bedoel erin liggenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, heel nuttig![]()
[ afbeelding ]
Is al gewassenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:37 schreef just me het volgende:
[..]
je zou daar een groot roze huispak in kunnen wassen
ik zeg toch niet dat het niet al gewassen is, maar dat het bad daar handig voor zou kunnen zijnquote:
Vraag me af hoelang het beperkt water blijft.....zal toch eerdaags wel afgelopen zijn.?? Anders hadden ze heel dat bad niet neer hoeven zetten.....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap nog wel iets... maar nee, dat kost meer dan 25min heet water
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb iets ontdekt
Bij mij aan de belgische kust is het iets later donker dan in Amsterdam? wtf
Daar is het zo goed als donker
Terwijl je hier nog redelijk buiten kan kijken
Lijkt ook donkerder door de camera's en lampenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb iets ontdekt
Dat lijkt daar maar zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb iets ontdekt
Ik heb toch al volop alle lampen aan en dat al om 4uur.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:45 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Lijkt ook donkerder door de camera's en lampen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vader roept dat het vanavond kip is met Broccoli![]()
Maar wel kippenbilletjesDaar heb je veel kippen voor nodig danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Die exit room was alleen de eerste keer en schaarde ik onder de “o.i.d.”quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was pas veel later in het spel.
Liese en Ziko zaten toen de hele dag in die witte kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |