Wie is datquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij monde van Pepijn van Houweninge is wel door FvD gezegd dat ze de bedreigingen aan het adres van Gundagan zien als iets goeds.
Oproepen tot tribunalen geeft aan dat je te maken denkt te hebben met misdadigers tegen de menselijkheid. Dat werkt extremisme in de hand.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet opgeroepen om bij mensen in de tuin te gaan staan of ze privé lastig te vallen? Dat een politieke partij een radicaler standpunt heeft maakt ze toch niet schuldig aan excessen. En nogmaals alles op slot is ook vrij radicaal en maatschappij ontwrichtend..
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat jij dat erin ziet maakt het niet zo.Als je uiterst links op de bank zit lijkt alles rechts als je opzij kijkt.
Je zit ook met het in isolatie moeten verplegen van die mensen die een gebroken heup én een coronabesmetting hebben. Dat beperkt enorm in je capaciteit van je zorgverlening.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het waar is dat mét corona toeneemt en niet door, dan zou de gehele bezetting in de Engelse ziekenhuizen niet opzienbarend toe moeten nemen.
@:chratnox wie had hier gister nou een antwoord op?
Ja, en daar zei hij nog bij dat dat vreemd was, want hij hoorde 'bij hun'.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik meen dat hij ook een keer Hiddema aansprak over het verdedigen van een pedo
Zolang er niet actief wordt afgeschaald dan kun je dat wel bepalen denk ik,quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er is toch wel inzichtelijk hoeveel mensen er op datum X in het ziekenhuis lagen en op datum Y? Als dat niet significant is toegenomen ondanks de stijging van het aantal coronapatiënten weten we genoeg.
Als je keek naar de cijfers van augustus dan die extra oversterfte toch al vooral verklaard door sterfte in verzorgingstehuizen waar ze niet altijd de gegeven door sturen naar de GGD? Tenminste in augustus.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:09 schreef Zwansen het volgende:
@:vosss je wordt op je wenken bediend.
[ twitter ]
Die eerste kamer voorzitter zei het perfect.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Oproepen tot tribunalen geeft aan dat je te maken denkt te hebben met misdadigers tegen de menselijkheid. Dat werkt extremisme in de hand.
quote:Met het refereren aan oorlogsmisdaden wekt u de indruk dat u de rechtsorde niet meer erkent en dat u streeft naar een parallelle staat waarin politieke tegenstanders niet zozeer tegengesproken, maar vooral berecht dienen te worden. Dan moeten beschuldigingen van oorlogsmisdaden of referenties daaraan, net als aankondigingen van tribunalen, gezien worden als een belofte van een slotafrekening. En iedere stap in die richting zal ik, zolang ik voorzitter ben, niet tolereren", aldus Bruijn.
En bij Hugo in de tuin gestaan, misschien is zulke mensen beter in de toekomst beter in de gaten houden politiek van groter van belang dan zeiken over de toon van je collega's.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik meen dat hij ook een keer Hiddema aansprak over het verdedigen van een pedo
Nog erger dan de vorige golf, echt, hoe hebben ze het voor elkaar gekregen met hun wanbeleidquote:
Gundogan is de VOLT woordvoerder voor Coronaquote:
denk dat je allebei moet doen, je onderschat het toch een beetjequote:Op donderdag 6 januari 2022 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
En bij Hugo in de tuin gestaan, misschien is zulke mensen beter in de toekomst beter in de gaten houden politiek van groter van belang dan zeiken over de toon van je collega's.
Omdat hij het gezicht is?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:04 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar wat is de oorzaak dat gekkies hem als oorzaak zien?
"Prikspijt, als je op je buik op de IC overlijdt"quote:
Ik kreeg het in het ziekenhuis voorgeschreven toen ik zwanger was van mij dochter. Toen de problemen bekend werden mij ha naar het zkh laten bellen voor info. Kreeg te horen dat ik een ander middel had gekregen destijds. Maand of wat later liet ik mijn ha nog eens bellen voor meer info uit mijn dossier. Bleek dat dit dossier toevallig net was vernietigd omdat t 10 jaar oud was.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wederom een middel dat in grote hoeveelheden over langere tijdsperiode wordt gebruikt.
Dat was een post van @George_of_the_Jungle gisterenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het waar is dat mét corona toeneemt en niet door, dan zou de gehele bezetting in de Engelse ziekenhuizen niet opzienbarend toe moeten nemen.
@:chratnox wie had hier gister nou een antwoord op?
Dat zou je daarin mee kunnen nemen inderdaad. Ik denk dat het dan nog steeds een aardig beeld gaat geven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Je zit ook met het in isolatie moeten verplegen van die mensen die een gebroken heup én een coronabesmetting hebben. Dat beperkt enorm in je capaciteit van je zorgverlening.
Als je dat gaat loslaten kun je veel meer aan als ziekenhuis qua capaciteit.
Gekkies weten niet eens wat een tribunaal is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Oproepen tot tribunalen geeft aan dat je te maken denkt te hebben met misdadigers tegen de menselijkheid. Dat werkt extremisme in de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |