Heb je ook wat inhoud?quote:
Klopt gewoon wat hij zegt. FvD is een kwaadaardig clubje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:36 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)dreigingen~ab98dcd5/
Hugo wil even goedkoop scoren hoor
Prima, hou jij ermee op die troep te bagatelliseren.quote:
Ik ben ook anti regering en anti Baudet:dquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die gewoon 'anti regering' zijn, en dan maakt het niet uit wat Baudet roept, die is ook 'anti' dus ze vinden hem helemaal geweldig.
De scheidingslijnen zijn wat dun. ik hoor BNW ook praten.quote:
Nee, zie ik geen reden toe.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prima, hou jij ermee op die troep te bagatelliseren.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat je zegt is een domme tautologie waarmee je maskeert dat je er geen verstand van hebt. Dus hou je belachelijke platitudes maar voor je.
Wat je absoluut niet kunt zeggen is dat het volstrekt uitgesloten is dat je morgen getroffen wordt door een meteoriet, dat kun je wel verwachten maar niet uitsluiten hurrrduuurrrr.
Corona is gepolitiseerd. Je hebt de normale mensen die hun frustraties hebben aangaande het beleid, en je hebt de club Trumpistische 'de overheid is altijd kut'-roepers die deze crisis even aangrijpen om hun complotgezwam, extreemrechtse ruftjes en ander spul uit te braken.quote:
Dat het niet zozeer door het geblaat van Baudet is maar door Hugo. Immers de gekkies zien hem als 'reden' van de lockdown.quote:
Moet jij weten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zie ik je gewoon als sympathisant van die lui...
Extremisten worden vaak aangetrokken door extremisme. Het is niet ongebruikelijk dat de grootste fanatiekelingen ineens omslaan de andere kant op. Vaak zijn ze ook niet zozeer uit op het ideaal, maar zijn ze gevoeliger voor de drang om alles te willen veranderen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik behoor tot die doelgroep en het laatste wat je dan zou moeten aanspreken zijn de libertarische Ayn Rand adepten van Baudet.
Hoezo? Ze heeft toch een punt? Indirect zijn ze echt wel deels verantwoordelijk voor de nogal extreem verhitte situatie waar we nu inzitten.quote:
Nee, het is een voorbeeld van waar complotdenken toe leidt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het niet gewoon uiten van stress en psychisch lijden als je met zo'n fakkel daar gaat staan? Ik vind het wel sneu om zo'n persoon de kop van jut te maken. Laat staan inzet te maken van een politiek schaakspel.
Dat jij dat erin ziet maakt het niet zo.Als je uiterst links op de bank zit lijkt alles rechts als je opzij kijkt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Corona is gepolitiseerd. Je hebt de normale mensen die hun frustraties hebben aangaande het beleid, en je hebt de club Trumpistische 'de overheid is altijd kut'-roepers die deze crisis even aangrijpen om hun complotgezwam, extreemrechtse ruftjes en ander spul uit te braken.
Dit is Cruijffiaansquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat jij dat erin ziet maakt het niet zo.Als je uiterst links op de bank zit lijkt alles rechts als je opzij kijkt.
Voor Kaag en Hugo waren er Els Borst en Pim. Baudet heeft bepaald geen patent op gekkies creëren. Weet niet hoe het jou vergaat zit al vrij hoog in m'n stress omdat je geen reet kan laat staan als je door je ziekte denkt dat die sluitingen een complot zijn en het een voorbode is van een totalitaire staat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Baudet cs hier totaal geen invloed op hebben?
Dat kon je ook zeggen van al die werkloze blanken in de jaren 30 die zich bij de klan aansloten. Dat praat de daad nog niet goed maar geeft hooguit inzicht in de motieven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het niet gewoon uiten van stress en psychisch lijden als je met zo'n fakkel daar gaat staan? Ik vind het wel sneu om zo'n persoon de kop van jut te maken. Laat staan inzet te maken van een politiek schaakspel.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat jij dat erin ziet maakt het niet zo.Als je uiterst links op de bank zit lijkt alles rechts als je opzij kijkt.
Rechts van mij zitten normale mensen die net zo gefrustreerd zijn over het huidige beleid als ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
ik denk dat je het ene niet los kan zien van het andere en dat weet Baudet ook maar al te goed, als de kroegen weer open zijn luistert er niemand meer naar hem, dus het wordt hoog tijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat het niet zozeer door het geblaat van Baudet is maar door Hugo. Immers de gekkies zien hem als 'reden' van de lockdown.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
Is @:oliver23 er al met de ziekenhuiscijfers?
Wederom een middel dat in grote hoeveelheden over langere tijdsperiode wordt gebruikt.quote:
En dat veroordelen deed FvD in de kamer heel expliciet niet toen het ging over de bedreigingen aan hetadres van Gundagan, bijvorobeeld. Toen werd er gezegd dat ze juist trots waren op de mensen die tot het uiterste gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:01 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat kon je ook zeggen van al die werkloze blanken in de jaren 30 die zich bij de klan aansloten. Dat praat de daad nog niet goed maar geeft hooguit inzicht in de motieven.
De daad zelf is niet goed te praten en moet in mijn ogen juist politiek veroordeeld worden. Zo gaan we niet met elkaar om in dit land. Ik ga ook niet met een galg in Thiery's voortuin staan.
Hij heeft toch niet opgeroepen om bij mensen in de tuin te gaan staan of ze privé lastig te vallen? Dat een politieke partij een radicaler standpunt heeft maakt ze toch niet schuldig aan excessen. En nogmaals alles op slot is ook vrij radicaal en maatschappij ontwrichtend..quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:01 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat kon je ook zeggen van al die werkloze blanken in de jaren 30 die zich bij de klan aansloten. Dat praat de daad nog niet goed maar geeft hooguit inzicht in de motieven.
De daad zelf is niet goed te praten en moet in mijn ogen juist politiek veroordeeld worden. Zo gaan we niet met elkaar om in dit land. Ik ga ook niet met een galg in Thiery's voortuin staan.
Maar wat is de oorzaak dat gekkies hem als oorzaak zien? Dat kan best komen door geblaat van Baudet, hij maakt het, mede, politiek.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat het niet zozeer door het geblaat van Baudet is maar door Hugo. Immers de gekkies zien hem als 'reden' van de lockdown.
Doen we niets mee.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:03 schreef groenen het volgende:
Wat zijn eigenlijk de signaalwaarde voor IC instroom?
Cijfertjes42 is werkloos geworden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Caland kaapt de ziekenhuiscijfers.
Als dit zo doorgaat kunnen ze een verlenging van de lockdown toch ook niet meer rechtvaardigen?quote:
Er is toch wel inzichtelijk hoeveel mensen er op datum X in het ziekenhuis lagen en op datum Y? Als dat niet significant is toegenomen ondanks de stijging van het aantal coronapatiënten weten we genoegquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar dat soort metingen zijn er misschien niet. We zien vaak alleen wie er met/door corona liggen en of dat toeneemt. Niet ten opzichte van regulier. Met de IC hebben we dat beter in beeld
Geweldige cijfers. Heeft Hugo goed gedaan met deze lockdown. Ik verwacht nog wel een kerstpiek. Overmorgen is de kerst 2 weken geleden. Dan gaan we door het dak! Dat hebben alle deskundigen voorspeld.quote:
Bij monde van Pepijn van Houweninge is wel door FvD gezegd dat ze de bedreigingen aan het adres van Gundagan zien als iets goeds.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet opgeroepen om bij mensen in de tuin te gaan staan of ze privé lastig te vallen? Dat een politieke partij een radicaler standpunt heeft maakt ze toch niet schuldig aan excessen. En nogmaals alles op slot is ook vrij radicaal en maatschappij ontwrichtend..
Ja maar je plaatst mensen bij voorbaat in dat hokje als ze sceptisch zijn over de invloed van het WEF op politici hier.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Rechts van mij zitten normale mensen die net zo gefrustreerd zijn over het huidige beleid als ik.
Ergens op straat daarbuiten staat het FvD-volk met fakkels en hooivorken en Facebook-epistels over de Big Reset.
Sowieso kortzichtig. Net als de moord op Pim zogenaamd de schuld van links Nederland was omdat Pim rechts was en ze hem hebben gedemoniseerd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Is het überhaupt bekend of die gozer met die fakkel een Baudet aanhanger was?
Ik ga die onzin niet kijken, dus ik heb zelf geen idee.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:05 schreef Scrummie het volgende:
ik meen dat hij ook een keer Hiddema aansprak over het verdedigen van een pedoquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Wie is datquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij monde van Pepijn van Houweninge is wel door FvD gezegd dat ze de bedreigingen aan het adres van Gundagan zien als iets goeds.
Oproepen tot tribunalen geeft aan dat je te maken denkt te hebben met misdadigers tegen de menselijkheid. Dat werkt extremisme in de hand.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet opgeroepen om bij mensen in de tuin te gaan staan of ze privé lastig te vallen? Dat een politieke partij een radicaler standpunt heeft maakt ze toch niet schuldig aan excessen. En nogmaals alles op slot is ook vrij radicaal en maatschappij ontwrichtend..
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Je zit ook met het in isolatie moeten verplegen van die mensen die een gebroken heup én een coronabesmetting hebben. Dat beperkt enorm in je capaciteit van je zorgverlening.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het waar is dat mét corona toeneemt en niet door, dan zou de gehele bezetting in de Engelse ziekenhuizen niet opzienbarend toe moeten nemen.
@:chratnox wie had hier gister nou een antwoord op?
Ja, en daar zei hij nog bij dat dat vreemd was, want hij hoorde 'bij hun'.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik meen dat hij ook een keer Hiddema aansprak over het verdedigen van een pedo
Zolang er niet actief wordt afgeschaald dan kun je dat wel bepalen denk ik,quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er is toch wel inzichtelijk hoeveel mensen er op datum X in het ziekenhuis lagen en op datum Y? Als dat niet significant is toegenomen ondanks de stijging van het aantal coronapatiënten weten we genoeg.
Als je keek naar de cijfers van augustus dan die extra oversterfte toch al vooral verklaard door sterfte in verzorgingstehuizen waar ze niet altijd de gegeven door sturen naar de GGD? Tenminste in augustus.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:09 schreef Zwansen het volgende:
@:vosss je wordt op je wenken bediend.
[ twitter ]
Die eerste kamer voorzitter zei het perfect.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Oproepen tot tribunalen geeft aan dat je te maken denkt te hebben met misdadigers tegen de menselijkheid. Dat werkt extremisme in de hand.
quote:Met het refereren aan oorlogsmisdaden wekt u de indruk dat u de rechtsorde niet meer erkent en dat u streeft naar een parallelle staat waarin politieke tegenstanders niet zozeer tegengesproken, maar vooral berecht dienen te worden. Dan moeten beschuldigingen van oorlogsmisdaden of referenties daaraan, net als aankondigingen van tribunalen, gezien worden als een belofte van een slotafrekening. En iedere stap in die richting zal ik, zolang ik voorzitter ben, niet tolereren", aldus Bruijn.
En bij Hugo in de tuin gestaan, misschien is zulke mensen beter in de toekomst beter in de gaten houden politiek van groter van belang dan zeiken over de toon van je collega's.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik meen dat hij ook een keer Hiddema aansprak over het verdedigen van een pedo
Nog erger dan de vorige golf, echt, hoe hebben ze het voor elkaar gekregen met hun wanbeleidquote:
Gundogan is de VOLT woordvoerder voor Coronaquote:
denk dat je allebei moet doen, je onderschat het toch een beetjequote:Op donderdag 6 januari 2022 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
En bij Hugo in de tuin gestaan, misschien is zulke mensen beter in de toekomst beter in de gaten houden politiek van groter van belang dan zeiken over de toon van je collega's.
Omdat hij het gezicht is?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:04 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar wat is de oorzaak dat gekkies hem als oorzaak zien?
"Prikspijt, als je op je buik op de IC overlijdt"quote:
Ik kreeg het in het ziekenhuis voorgeschreven toen ik zwanger was van mij dochter. Toen de problemen bekend werden mij ha naar het zkh laten bellen voor info. Kreeg te horen dat ik een ander middel had gekregen destijds. Maand of wat later liet ik mijn ha nog eens bellen voor meer info uit mijn dossier. Bleek dat dit dossier toevallig net was vernietigd omdat t 10 jaar oud was.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wederom een middel dat in grote hoeveelheden over langere tijdsperiode wordt gebruikt.
Dat was een post van @George_of_the_Jungle gisterenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het waar is dat mét corona toeneemt en niet door, dan zou de gehele bezetting in de Engelse ziekenhuizen niet opzienbarend toe moeten nemen.
@:chratnox wie had hier gister nou een antwoord op?
Dat zou je daarin mee kunnen nemen inderdaad. Ik denk dat het dan nog steeds een aardig beeld gaat geven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Je zit ook met het in isolatie moeten verplegen van die mensen die een gebroken heup én een coronabesmetting hebben. Dat beperkt enorm in je capaciteit van je zorgverlening.
Als je dat gaat loslaten kun je veel meer aan als ziekenhuis qua capaciteit.
Gekkies weten niet eens wat een tribunaal is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Oproepen tot tribunalen geeft aan dat je te maken denkt te hebben met misdadigers tegen de menselijkheid. Dat werkt extremisme in de hand.
Geloof ik niet gekkies gonna gekkie en radicalisering is iets van alle tijden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat je allebei moet doen, je onderschat het toch een beetje
Hij stond ook bij de fabriek van Duvel te verkondigen dat dat bier slecht was en van de duivel was en als je dat bier dronk dan dronk je een drankje van de duivel. Hij ging ervoor zorgen dat die fabriek gesloten ging worden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
En bij Hugo in de tuin gestaan, misschien is zulke mensen beter in de toekomst beter in de gaten houden politiek van groter van belang dan zeiken over de toon van je collega's.
Wachtlijsten bij de GGZ kun je Hugo dan wel weer aanrekenenquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn enige vraag was of er cijfers waren. Die zijn er vast. Allemachtig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Zolang er niet actief wordt afgeschaald dan kun je dat wel bepalen denk ik,
ze weten in ieder geval hoe ze een galg en/of fakkel in elkaar moeten flansen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Gekkies weten niet eens wat een tribunaal is.
Juist. Heeft @George_of_the_Jungle de overall ziekenhuiscijfers van de UK?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat was een post van @:George_of_the_Jungle gisteren
Niet persoonlijk natuurlijk, maar de bezuinigingen en wachtlijsten zijn wel de gevolgen van jarenlang regeringsbeleid.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:15 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wachtlijsten bij de GGZ kun je Hugo dan wel weer aanrekenen
Bedoel maar, en dan de schuld bij Baudet leggen. Is wel heel goedkoop allemaal.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij stond ook bij de fabriek van Duvel te verkondigen dat dat bier slecht was en van de duivel was en als je dat bier dronk dan dronk je een drankje van de duivel. Hij ging ervoor zorgen dat die fabriek gesloten ging worden.
Uhm... satan van stal halen doet het in die kringen ook heel goed hoor... hoort allemaal bij dat batshit complot van ze.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel maar, en dan de schuld bij Baudet leggen. Is wel heel goedkoop allemaal.
Hij is idolaat van Baudetquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel maar, en dan de schuld bij Baudet leggen. Is wel heel goedkoop allemaal.
Godver.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Houwelingen, maar zie hier:
https://twitter.com/Touaregtweet/status/1460774680814571527
Aardig beeld? Ik volg je even niet, wat bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou je daarin mee kunnen nemen inderdaad. Ik denk dat het dan nog steeds een aardig beeld gaat geven.
Want voor corona stonden ze ook met fakkels aan de deur bij politici? Gekkies hou je altijd maar ze worden getriggerd door omstandigheden en mensen zoals Baudet die daar gebruik van maken en zulk gedrag legitimeren.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik niet gekkies gonna gekkie en radicalisering is iets van alle tijden.
Het is wat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze weten in ieder geval hoe ze een galg en/of fakkel in elkaar moeten flansen.
Ik ben idolaat van Max Verstappen, straks maar even met 300 kilometer per uur naar huis rijden.quote:
Als gezegd wordt dat in Engeland de enorme toename van coronapatiënten in het ziekenhuis te wijten is aan mét corona in plaats van door corona (die 127%), dan zou de algehele bezetting die toename niet moeten laten zien. Uiteraard is dat niet helemaal waterdicht, maar met de overall cijfers zou je daar een aardig beeld van moeten krijgen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Aardig beeld? Ik volg je even niet, wat bedoel je?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor sympathico's wellicht niet zo, inderdaad.
Ook al vond ik zijn uitspraken verkeerd, dat is niet wat hij zei. Hij vond het goed dat zijn achterban Gundagan benaderde om aan te geven dat ze het niet met haar eens waren. Hij veroordeelde de bedreigingen niet, dat heeft hij fout gedaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij monde van Pepijn van Houweninge is wel door FvD gezegd dat ze de bedreigingen aan het adres van Gundagan zien als iets goeds.
Oh ongetwijfeld,. Els Borst en Pim zijn zelfs omgebracht. Denk dat je met de deplorabele staat van onze GGZ in combinatie met een achterlijke lockdown nog wel meer ellende kunt verwachten de komende tijd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want voor corona stonden ze ook met fakkels aan de deur bij politici? Gekkies hou je altijd maar ze worden getriggerd door omstandigheden en mensen zoals Baudet die daar gebruik van maken en zulk gedrag legitimeren.
Kan ook prima beide zijn hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar leg de schuld vooral bij Baudet. Ik zie Baudet meer als een gevolg dan een oorzaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |