Misschien wel, maar ik ben een man.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Met Salar kunnen we wat meemaken met Nawel kunnen we alleen de douche straks zien met make up lessen. Of liggend op de bank.
Lijkt alsof ze haar gaat verzuipen in badquote:
gebruik je ook mascara voor de oogjes op je lulquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben een man.
Kortom mijn lul vind het leuker om naar Nawel te kijken dan naar Salar
Waterboarden. "WIE HEEFT ER GENOMINEERD!"quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze haar gaat verzuipen in bad
14, toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was 16 het maximum die in het huis was toch?
Neemt die niet genoegen met een paar pics van haar die je op kan hangen.??quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben een man.
Kortom mijn lul vind het leuker om naar Nawel te kijken dan naar Salar
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:32 schreef just me het volgende:
[..]
gebruik je ook mascara voor de oogjes op je lul
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:32 schreef just me het volgende:
[..]
gebruik je ook mascara voor de oogjes op je lul
Het was idd 14quote:
Die is ook wel van vele markten thuisquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:32 schreef Hunter het volgende:
Alsof Nouchi dit als dagelijks werk doet ....
Ze doet thuiszorg, hequote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Die is ook wel van vele markten thuis
Ze is thuisverpleegster .. dus welicht zijn de mensen waar ze het wel eens bij doet wat ouder .. maar denk dat ze wel eerder heeft gedaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:32 schreef Hunter het volgende:
Alsof Nouchi dit als dagelijks werk doet ....
Nu?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan ze wel ooit gebruik maken van dat bad?
hoofd in de ovenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:34 schreef Hunter het volgende:
Voor Jawel te hopen dat haar haar binnen drie uur droog is.
dat zei zij gisterenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nouchine is Bokser. Met haar wil ik geen ruzie
je zou daar een groot roze huispak in kunnen wassenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedoel in de toekomst. Lijkt me raar als er iemand in bad gaaat alle basic warmwater op want het duurt wel een kwartier voordat bad vol is.quote:
Yup, heel nuttigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |