ik denk dat je het ene niet los kan zien van het andere en dat weet Baudet ook maar al te goed, als de kroegen weer open zijn luistert er niemand meer naar hem, dus het wordt hoog tijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat het niet zozeer door het geblaat van Baudet is maar door Hugo. Immers de gekkies zien hem als 'reden' van de lockdown.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
Is @:oliver23 er al met de ziekenhuiscijfers?
Wederom een middel dat in grote hoeveelheden over langere tijdsperiode wordt gebruikt.quote:
En dat veroordelen deed FvD in de kamer heel expliciet niet toen het ging over de bedreigingen aan hetadres van Gundagan, bijvorobeeld. Toen werd er gezegd dat ze juist trots waren op de mensen die tot het uiterste gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:01 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat kon je ook zeggen van al die werkloze blanken in de jaren 30 die zich bij de klan aansloten. Dat praat de daad nog niet goed maar geeft hooguit inzicht in de motieven.
De daad zelf is niet goed te praten en moet in mijn ogen juist politiek veroordeeld worden. Zo gaan we niet met elkaar om in dit land. Ik ga ook niet met een galg in Thiery's voortuin staan.
Hij heeft toch niet opgeroepen om bij mensen in de tuin te gaan staan of ze privé lastig te vallen? Dat een politieke partij een radicaler standpunt heeft maakt ze toch niet schuldig aan excessen. En nogmaals alles op slot is ook vrij radicaal en maatschappij ontwrichtend..quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:01 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat kon je ook zeggen van al die werkloze blanken in de jaren 30 die zich bij de klan aansloten. Dat praat de daad nog niet goed maar geeft hooguit inzicht in de motieven.
De daad zelf is niet goed te praten en moet in mijn ogen juist politiek veroordeeld worden. Zo gaan we niet met elkaar om in dit land. Ik ga ook niet met een galg in Thiery's voortuin staan.
Maar wat is de oorzaak dat gekkies hem als oorzaak zien? Dat kan best komen door geblaat van Baudet, hij maakt het, mede, politiek.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat het niet zozeer door het geblaat van Baudet is maar door Hugo. Immers de gekkies zien hem als 'reden' van de lockdown.
Doen we niets mee.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:03 schreef groenen het volgende:
Wat zijn eigenlijk de signaalwaarde voor IC instroom?
Cijfertjes42 is werkloos geworden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Caland kaapt de ziekenhuiscijfers.
Als dit zo doorgaat kunnen ze een verlenging van de lockdown toch ook niet meer rechtvaardigen?quote:
Er is toch wel inzichtelijk hoeveel mensen er op datum X in het ziekenhuis lagen en op datum Y? Als dat niet significant is toegenomen ondanks de stijging van het aantal coronapatiënten weten we genoegquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar dat soort metingen zijn er misschien niet. We zien vaak alleen wie er met/door corona liggen en of dat toeneemt. Niet ten opzichte van regulier. Met de IC hebben we dat beter in beeld
Geweldige cijfers. Heeft Hugo goed gedaan met deze lockdown. Ik verwacht nog wel een kerstpiek. Overmorgen is de kerst 2 weken geleden. Dan gaan we door het dak! Dat hebben alle deskundigen voorspeld.quote:
Bij monde van Pepijn van Houweninge is wel door FvD gezegd dat ze de bedreigingen aan het adres van Gundagan zien als iets goeds.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet opgeroepen om bij mensen in de tuin te gaan staan of ze privé lastig te vallen? Dat een politieke partij een radicaler standpunt heeft maakt ze toch niet schuldig aan excessen. En nogmaals alles op slot is ook vrij radicaal en maatschappij ontwrichtend..
Ja maar je plaatst mensen bij voorbaat in dat hokje als ze sceptisch zijn over de invloed van het WEF op politici hier.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Rechts van mij zitten normale mensen die net zo gefrustreerd zijn over het huidige beleid als ik.
Ergens op straat daarbuiten staat het FvD-volk met fakkels en hooivorken en Facebook-epistels over de Big Reset.
Sowieso kortzichtig. Net als de moord op Pim zogenaamd de schuld van links Nederland was omdat Pim rechts was en ze hem hebben gedemoniseerd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Is het überhaupt bekend of die gozer met die fakkel een Baudet aanhanger was?
Ik ga die onzin niet kijken, dus ik heb zelf geen idee.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:05 schreef Scrummie het volgende:
ik meen dat hij ook een keer Hiddema aansprak over het verdedigen van een pedoquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:05 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |