Heb je ook wat inhoud?quote:
Klopt gewoon wat hij zegt. FvD is een kwaadaardig clubje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:36 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)dreigingen~ab98dcd5/
Hugo wil even goedkoop scoren hoor
Prima, hou jij ermee op die troep te bagatelliseren.quote:
Ik ben ook anti regering en anti Baudet:dquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die gewoon 'anti regering' zijn, en dan maakt het niet uit wat Baudet roept, die is ook 'anti' dus ze vinden hem helemaal geweldig.
De scheidingslijnen zijn wat dun. ik hoor BNW ook praten.quote:
Nee, zie ik geen reden toe.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prima, hou jij ermee op die troep te bagatelliseren.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat je zegt is een domme tautologie waarmee je maskeert dat je er geen verstand van hebt. Dus hou je belachelijke platitudes maar voor je.
Wat je absoluut niet kunt zeggen is dat het volstrekt uitgesloten is dat je morgen getroffen wordt door een meteoriet, dat kun je wel verwachten maar niet uitsluiten hurrrduuurrrr.
Corona is gepolitiseerd. Je hebt de normale mensen die hun frustraties hebben aangaande het beleid, en je hebt de club Trumpistische 'de overheid is altijd kut'-roepers die deze crisis even aangrijpen om hun complotgezwam, extreemrechtse ruftjes en ander spul uit te braken.quote:
Dat het niet zozeer door het geblaat van Baudet is maar door Hugo. Immers de gekkies zien hem als 'reden' van de lockdown.quote:
Moet jij weten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zie ik je gewoon als sympathisant van die lui...
Extremisten worden vaak aangetrokken door extremisme. Het is niet ongebruikelijk dat de grootste fanatiekelingen ineens omslaan de andere kant op. Vaak zijn ze ook niet zozeer uit op het ideaal, maar zijn ze gevoeliger voor de drang om alles te willen veranderen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik behoor tot die doelgroep en het laatste wat je dan zou moeten aanspreken zijn de libertarische Ayn Rand adepten van Baudet.
Hoezo? Ze heeft toch een punt? Indirect zijn ze echt wel deels verantwoordelijk voor de nogal extreem verhitte situatie waar we nu inzitten.quote:
Nee, het is een voorbeeld van waar complotdenken toe leidt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het niet gewoon uiten van stress en psychisch lijden als je met zo'n fakkel daar gaat staan? Ik vind het wel sneu om zo'n persoon de kop van jut te maken. Laat staan inzet te maken van een politiek schaakspel.
Dat jij dat erin ziet maakt het niet zo.Als je uiterst links op de bank zit lijkt alles rechts als je opzij kijkt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Corona is gepolitiseerd. Je hebt de normale mensen die hun frustraties hebben aangaande het beleid, en je hebt de club Trumpistische 'de overheid is altijd kut'-roepers die deze crisis even aangrijpen om hun complotgezwam, extreemrechtse ruftjes en ander spul uit te braken.
Dit is Cruijffiaansquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat jij dat erin ziet maakt het niet zo.Als je uiterst links op de bank zit lijkt alles rechts als je opzij kijkt.
Voor Kaag en Hugo waren er Els Borst en Pim. Baudet heeft bepaald geen patent op gekkies creëren. Weet niet hoe het jou vergaat zit al vrij hoog in m'n stress omdat je geen reet kan laat staan als je door je ziekte denkt dat die sluitingen een complot zijn en het een voorbode is van een totalitaire staat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Baudet cs hier totaal geen invloed op hebben?
Dat kon je ook zeggen van al die werkloze blanken in de jaren 30 die zich bij de klan aansloten. Dat praat de daad nog niet goed maar geeft hooguit inzicht in de motieven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het niet gewoon uiten van stress en psychisch lijden als je met zo'n fakkel daar gaat staan? Ik vind het wel sneu om zo'n persoon de kop van jut te maken. Laat staan inzet te maken van een politiek schaakspel.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat jij dat erin ziet maakt het niet zo.Als je uiterst links op de bank zit lijkt alles rechts als je opzij kijkt.
Rechts van mij zitten normale mensen die net zo gefrustreerd zijn over het huidige beleid als ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |