Douchende Veraquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, niets gemist neem ik aan ?
Dat moet je laten liggen. Is stof tot nadenken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:44 schreef zodeju het volgende:
Nawel vindt het erg dat er niks te doen is. Dame pak een doekje en ga de wc's schoonmaken of ga stoffen. Na een paar dagen ligt er waarschijnlijk best wel stof.
is wel erg goedkoop plastic nephaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:44 schreef Flow3r het volgende:
Dacht dat het Nawals eigen haren waren,maar lijkt nu wel of ze er een clip met extra haar in heeft zitten
[ afbeelding ]
quote:
Lijkt er inderdaad opquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:44 schreef Flow3r het volgende:
Dacht dat het Nawals eigen haren waren,maar lijkt nu wel of ze er een clip met extra haar in heeft zitten
[ afbeelding ]
fake it till you make it!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:44 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Alles nep. Nephaar, neptieten, nepwimpers, neplippen...quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alles nep. Nephaar, neptieten, nepwimpers, neplippen...
Vermoed dat als je d'r ondergoed uitrekt, er een fleshlight uit komt vallen
[..]
klopt toch niet,je weet toch helemal niks vanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
Laat ik mijzelf in deze als "ervaringsdeskundige" bestempelenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt toch niet,je weet toch helemal niks van
haar, de tanden misschien zijn zeer witt yep
[..]
ik lig liever op haar dan op het kerkhofquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik lig liever op haar dan op het kerkhof
Ik ook. Maar nog liever op Veraquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik lig liever op haar dan op het kerkhof
Ze is van 1852, dus kan zijn dat ze het zelf heeft uitgevondenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:59 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dit komt nog uit haar jeugd
We kunnen van alles van haar vinden maar ze is wel de enige die zowat de hele dag actief bezig is en niet constant op de bank hangt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:59 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dit komt nog uit haar jeugd
Niet alleen voor Nederlanders. Ook voor iemand uit Limburg.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom denk je dat ze bewust geen West Vlamingen erin gooien?
Dat is voor Nederlanders een andere taal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |