Geloof ik niet gekkies gonna gekkie en radicalisering is iets van alle tijden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat je allebei moet doen, je onderschat het toch een beetje
Hij stond ook bij de fabriek van Duvel te verkondigen dat dat bier slecht was en van de duivel was en als je dat bier dronk dan dronk je een drankje van de duivel. Hij ging ervoor zorgen dat die fabriek gesloten ging worden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
En bij Hugo in de tuin gestaan, misschien is zulke mensen beter in de toekomst beter in de gaten houden politiek van groter van belang dan zeiken over de toon van je collega's.
Wachtlijsten bij de GGZ kun je Hugo dan wel weer aanrekenenquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
En bij Hugo in de tuin gestaan, misschien is zulke mensen beter in de toekomst beter in de gaten houden politiek van groter van belang dan zeiken over de toon van je collega's.
Mijn enige vraag was of er cijfers waren. Die zijn er vast. Allemachtig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Zolang er niet actief wordt afgeschaald dan kun je dat wel bepalen denk ik,
ze weten in ieder geval hoe ze een galg en/of fakkel in elkaar moeten flansen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Gekkies weten niet eens wat een tribunaal is.
Juist. Heeft @George_of_the_Jungle de overall ziekenhuiscijfers van de UK?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat was een post van @:George_of_the_Jungle gisteren
Niet persoonlijk natuurlijk, maar de bezuinigingen en wachtlijsten zijn wel de gevolgen van jarenlang regeringsbeleid.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:15 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wachtlijsten bij de GGZ kun je Hugo dan wel weer aanrekenen
Bedoel maar, en dan de schuld bij Baudet leggen. Is wel heel goedkoop allemaal.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij stond ook bij de fabriek van Duvel te verkondigen dat dat bier slecht was en van de duivel was en als je dat bier dronk dan dronk je een drankje van de duivel. Hij ging ervoor zorgen dat die fabriek gesloten ging worden.
Uhm... satan van stal halen doet het in die kringen ook heel goed hoor... hoort allemaal bij dat batshit complot van ze.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel maar, en dan de schuld bij Baudet leggen. Is wel heel goedkoop allemaal.
Hij is idolaat van Baudetquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel maar, en dan de schuld bij Baudet leggen. Is wel heel goedkoop allemaal.
Godver.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Houwelingen, maar zie hier:
https://twitter.com/Touaregtweet/status/1460774680814571527
Aardig beeld? Ik volg je even niet, wat bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou je daarin mee kunnen nemen inderdaad. Ik denk dat het dan nog steeds een aardig beeld gaat geven.
Want voor corona stonden ze ook met fakkels aan de deur bij politici? Gekkies hou je altijd maar ze worden getriggerd door omstandigheden en mensen zoals Baudet die daar gebruik van maken en zulk gedrag legitimeren.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik niet gekkies gonna gekkie en radicalisering is iets van alle tijden.
Het is wat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze weten in ieder geval hoe ze een galg en/of fakkel in elkaar moeten flansen.
Ik ben idolaat van Max Verstappen, straks maar even met 300 kilometer per uur naar huis rijden.quote:
Als gezegd wordt dat in Engeland de enorme toename van coronapatiënten in het ziekenhuis te wijten is aan mét corona in plaats van door corona (die 127%), dan zou de algehele bezetting die toename niet moeten laten zien. Uiteraard is dat niet helemaal waterdicht, maar met de overall cijfers zou je daar een aardig beeld van moeten krijgen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Aardig beeld? Ik volg je even niet, wat bedoel je?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor sympathico's wellicht niet zo, inderdaad.
Ook al vond ik zijn uitspraken verkeerd, dat is niet wat hij zei. Hij vond het goed dat zijn achterban Gundagan benaderde om aan te geven dat ze het niet met haar eens waren. Hij veroordeelde de bedreigingen niet, dat heeft hij fout gedaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij monde van Pepijn van Houweninge is wel door FvD gezegd dat ze de bedreigingen aan het adres van Gundagan zien als iets goeds.
Oh ongetwijfeld,. Els Borst en Pim zijn zelfs omgebracht. Denk dat je met de deplorabele staat van onze GGZ in combinatie met een achterlijke lockdown nog wel meer ellende kunt verwachten de komende tijd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want voor corona stonden ze ook met fakkels aan de deur bij politici? Gekkies hou je altijd maar ze worden getriggerd door omstandigheden en mensen zoals Baudet die daar gebruik van maken en zulk gedrag legitimeren.
Kan ook prima beide zijn hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar leg de schuld vooral bij Baudet. Ik zie Baudet meer als een gevolg dan een oorzaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |