quote:
Met Salar als resultaatquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:25 schreef JosSmos37 het volgende:
Stel je voor dat Sercan en Kristof opeens de keuze krijgen om de nominaties om te draaien en Nawel en Salad kunne laten vertrekken...
Je was vorig jaar een vrouw en nu ben je een man op het icoontje?quote:
ik ben uniquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je was vorig jaar een vrouw en nu ben je een man op het icoontje?
Tof tofquote:
met dus 3 matten extentionsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:29 schreef mario390 het volgende:
mooie omtis [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
scanman tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeteeehhhhhhhquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:29 schreef mario390 het volgende:
mooie omtis [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben we tenminste een balsport waar we wel regelmatig wereldkampioen in wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
En zo is dus ooit korfbal ontstaan in de Lage Landen.....
quote:
Misschien wel, maar ik ben een man.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Met Salar kunnen we wat meemaken met Nawel kunnen we alleen de douche straks zien met make up lessen. Of liggend op de bank.
Lijkt alsof ze haar gaat verzuipen in badquote:
gebruik je ook mascara voor de oogjes op je lulquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben een man.
Kortom mijn lul vind het leuker om naar Nawel te kijken dan naar Salar
Waterboarden. "WIE HEEFT ER GENOMINEERD!"quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze haar gaat verzuipen in bad
14, toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was 16 het maximum die in het huis was toch?
Neemt die niet genoegen met een paar pics van haar die je op kan hangen.??quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben een man.
Kortom mijn lul vind het leuker om naar Nawel te kijken dan naar Salar
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:32 schreef just me het volgende:
[..]
gebruik je ook mascara voor de oogjes op je lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |