Hypergamie effectquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar dan gaat zijn vrouw hem verlaten.
Was uw peerd STUK. @monkyyyquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker weertje nou. Tijd voor een bosritje. Daarna wordt mijn paard gevaccineerd. Die beesten krijgen dat gewoon elk jaar en doen daar niet moeilijk over. Tegen influenza. Ook een soort plicht, want zonder mogen ze bijvoorbeeld niet op wedstrijd. Meer een soort 2G dus.
nee hij heeft principesquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:14 schreef bamibij het volgende:
[..]
Over 10 jaar kom je natuurlijk je ongelijk toegeven? Oh nee
Dus niet heleboel mensen hebben twee inkomens nodig om rond te komen/normaal te leven?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Ik ken zelfs gezinnen die met enkel een hardwerkende moeder prima op hun pootjes terecht zijn gekomen.
Dan is het hier meestal wel het gezelligst. Jammer dat ik weg moet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:14 schreef R-woud93 het volgende:
Mooi om te zien, we zijn nu op een punt aangekomen dat het écht nergens meer over gaat
Wat is dat, een bijwerking van een besmetting?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:08 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Net zoals je onverwachte bijwerkingen van een besmetting niet kan uitsluiten.
Die kant gaat het wel op, overgewicht wordt juist een beetje als normaal neergezet. Voor mijn vriendin had ik wel eens online zitten winkelen naar lingerie. Daarna kreeg ik allemaal reclamebanners voor lingerie waar modellen tussen zaten van het formaat nijlpaard.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Fatshaming! Ophef! Gevolg? miljuschka die haar striae laat zien bij Humberto, staat die chick van de plus reclame in de playboy en iedereen op sm valt over elkaar heen om te zeggen hoe dapper en mooi het is.
Misschien wordt er nog een # aangemaakt en een ieder die wijst op gezondsheidsrisico's wordt gecanceld.
Normaal bestaat niet in mijn ogen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dus niet heleboel mensen hebben twee inkomens nodig om rond te komen/normaal te leven?
En normaal leven is niet 3x per jaarvop vakantie, bmw, twee onder 1 kap woning en de nieuwste phone.
Komt omdat overgewicht een welvaartsprobleem is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:18 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Die kant gaat het wel op, overgewicht wordt juist een beetje als normaal neergezet. Voor mijn vriendin had ik wel eens online zitten winkelen naar lingerie. Daarna kreeg ik allemaal reclamebanners voor lingerie waar modellen tussen zaten van het formaat nijlpaard.
(en nee ik had niet op "een maatje meer" gezocht)
Je kunt alleen echt amper een een huis kopen nog, tenzij je een hele beste bak aan salaris binnen harkt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dus niet heleboel mensen hebben twee inkomens nodig om rond te komen/normaal te leven?
En normaal leven is niet 3x per jaarvop vakantie, bmw, twee onder 1 kap woning en de nieuwste phone.
Of als je al een huis hebt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt alleen echt amper een een huis kopen nog, tenzij je een hele beste bak aan salaris binnen harkt.
Pericarditis, myocarditis, long-covid (vermoeidheid, concentratieproblemen), schade aan organen, dood, dat soort dingen denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:18 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Wat is dat, een bijwerking van een besmetting?
Ongelijk? Ik stel toch nergens DAT er bijwerkingen aan komen op termijn. Ik stel alleen dat het onmogelijk is om dat uit te sluiten, simpelweg omdat de vaccins pas kort in gebruik zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:14 schreef bamibij het volgende:
[..]
Over 10 jaar kom je natuurlijk je ongelijk toegeven? Oh nee
Het appartementje wat ik in 2006 verkocht heb voor 169.000 is 2 maanden geleden verkocht voor 370.000, gaat niet lukken om zo'n hypotheek te krijgen bij de bank met 1 salaris.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt alleen echt amper een een huis kopen nog, tenzij je een hele beste bak aan salaris binnen harkt.
dat is zo maar het is meestal het armere deel wat dik wordt door ongezond etenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat overgewicht een welvaartsprobleem is.
Pandemrix zat dan ook wel redelijk wat rommel in om e.e.a. te triggeren in het lichaam. mRNA is totaal niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:05 schreef Stridone het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Pandemrix
Wel degelijk bewezen en vér buiten de foutmarge. Ik ben overigens helemaal niet antivax, maar een (kleine) mate van onzekerheid is er altijd wel.
De onderklasse en vaak ook de zichzelf volproppende directeuren, de hoge middenklasse heeft er het minste last van.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is zo maar het is meestal het armere deel wat dik wordt door ongezond eten
Papa die 50+ uur werkt amper een band met zijn kinderen en mama hele dag thuis, het is geen 1950 meer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of als je al een huis hebt.
Ja klopt helemaal, maar te dik zijn is dat wel. Sterker nog, dat is knetterongezond.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel iets anders vet eten is niet per se slecht of ongezond terwijl roken dat wel is. Maar je zou mensen wel kunnen stimuleren eventueel, bijvoorbeeld door korting op de zorgpremie.
AD liveblogquote:13:00
Het kabinet zou de lockdown weer stapsgewijs moeten opheffen omdat mensen niet erg ziek worden van de omikronvariant van het coronavirus, zegt hoogleraar geneeskunde Marcel Levi.
,,Andere landen hebben geen lockdown op dit moment en toch loopt het daar niet uit de hand in de ziekenhuizen. Nederland is het meest voorzichtige jongetje van de klas geworden", aldus Levi in het radioprogramma Dit is de Dag.
Hij wijst erop dat de lockdown in Nederland is ingesteld omdat er angst was dat de piek aan besmettingen tot meer ziekenhuisopnames zou leiden. ,,Dat lijkt dus tot nu toe mee te vallen", zegt de internist die ook voorzitter is van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek.
Het huidige beeld met de omikronvariant is volgens hem anders dan wat we eerder hebben gezien. ,,Heel veel mensen raken besmet, maar worden niet zo heel erg ziek. Wat ik hoor van mijn collega's in Engeland, en dat is ook al de ervaring die we in Nederland opdoen, is dat er steeds meer mensen in het ziekenhuis komen, niet dóór corona maar mét corona. Ze komen bijvoorbeeld voor hun hart of met buikklachten. We doen dan een coronatest en dan zien we dat ze positief zijn. Daar hebben ze helemaal geen last van, maar dat telt wel als coronaopname", aldus Levi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |