Vreselijk, dat soort kerelsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vera zat in een relatie met iemand die haar manipuleerde. Geen vriendinnen meer. Zat alleen thuis. Op haar 17e zwanger. Op aandringen vriend abortus ondergaan.
Ff terug geluisterd maar ze zegt echt de twee die ik zou nominerenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:22 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij één van de twee maar ik kan het ook verkeerd hebben
ze zegt nu echt al een paar keer Kristofquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:24 schreef odie22 het volgende:
gaat over Sercan denk ik ook,
Nawal en Kristof hadden net geen gesprek
zij opraat niks met hem,ik denk hij heeft doorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zegt nu echt al een paar keer Kristof
hij gaat me echt haten
als hij er achter komt
hij mag denken wat hij wil maar of hij gelijk heeft...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:27 schreef Flow3r het volgende:
Salar heeft veel meegemaakt en ziet meteen als iemand hem met een scheef oog aankijkt, jaloers is
moeten ze met ze 2en in de pan roeren dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:12 schreef Sestra666 het volgende:
Nawel wil helpen in de keuken, maar mag niet
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:25 schreef Ireth het volgende:
Ben ik nu de enige die elke keer in de war is hoe nawalasalarawel heten en wie wie is qua naam??
Komt goed Ebinebasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook dat nog![]()
Als de 100 dagen voorbij zijn, dan zal ik toch mag ik hopen, de namen kennen
Salar is het schoolvoorbeeld van een manipulatorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:27 schreef Flow3r het volgende:
Salar heeft veel meegemaakt en ziet meteen als iemand hem met een scheef oog aankijkt, jaloers is
Gaat over Cercan
dat zou echt knap zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij opraat niks met hem,ik denk hij heeft door
dat zij hem op de bank gezet heeft
sercan is belg, kristoff en dimi ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:25 schreef Flow3r het volgende:
Salar denkt dat de enige manier om Cercan weg te krijgen via Kristof of Dimi is
Ik vind Salar ook niet leuk, maar iemand die zo kan manipuleren willen de makers er natuurlijk wel in hebben. Dit geen geeft mooie beelden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar is het schoolvoorbeeld van een maipulator
ze hebben bij BB wel gecast op dit soort zaken
en wie ze samen in het datacenter hebben gezet
Nawel vertrouwt Salar blind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |