer in de war is hoe nawalasalarawel heten en wie wie is qua naam??
Komt goed Ebinebasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook dat nog![]()
Als de 100 dagen voorbij zijn, dan zal ik toch mag ik hopen, de namen kennen
Salar is het schoolvoorbeeld van een manipulatorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:27 schreef Flow3r het volgende:
Salar heeft veel meegemaakt en ziet meteen als iemand hem met een scheef oog aankijkt, jaloers is
Gaat over Cercan
dat zou echt knap zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij opraat niks met hem,ik denk hij heeft door
dat zij hem op de bank gezet heeft
sercan is belg, kristoff en dimi ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:25 schreef Flow3r het volgende:
Salar denkt dat de enige manier om Cercan weg te krijgen via Kristof of Dimi is
Ik vind Salar ook niet leuk, maar iemand die zo kan manipuleren willen de makers er natuurlijk wel in hebben. Dit geen geeft mooie beelden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar is het schoolvoorbeeld van een maipulator
ze hebben bij BB wel gecast op dit soort zaken
en wie ze samen in het datacenter hebben gezet
Nawel vertrouwt Salar blind
Want?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:29 schreef odie22 het volgende:
als ze geen frituurvet meer hebben kunnen zo wat van klitty d'r rug afschrapen
hou opquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:29 schreef odie22 het volgende:
als ze geen frituurvet meer hebben kunnen zo wat van klitty d'r rug afschrapen
dit is helemaal niet waar, waar haal je het vandaag hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:16 schreef Clasientje het volgende:
Kitty wil dit allemaal alleen doen. Ze is bang dat hun haar niet meer nodig hebben in de keuken en snel weggestemd zou kunnen worden. Ze wilt dus een belangrijk bewoonster worden. Zodra er een echte kok komt zou ze die denk ik ook zo wegjagen uit de keuken.
Ze doet of ze het alleen recht heeftquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:12 schreef Sestra666 het volgende:
Nawel wil helpen in de keuken, maar mag niet
Ze doen alsof ze willen helpen maar zijn heel snel weer weg als het niet hoeftquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet of ze het alleen recht heeft
De grap was sowieso niet leukquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
met uitleg is de grap minder leuk, maar wat denk je hoeveel vet er in dat pak zit
Taakbescherming, heel normaal in BB land.. wie nut heeft mag even langer blijvenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nick heeft er vorig jaar de finale mee bereikt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Taakbescherming, heel normaal in BB land.. wie nut heeft mag even langer blijven
[ afbeelding ]
Precies, Salar is knettergeïntimideerd omdat hij denkt dat hij Sercan intimideert, maar die chillt em gewoon. Salar heeft eigenhandig de droom van Sercan na een week de nek omgedraaid, omdat ie bang was voor z’n uiterlijk, omdat ze een beetje op elkaar lijken :’) zo’n iemand die denkt dat er geen 2 halfdonkere mannen met donker haar kunnen zijn, dus dan moet 1 zsm weg. Leeghoofdige roddelrat 😅quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:29 schreef Flow3r het volgende:
Best vreemd dat Salar zo anti Cercan is, want Cercan dacht dat ie het wel goed zou kunnen vinden met Salar
nee peter zei erder als kitty datquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk een helderziende in de Cos, die weet wat de cossers aan het kijken zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:33 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het Kitty-squad hier in de COS best schattig.... De streams niet volgen, maar wel vinden dat ze gelijk hebben.
oh dat kan , zal de volgende keer eerst even aan je voorleggen voordat ik wat postquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:33 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
De grap was sowieso niet leuk
Dat mag als je dat fijn vindquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh dat kan , zal de volgende keer eerst even aan je voorleggen voordat ik wat post
Dat zou het zijn, IK vond Vanessa nog een van de leukste als keukenprinsesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Taakbescherming, heel normaal in BB land.. wie nut heeft mag even langer blijven
[ afbeelding ]
ze weten niksquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef lonneberga het volgende:
Moeten ze zich nog niet gaan klaar maken voor de live van vanavond?
Gebrande Knipfiletquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou het zijn, IK vond Vanessa nog een van de leukste als keukenprinses
Onvergetelijk mens ja.. vooral die scene waarin ze dacht nooit weggestemd te worden... beroemd om haar zwarte panne(n)koekenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of Nouchine een vieze jonge lesbo danquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:38 schreef Willewa het volgende:
Ik zag gister Kitty Nouchine weer als een gek knuffelen en kussen in bed en Nouchine, die er weer lief tegenaan kruipt, en dacht ineens.. zou wel gekke plottwist zijn als Kitty een vieze oude lesbo zou zijn 😂
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat een vrolijkheid, die wil je er toch in houden![]()
![]()
![]()
En die pannenkoekenquote:
Jaaaaa... met haar knipfilet, doe ik sindsdien altijd zelf ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die was pas erg, van haar mocht echt niemand in de keuken komen. En ze kon zelf niet eens koken.quote:
Ja die was hilarischquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Onvergetelijk mens ja.. vooral die scene waarin ze dacht nooit weggestemd te worden... beroemd om haar zwarte panne(n)koeken
Ik doe het wel met speklappenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Jaaaaa... met haar knipfilet, doe ik sindsdien altijd zelf ook
Ja maar meer omdat Kitty heel aanrakerig is en constant mensen (en gezien de klik met Nouchine, Nouchine) vastpakt en kust etcquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Of Nouchine een vieze jonge lesbo dan
betje vroeg of niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef lonneberga het volgende:
Moeten ze zich nog niet gaan klaar maken voor de live van vanavond?
Best wel handigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik doe het wel met speklappen
ja ik kann wel nederlands, maar ben oostenrijkerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat noemen we een retorische vraag in NL
hier stonden/staan wel eens illegale streams tussenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Random tussendoor, maar ik vraag mij dit al een paar dagen af; waarom staat “waar the bekijken” in een spoiler tag in de header?
3 glaasjes ppquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hoog tijd dat de "Jullie ebbe et choe chedaan drank" erin gaat...
Nee, volgens mij is daar niets over gezegd. Maar het stond al voor ze er in gingen over dus ze hadden hetkunnen wetenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
word hun niet bij binnenkomst gezegd
dat liveshow elke zaterdag ??
Schuldgevoel, en angst voor het moment dat het uitkomt.quote:
heb ik 2,5 afev.gekijkt en het wasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:45 schreef engine het volgende:
We hebben samen gebleit
Kitty heeft de jank competitie gewonnen
Jep ze was veel in beeldquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik 2,5 afev.gekijkt en het was
bijna nur kitty,klitty para, huilie te zien
Die moet ook blijven, dat wordt gezellig als hij erachter komt dat Salar hem genomineerd heeftquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat een vrolijkheid, die wil je er toch in houden![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:47 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Kitty: Ik ben inmiddels een wandelende frituurpan geworden volgens mij. Ik schrik als ik in de spiegel kijk.
haha , die zelfspot is wel leukquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:47 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Kitty: Ik ben inmiddels een wandelende frituurpan geworden volgens mij. Ik schrik als ik in de spiegel kijk.
Ja ik neem aan dat zij zichzelf ook een stuk beter zou voelen als ze haar eigen spullen zou hebben, net zoals de rest.quote:
De kleding van Newal zal niet veel schoner zijn dan die van Kitty.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:51 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
gadverdamme , met dat vieze vette roze stinkpak tegen je dekbed aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |