Heb je ook wat inhoud?quote:
Klopt gewoon wat hij zegt. FvD is een kwaadaardig clubje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:36 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)dreigingen~ab98dcd5/
Hugo wil even goedkoop scoren hoor
Prima, hou jij ermee op die troep te bagatelliseren.quote:
Ik ben ook anti regering en anti Baudet:dquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die gewoon 'anti regering' zijn, en dan maakt het niet uit wat Baudet roept, die is ook 'anti' dus ze vinden hem helemaal geweldig.
De scheidingslijnen zijn wat dun. ik hoor BNW ook praten.quote:
Nee, zie ik geen reden toe.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prima, hou jij ermee op die troep te bagatelliseren.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat je zegt is een domme tautologie waarmee je maskeert dat je er geen verstand van hebt. Dus hou je belachelijke platitudes maar voor je.
Wat je absoluut niet kunt zeggen is dat het volstrekt uitgesloten is dat je morgen getroffen wordt door een meteoriet, dat kun je wel verwachten maar niet uitsluiten hurrrduuurrrr.
Corona is gepolitiseerd. Je hebt de normale mensen die hun frustraties hebben aangaande het beleid, en je hebt de club Trumpistische 'de overheid is altijd kut'-roepers die deze crisis even aangrijpen om hun complotgezwam, extreemrechtse ruftjes en ander spul uit te braken.quote:
Dat het niet zozeer door het geblaat van Baudet is maar door Hugo. Immers de gekkies zien hem als 'reden' van de lockdown.quote:
Moet jij weten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zie ik je gewoon als sympathisant van die lui...
Extremisten worden vaak aangetrokken door extremisme. Het is niet ongebruikelijk dat de grootste fanatiekelingen ineens omslaan de andere kant op. Vaak zijn ze ook niet zozeer uit op het ideaal, maar zijn ze gevoeliger voor de drang om alles te willen veranderen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik behoor tot die doelgroep en het laatste wat je dan zou moeten aanspreken zijn de libertarische Ayn Rand adepten van Baudet.
Hoezo? Ze heeft toch een punt? Indirect zijn ze echt wel deels verantwoordelijk voor de nogal extreem verhitte situatie waar we nu inzitten.quote:
Nee, het is een voorbeeld van waar complotdenken toe leidt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het niet gewoon uiten van stress en psychisch lijden als je met zo'n fakkel daar gaat staan? Ik vind het wel sneu om zo'n persoon de kop van jut te maken. Laat staan inzet te maken van een politiek schaakspel.
Dat jij dat erin ziet maakt het niet zo.Als je uiterst links op de bank zit lijkt alles rechts als je opzij kijkt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Corona is gepolitiseerd. Je hebt de normale mensen die hun frustraties hebben aangaande het beleid, en je hebt de club Trumpistische 'de overheid is altijd kut'-roepers die deze crisis even aangrijpen om hun complotgezwam, extreemrechtse ruftjes en ander spul uit te braken.
Dit is Cruijffiaansquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat jij dat erin ziet maakt het niet zo.Als je uiterst links op de bank zit lijkt alles rechts als je opzij kijkt.
Voor Kaag en Hugo waren er Els Borst en Pim. Baudet heeft bepaald geen patent op gekkies creëren. Weet niet hoe het jou vergaat zit al vrij hoog in m'n stress omdat je geen reet kan laat staan als je door je ziekte denkt dat die sluitingen een complot zijn en het een voorbode is van een totalitaire staat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Baudet cs hier totaal geen invloed op hebben?
Dat kon je ook zeggen van al die werkloze blanken in de jaren 30 die zich bij de klan aansloten. Dat praat de daad nog niet goed maar geeft hooguit inzicht in de motieven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het niet gewoon uiten van stress en psychisch lijden als je met zo'n fakkel daar gaat staan? Ik vind het wel sneu om zo'n persoon de kop van jut te maken. Laat staan inzet te maken van een politiek schaakspel.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat jij dat erin ziet maakt het niet zo.Als je uiterst links op de bank zit lijkt alles rechts als je opzij kijkt.
Rechts van mij zitten normale mensen die net zo gefrustreerd zijn over het huidige beleid als ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
ik denk dat je het ene niet los kan zien van het andere en dat weet Baudet ook maar al te goed, als de kroegen weer open zijn luistert er niemand meer naar hem, dus het wordt hoog tijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat het niet zozeer door het geblaat van Baudet is maar door Hugo. Immers de gekkies zien hem als 'reden' van de lockdown.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
Is @:oliver23 er al met de ziekenhuiscijfers?
Wederom een middel dat in grote hoeveelheden over langere tijdsperiode wordt gebruikt.quote:
En dat veroordelen deed FvD in de kamer heel expliciet niet toen het ging over de bedreigingen aan hetadres van Gundagan, bijvorobeeld. Toen werd er gezegd dat ze juist trots waren op de mensen die tot het uiterste gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:01 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat kon je ook zeggen van al die werkloze blanken in de jaren 30 die zich bij de klan aansloten. Dat praat de daad nog niet goed maar geeft hooguit inzicht in de motieven.
De daad zelf is niet goed te praten en moet in mijn ogen juist politiek veroordeeld worden. Zo gaan we niet met elkaar om in dit land. Ik ga ook niet met een galg in Thiery's voortuin staan.
Hij heeft toch niet opgeroepen om bij mensen in de tuin te gaan staan of ze privé lastig te vallen? Dat een politieke partij een radicaler standpunt heeft maakt ze toch niet schuldig aan excessen. En nogmaals alles op slot is ook vrij radicaal en maatschappij ontwrichtend..quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:01 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat kon je ook zeggen van al die werkloze blanken in de jaren 30 die zich bij de klan aansloten. Dat praat de daad nog niet goed maar geeft hooguit inzicht in de motieven.
De daad zelf is niet goed te praten en moet in mijn ogen juist politiek veroordeeld worden. Zo gaan we niet met elkaar om in dit land. Ik ga ook niet met een galg in Thiery's voortuin staan.
Maar wat is de oorzaak dat gekkies hem als oorzaak zien? Dat kan best komen door geblaat van Baudet, hij maakt het, mede, politiek.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat het niet zozeer door het geblaat van Baudet is maar door Hugo. Immers de gekkies zien hem als 'reden' van de lockdown.
Doen we niets mee.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:03 schreef groenen het volgende:
Wat zijn eigenlijk de signaalwaarde voor IC instroom?
Cijfertjes42 is werkloos geworden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Caland kaapt de ziekenhuiscijfers.
Als dit zo doorgaat kunnen ze een verlenging van de lockdown toch ook niet meer rechtvaardigen?quote:
Er is toch wel inzichtelijk hoeveel mensen er op datum X in het ziekenhuis lagen en op datum Y? Als dat niet significant is toegenomen ondanks de stijging van het aantal coronapatiënten weten we genoegquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar dat soort metingen zijn er misschien niet. We zien vaak alleen wie er met/door corona liggen en of dat toeneemt. Niet ten opzichte van regulier. Met de IC hebben we dat beter in beeld
Geweldige cijfers. Heeft Hugo goed gedaan met deze lockdown. Ik verwacht nog wel een kerstpiek. Overmorgen is de kerst 2 weken geleden. Dan gaan we door het dak! Dat hebben alle deskundigen voorspeld.quote:
Bij monde van Pepijn van Houweninge is wel door FvD gezegd dat ze de bedreigingen aan het adres van Gundagan zien als iets goeds.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet opgeroepen om bij mensen in de tuin te gaan staan of ze privé lastig te vallen? Dat een politieke partij een radicaler standpunt heeft maakt ze toch niet schuldig aan excessen. En nogmaals alles op slot is ook vrij radicaal en maatschappij ontwrichtend..
Ja maar je plaatst mensen bij voorbaat in dat hokje als ze sceptisch zijn over de invloed van het WEF op politici hier.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Rechts van mij zitten normale mensen die net zo gefrustreerd zijn over het huidige beleid als ik.
Ergens op straat daarbuiten staat het FvD-volk met fakkels en hooivorken en Facebook-epistels over de Big Reset.
Sowieso kortzichtig. Net als de moord op Pim zogenaamd de schuld van links Nederland was omdat Pim rechts was en ze hem hebben gedemoniseerd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Is het überhaupt bekend of die gozer met die fakkel een Baudet aanhanger was?
Ik ga die onzin niet kijken, dus ik heb zelf geen idee.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:05 schreef Scrummie het volgende:
ik meen dat hij ook een keer Hiddema aansprak over het verdedigen van een pedoquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:05 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |