Ja, in de mannendouche bij het sporten misschien. Maar als je als homo tussen allemaal uitkledende dames zit heb je er niet veel aan hequote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:28 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Soms is homo zijn best wel een voordeel
Die vraag stellen wij ons allemaal meerdere malen per dag.quote:
Niets iets waar ze blij mee moet zijn. Google maar eens “tag the sponsor”quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:54 schreef Benny het volgende:
Nawel krijgt via TikTok verschillende verzoeken om naar Dubai te komen, etc.
Influencer, prostituee, ligt allemaal dicht bij elkaar lijkt hetquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:31 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Niets iets waar ze blij mee moet zijn. Google maar eens “tag the sponsor”![]()
![]()
![]()
(Kort samengevat; influencers worden uitgenodigd naar Dubai te komen om sex te hebben in ruil voor geld en fame. Niet “normale” sex. Echt vieze dingen. Zelfs met dieren)
Dan moet je sneller eten..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:31 schreef mario390 het volgende:
straks werd ik gebellt vor![]()
![]()
dann moet ik in en 40 min
weer terugkijken
"er even goed voor gaan zitten" is een uitdrukking.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoel je met :: even goed vor zitten??
Dat zeggen we in Nederland. "Daar ga ik eens even rustig naar kijken."quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoel je met :: even goed vor zitten??
Ga je dan serieus alles terug kijken? Ik lees niet eens alles terugquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:31 schreef mario390 het volgende:
straks werd ik gebellt vor![]()
![]()
dann moet ik in en 40 min
weer terugkijken
Heb al vanaf het begin het gevoel dat dat water helemaal niet koud is. In het begin stonden die mannen te douchen en riep iemand “de timer staat nog niet aan!” Zag er niet echt uit alsof ze het koud hadden…quote:
Of je zegt het maar bent het niet.....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, in de mannendouche bij het sporten misschien. Maar als je als homo tussen allemaal uitkledende dames zit heb je er niet veel aan he
Da's niet handig als je met ze het bed in wil duikdenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of je zegt het maar bent het niet.....
Pfff, wij mannen geven daar niet om. Zeker Dimitri niet. Tijdens zijn tijd in 'nam douchte hij met napalm.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:37 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Heb al vanaf het begin het gevoel dat dat water helemaal niet koud is. In het begin stonden die mannen te douchen en riep iemand “de timer staat nog niet aan!” Zag er niet echt uit alsof ze het koud hadden…
Ik heb de streams misschien een half uurtje aangehad vandaag. IK lees hier wel wat er gebeurd en als het spannend word slinger ik hem wel aanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ga je dan serieus alles terug kijken? Ik lees niet eens alles terugIk haak aan bij het meest recente topic, lees daarvan 1 pagina (50 reacties) terug en ga vanaf daar gewoon verder..
Kijken kijken en niet aankomen inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's niet handig als je met ze het bed in wil duikden
omg Peter en Kitty zijn aan het vechtenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de streams misschien een half uurtje aangehad vandaag. IK lees hier wel wat er gebeurd en als het spannend word slinger ik hem wel aan
Alleen de posten van Whuzz neem ik natuurlijk niet serieusquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg Peter en Kitty zijn aan het vechten![]()
![]()
SPANN0ND!
oh gelukkigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen de posten van Whuzz neem ik natuurlijk niet serieus
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen de posten van Whuzz neem ik natuurlijk niet serieus
Douchende Veraquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, niets gemist neem ik aan ?
Dat moet je laten liggen. Is stof tot nadenken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:44 schreef zodeju het volgende:
Nawel vindt het erg dat er niks te doen is. Dame pak een doekje en ga de wc's schoonmaken of ga stoffen. Na een paar dagen ligt er waarschijnlijk best wel stof.
is wel erg goedkoop plastic nephaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:44 schreef Flow3r het volgende:
Dacht dat het Nawals eigen haren waren,maar lijkt nu wel of ze er een clip met extra haar in heeft zitten
[ afbeelding ]
quote:
Lijkt er inderdaad opquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:44 schreef Flow3r het volgende:
Dacht dat het Nawals eigen haren waren,maar lijkt nu wel of ze er een clip met extra haar in heeft zitten
[ afbeelding ]
fake it till you make it!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:44 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Alles nep. Nephaar, neptieten, nepwimpers, neplippen...quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alles nep. Nephaar, neptieten, nepwimpers, neplippen...
Vermoed dat als je d'r ondergoed uitrekt, er een fleshlight uit komt vallen
[..]
klopt toch niet,je weet toch helemal niks vanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
Laat ik mijzelf in deze als "ervaringsdeskundige" bestempelenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt toch niet,je weet toch helemal niks van
haar, de tanden misschien zijn zeer witt yep
[..]
ik lig liever op haar dan op het kerkhofquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik lig liever op haar dan op het kerkhof
Ik ook. Maar nog liever op Veraquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik lig liever op haar dan op het kerkhof
Ze is van 1852, dus kan zijn dat ze het zelf heeft uitgevondenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:59 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dit komt nog uit haar jeugd
We kunnen van alles van haar vinden maar ze is wel de enige die zowat de hele dag actief bezig is en niet constant op de bank hangt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:59 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dit komt nog uit haar jeugd
Niet alleen voor Nederlanders. Ook voor iemand uit Limburg.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom denk je dat ze bewust geen West Vlamingen erin gooien?
Dat is voor Nederlanders een andere taal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |