We moeten haar helaas uit de uitslag schrappenquote:
Ja sorry je bent de placebo-testgroep, om te controleren of het vaccin echt werkt of het tussen de oren zit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:30 schreef Em31 het volgende:
Ik kreeg niet eens een bewijs, gewoon niets.
In die spuit zat inderdaad gebakken lucht.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja sorry je bent de placebo-testgroep, om te controleren of het vaccin echt werkt of het tussen de oren zit.
Als jullie binnenkort niets meer van me horen weten jullie waarom.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja sorry je bent de placebo-testgroep, om te controleren of het vaccin echt werkt of het tussen de oren zit.
Nou ja. De eerste en gebruikelijke gedachte is dat je dan bent ontvoerd door @Strani. Maar we zullen dit ook in gedachten houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als jullie binnenkort niets meer van me horen weten jullie waarom.
Oei ja, moeilijk dit. Al is Strani denk ik wel een soort van psychopaat die dan in mijn naam gaat posten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. De eerste en gebruikelijke gedachte is dat je dan bent ontvoerd door @:Strani. Maar we zullen dit ook in gedachten houden.
Goed punt. Nou ja dat doorzien we dan denk ik nog wel. Want het valt gelijk op als jij constant heel aardig tegen hem bent.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oei ja, moeilijk dit. Al is Strani denk ik wel een soort van psychopaat die dan in mijn naam gaat posten.
Strani is wel zo smooth dat hij fictieve ruzies en diacussies tussen “hem” en “em” schrijft.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed punt. Nou ja dat doorzien we dan denk ik nog wel. Want het valt gelijk op als jij constant heel aardig tegen hem bent.
Ik kreeg mijn vorige injecties gewoon in mijn arm in plaats van tussen mijn oren, dan heb ik wel de echte gekregen toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben je al in een vrij treurige plaats als Drachten of Heerenveen, is het nog voor niks ook!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zie het was ook niet in een Elfstedenstad dus daar ga je al
Ik vind Heerenveen wel leukquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je al in een vrij treurige plaats als Drachten of Heerenveen, is het nog voor niks ook!
De discussie over de aanwijsplekken maakt de voorbereiding op Peking er ook niet beter op.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:05 schreef Em31 het volgende:
Als ik Roest was zou ik straks per ongeluk op m'n plaat gaan.
Vind het echt zó dom allemaal. Denk dat niemand dit ook begrijpt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De discussie over de aanwijsplekken maakt de voorbereiding op Peking er ook niet beter op.
Maar de frustratie is te begrijpen.
Maar wel een prikbewijs? Of ben je zoals Em ook in het ootje genomenquote:
Dit zeg je ook alleen maar omdat mijn familie uit Drachten komt hèquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind Heerenveen wel leukDrachten heel deprimerend al ging ik er vaak half omheen.
Het is allemaal zo klunzig gegaan, je zou van een schaatsland als Nederland toch wel een betere voorbereiding voor de OS verwachten... Maar dat hele gedoe met die 'matrix maar toch niet helemaal want we doen ook aanwijsplekken en Sven is onze held' is zo rommelig als wat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:05 schreef Em31 het volgende:
Als ik Roest was zou ik straks per ongeluk op m'n plaat gaan.
Dat wel, maar ik niet bij de GGD gepriktquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar wel een prikbewijs? Of ben je zoals Em ook in het ootje genomen?
Ik verlies ook altijd alleen maar omdat ik daar zelf voor kies hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani is wel zo smooth dat hij fictieve ruzies en diacussies tussen “hem” en “em” schrijft.
Pas als hij keer op keer als winnaar naar voren komt moeten we ons zorgen gaan maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |