SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ok, die kun je inderdaad zo lezen. Was in elk geval niet de intentie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
'Ik zou het geen inmasseren willen noemen, maar...' hangt vrij dicht tegen een waardeoordeel aan natuurlijk.
![]()
ben je ouder dan 50 is het nut tweeledig, ben je jonger is het puur om deze golf beheersbaar proberen te houden, heb je dat er voorover of niet is de vraag, ik hoef dat gelukkig niet te beantwoorden want hoor bij die eerste groepquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Natuurlijk helpen vaccinaties en boosters, maar je moet ze wel inzetten waar ze het meeste nut hebben.![]()
Is dit zo ja?quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
De hoeveelheid dagen (gemiddeld) tussen besmetting, symptomen en ziekenhuisopname zijn met Omikron toch ook afgenomen? Dan zou je nu al stijgingen moeten gaan zien in de ziekenhuizen op basis van cijfers afgelopen week e.d.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
How, sorry, merkte niet dat ik de lapo had.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ondertussen zijn deze ochtend de ziekenhuiscijfers (gelukkig) weer lager.Ik meende ergens gisteren te lezen dat volgens de GGD incubatietijd nog steeds rond de 5-7 dagen lijkt te zitten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
De hoeveelheid dagen (gemiddeld) tussen besmetting, symptomen en ziekenhuisopname zijn met Omikron toch ook afgenomen? Dan zou je nu al stijgingen moeten gaan zien in de ziekenhuizen op basis van cijfers afgelopen week e.d.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik weet niet meer wie het hier postte, was het @ipa84 misschien?quote:
https://www.nbcnews.com/h(...)hat-to-know-rcna9469quote:According to early data, the time it takes for an infected person to develop symptoms after an exposure may be shorter for omicron than for previous variants -- from a full week down to as little as three days or fewer.
While much more research is needed, it makes scientific sense that a highly contagious virus like the omicron variant would have a shorter incubation period. Its goal, after all, is to infect as many people as possible, as quickly as possible.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2022 10:49:28 ]![]()
Mooie indicatie inderdaad dat de politiek en media hier veel te veel invloed heeft op het dagelijkse leven van normale mensen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Je kunt het maar op 1 manier echt goed ontwijken, en dat is een paar weken (ik kan het je aanraden) niet in dit land te zijn.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
In nacht, ochtend, middag, avond?quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik verdeel mijn dag altijd in vier fictieve zones en daar zijn talkshows geen onderdeel van
Verklaar u nader?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
nou nee, het is meer dat je als je in het buitenland bent hun lokale sores niet meekrijgt of hoeft te krijgenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mooie indicatie inderdaad dat de politiek en media hier veel te veel invloed heeft op het dagelijkse leven van normale mensen.![]()
Overigens wil ik wel een klacht indienen en dat is dat ik na drie keer nog steeds geen enkele keer geprikt ben door iets wat lijkt op een leuke vrouw.![]()
Je kunt dit pas echt tegen andere landen afzetten als je daar woont en midden in de samenleving staat, niet als je er een paar weken op vakantie bent. Niet voor niets zijn in Duitsland zoveel protesten tegen van alles en nog wat, terwijl we hier met jaloezie keken naar hoe daar de feestdagen werden beleefd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mooie indicatie inderdaad dat de politiek en media hier veel te veel invloed heeft op het dagelijkse leven van normale mensen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
![]()
Armand is ook klaar met al het testen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zo'n verademing die man al sinds het begin van de pandemiequote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Armand is ook klaar met al het testen.![]()
![]()
Wel mooi dit, hoe verder dit circus gaat, hoe meer mensen zullen afhaken. Vooral in deze fase.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Grote toename in het aantal vrouwelijke tests komende periode.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Armand is ook klaar met al het testen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik beide keren wel. Maar had dan juist weer liever wat anders gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Overigens wil ik wel een klacht indienen en dat is dat ik na drie keer nog steeds geen enkele keer geprikt ben door iets wat lijkt op een leuke vrouw.![]()
Al die vrouwen die jij geprikt hebt waren ook niet tevreden, dit is karma.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
terecht, accepteren dat iedereen het krijgt lijkt me nu het bestequote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Sorry schat nu even niet ik heb hoofdpijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Grote toename in het aantal vrouwelijke tests komende periode.
Ga maar testen!!!Zonder wrijving geen glans![]()
Sow. Koekoek.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Al die vrouwen die jij geprikt hebt waren ook niet tevreden, dit is karma.![]()
Als het nu evolueert tot een verkoudheid moet covid gewoon van de lijst met A-ziekten af.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
die van m'n 2e prik was echt een lekker wijf, al moet ik de neus en mond wel raden uiteraard, maar de rest was minimaal een 8quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier zaterdag bij mensen geweest met mensen die met oudjaar besmet blijken te zijn geraakt. Maar geen klachten, dus geen reden om te testen.![]()
Testen ooit bedoeld om aan te tonen dat je ernstig ziek was met kans op ziekenhuisopname.
Testen op dit moment bij snotneus, een kuchje, laffe keelpijn, of zonder klachten om aan te tonen dat je niet ziek bent.![]()
Goed dat je hem even uitlegt voor de totaal debielen hier.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Sorry schat nu even niet ik heb hoofdpijn.
Ga maar testen!!!![]()
Superspreadboefje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier zaterdag bij mensen geweest met mensen die met oudjaar besmet blijken te zijn geraakt. Maar geen klachten, dus geen reden om te testen.![]()
Zit ook wel wat in. Heb zelf een 12 jaar terug in Denemarken een tijdje gewoond voor werk (nee, ben geen compexo incognito), maar daar had ik het niet zo erg als hier. Maargoed, andere tijden en was daar echt om te werken...quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt dit pas echt tegen andere landen afzetten als je daar woont en midden in de samenleving staat, niet als je er een paar weken op vakantie bent. Niet voor niets zijn in Duitsland zoveel protesten tegen van alles en nog wat, terwijl we hier met jaloezie keken naar hoe daar de feestdagen werden beleefd.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Sorry het was een inside joke met user @Scrummiequote:Op donderdag 6 januari 2022 10:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In nacht, ochtend, middag, avond?
Verklaar u nader?maar op zich best een prima indeling die je noemt hé
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Grote toename in het aantal vrouwelijke tests komende periode.
1947-2016![]()
O, ik al twee keer wel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Overigens wil ik wel een klacht indienen en dat is dat ik na drie keer nog steeds geen enkele keer geprikt ben door iets wat lijkt op een leuke vrouw.
Ik denk dat ze het erom doen.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Mensen moeten inderdaad stoppen met dat getest, hele land op slot voor geen klachten.![]()
Ik ben benieuwd hoe lang de Omicron piek duurt in Amsterdam. In London lijkt die piek na 2 weken voorbij.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dat zeker!quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als het nu evolueert tot een verkoudheid moet covid gewoon van de lijst met A-ziekten af.
En ook alle politiek geïmplementeerde negatieve effecten afgeschaft worden. Per direct.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik vind Denemarken altijd wel een raar voorbeeld voor een land waar het beter gaat, gelet op Christiania in Kopenhagen. Dan zijn onze liefkozende "wappies" nog vrij mild.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in. Heb zelf een 12 jaar terug in Denemarken een tijdje gewoond voor werk (nee, ben geen compexo incognito), maar daar had ik het niet zo erg als hier. Maargoed, andere tijden en was daar echt om te werken...![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sorry het was een inside joke met user @:Scrummiemaar op zich best een prima indeling die je noemt hé
1947-2016![]()
Hoger onderwijs en sportscholen nog dicht straks? Hadden jullie maar meer moeten boosteren, stelletje kerngezonde jongvolwassenen! Aldus de oud-voorzitter van de Gezondheidsraad![]()
https://www.volkskrant.nl(...)lwassenen~b0d6708c1/quote:‘Iedere prikronde zal het moeilijker worden om met name jongeren te motiveren’, zegt André Knottnerus, hoogleraar huisartsgeneeskunde en oud-voorzitter van de Gezondheidsraad. Daarom is goede communicatie volgens hem essentieel, het liefst ook ontwikkeld samen met jongeren. ‘Jongeren zijn al minder gemotiveerd omdat ze minder gezondheidsrisico lopen. Benadrukt zou kunnen worden dat jongeren sneller hun vrijheden kunnen terugkrijgen bij onderwijs, sport en cultuur, als het percentage geboosterden stijgt. Dan krijg je een gemeenschappelijk belang.’![]()
In Zuid-Afrika als geheel duurde het ook een maandje voordat de piek werd bereikt, dat zal in Europese landen niet heel veel anders zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:59 schreef _serial_ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang de Omicron piek duurt in Amsterdam. In London lijkt die piek na 2 weken voorbij.![]()
In Zuid Afrika stijgt het nu juist weer een beetje..quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika als geheel duurde het ook een maandje voordat de piek werd bereikt, dat zal in Europese landen niet heel veel anders zijn.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik vraag mij overigens af of zij de piek wel al echt hebben bereikt. In de provincie Gauteng misschien, maar het stijgt ook weer in ZA dus misschien inmiddels andere provincies aan de beurt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika als geheel duurde het ook een maandje voordat de piek werd bereikt, dat zal in Europese landen niet heel veel anders zijn.![]()
Ja, laten we nog meer benadrukken hoe erg met name de jongeren worden gechanteerd. Puik plan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:01 schreef belanov het volgende:
Hoger onderwijs en sportscholen nog dicht straks? Hadden jullie maar meer moeten boosteren, stelletje kerngezonde jongvolwassenen! Aldus de oud-voorzitter van de Gezondheidsraad![]()
https://www.volkskrant.nl(...)lwassenen~b0d6708c1/
[..]
Wat een gek.![]()
![]()
Pushmeldingen genot vanmiddag, morgen OMT advies er overheen en we zitten tot begin februari alweer binnen met z'n allen..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Joh, met doggy hoef je het ook niet te zien. Als dat worst case is....quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van m'n 2e prik was echt een lekker wijf, al moet ik de neus en mond wel raden uiteraard, maar de rest was minimaal een 8
1947-2016![]()
Ik zie die 5000 overigens niet in de datavertraging.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Pushmeldingen genot vanmiddag, morgen OMT advies er overheen en we zitten tot begin februari alweer binnen met z'n allen..wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Binnenkort een dagje Antwerpen, meteen maar kappertje meepakken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Pushmeldingen genot vanmiddag, morgen OMT advies er overheen en we zitten tot begin februari alweer binnen met z'n allen..
Ben er wel klaar mee.![]()
Laat maar komen. Die pleister moet er gewoon zsm af.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:06 schreef nattermann het volgende:
Mijn glazen onderbuikbol voorspelt dat we vandaag royaal de 30k voorbijgaan.![]()
Je kunt toch ook gewoon een thuiskapper opzoeken hier en een dag gewoon genieten in Antwerpen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Binnenkort een dagje Antwerpen, meteen maar kappertje meepakken.
Ben er wel klaar mee.![]()
![]()
LIVE | "Studie: vaccins werken mogelijk jarenlang tegen corona" - De Telegraaf - 28 Juni 21
https://www.telegraaf.nl/(...)renlang-tegen-corona
Allemaal van zulke kopen en dat was nog niet zo heel lang geleden, en nu met de booster hetzelfde spelletje. Werkt geweldig tot over max. 6 maanden.![]()
Ja, en een opname aantal wat ver achter blijft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Pushmeldingen genot vanmiddag, morgen OMT advies er overheen en we zitten tot begin februari alweer binnen met z'n allen..
Maar de totale paniekmodus van 'de besmettingen stijgen' is genoeg om het land weer in de vernieling te helpen.
Dit werkt niet.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
En intussen lopen de ziekenhuizen leeg...quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Pushmeldingen genot vanmiddag, morgen OMT advies er overheen en we zitten tot begin februari alweer binnen met z'n allen..![]()
“Laat je vaccineren en je krijgt je vrijheden terug!”quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:01 schreef belanov het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)lwassenen~b0d6708c1/
[..]
Die wortel is al geweest. We kennen de afloop.![]()
ftfyquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, en een opname aantal wat VOORALSNOG ver achter blijft.
Maar de totale paniekmodus van 'de besmettingen stijgen' is genoeg om het land weer in de vernieling te helpen.
Dit werkt niet.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
In februari moet alles weer open zijn want dan begint de puppy-cursus.
Kunnen jullie daar even voor zorgen?
Bedankt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Laat maar komen inderdaad. Hoe sneller de overheid er achter komt dat de lockdown gewoonweg niet werkt hier tegen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat maar komen. Die pleister moet er gewoon zsm af.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Doe dan vandaag maar 50Kquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat maar komen inderdaad. Hoe sneller de overheid er achter komt dat de lockdown gewoonweg niet werkt hier tegen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Pics van de puppy en anders niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef tesssssssss het volgende:
Bedankt.![]()
O is minder heftig dus die zal achter blijven.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
100% mee eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat maar komen. Die pleister moet er gewoon zsm af.Tics van je petten.![]()
Ik zal Jaap even een sms'je sturen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef tesssssssss het volgende:
Bedankt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Ik ken persoonlijk en via via inmiddels een stuk of 30 mensen die met kerst en oudjaar besmet zijn geraakt. De ergste klachten hierbij zijn een beetje verkouden. Sommigen helemaal niks. Maar dat is natuurlijk anekdotisch.![]()
Mag dat ook niet dan? Bij mij op de paardenstal gaat alles gewoon door, ook de lessen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef tesssssssss het volgende:
Bedankt.![]()
Zou wel het beste zijn. Maar gaat niet gebeuren. We gaan ons met hand en tand verzetten. Avondklok en een shitload aan bureaucratisch geneuzel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat maar komen. Die pleister moet er gewoon zsm af.
No way dat Mark en Hugo Ernst nu denken: “Oke we hijsen de witte vlag, laat maar lopen”.![]()
Broertje moest de feestdagen voorbij laten gaan en kwam uit quarantaine op 1 januariquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken persoonlijk en via via inmiddels een stuk of 30 mensen die met kerst en oudjaar besmet zijn geraakt. De ergste klachten hierbij zijn een beetje verkouden. Sommigen helemaal niks. Maar dat is natuurlijk anekdotisch.
Had alleen een beetje hoofdpijn en 1 graad verhoging.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
De zin van "alles dicht" ontgaat mij nu een beetje, maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat we een verlenging aan onze broek hebben, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Pushmeldingen genot vanmiddag, morgen OMT advies er overheen en we zitten tot begin februari alweer binnen met z'n allen..![]()
De nicht van een dochter van een oom van een kennis van mij heeft een chihuahua die nu al maanden niet kan keffen nadat ie corona gehad heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken persoonlijk en via via inmiddels een stuk of 30 mensen die met kerst en oudjaar besmet zijn geraakt. De ergste klachten hierbij zijn een beetje verkouden. Sommigen helemaal niks. Maar dat is natuurlijk anekdotisch.
Egt egt heul zielig!![]()
Hoorde gisteren via via via van een Antivaxx die een feestje had gehad met 25 waarvan er gisteren 16 besmet waren geraakt. Zo gaat het wel hard ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken persoonlijk en via via inmiddels een stuk of 30 mensen die met kerst en oudjaar besmet zijn geraakt. De ergste klachten hierbij zijn een beetje verkouden. Sommigen helemaal niks. Maar dat is natuurlijk anekdotisch.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Oh, dat is wel heftig! Dat zet de zaak wel in een ander perspectief.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De nicht van een dochter van een oom van een kennis van mij heeft een chihuahua die nu al maanden niet kan keffen nadat ie corona gehad heeft.
Egt egt heul zielig!![]()
Moeten Border Collies nu solidair zijn? Of Rottweilers? Of toch Teckels?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De nicht van een dochter van een oom van een kennis van mij heeft een chihuahua die nu al maanden niet kan keffen nadat ie corona gehad heeft.
Egt egt heul zielig!
#dtv![]()
Haha, ja dat soort dingen hoor je nu allemaal. 8 van de 10 en zo. Wel allemaal gevaccineerd. Maar ook geen klachten dus.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hoorde gisteren via via via van een Antivaxx die een feestje had gehad met 25 waarvan er gisteren 16 besmet waren geraakt. Zo gaat het wel hard ja.![]()
Alle hontjes zijn solidair.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moeten Border Collies nu solidair zijn? Of Rottweilers? Of toch Teckels?
#dtv![]()
Dit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zou wel het beste zijn. Maar gaat niet gebeuren. We gaan ons met hand en tand verzetten. Avondklok en een shitload aan bureaucratisch geneuzel.
No way dat Mark en Hugo Ernst nu denken: “Oke we hijsen de witte vlag, laat maar lopen”.
Terwijl de complete samenleving er al van overtuigd is, willen ze in den haag de repressie toepassen.
Dan hoop ik op grote demonstraties in dat geval die duidelijk maken dat de politiek de verkeerde weg is ingeslagen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Zeker, maar wij gaan het gewoon rekken dmv "alles dicht". Ook al staat de teller op 50k besmettingen per dag en is de toename in de ziekenhuizen te behappen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat maar komen. Die pleister moet er gewoon zsm af.
Gewoon zodat het kabinet tijd heeft om 2G/vaccinatieplicht af te stellen. Ik zie ze al voor mij eind februari, "Begin januari had een vaccinatieplicht nog zin gehad, nu niet meer".![]()
Probleem is dat als je eenmaal in die lockdown zit, het vrij eenvoudig is om hem te verlengen. Immers is de horde al genomen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
De zin van "alles dicht" ontgaat mij nu een beetje, maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat we een verlenging aan onze broek hebben, gewoon omdat het kan.
Maar zoals mijn waarde vriend @trein2000 gisteren al betoogde moeten er nu eerst 100 stuurgroepen en evaluatiecommissies komen om te bepalen wanneer we eruit kunnen.![]()
Mensen kunnen vanaf volgende week mogelijk op meer GGD-locaties zonder afspraak een boosterprik halen, verwacht een woordvoerder van koepelorganisatie GGD GHOR donderdag.
https://www.nu.nl/coronav(...)zonder-afspraak.html
Tja, werkloze prikkers is ook niet wat je wilt.
In Drachten, Leeuwarden en Venray is het nu al mogelijk om zonder afspraak een boosterprik te krijgen. Enkele duizenden mensen maakten hier de afgelopen dagen gebruik van.
Vanaf zaterdag kunnen mensen ook zonder afspraak een oppepprik krijgen in het MECC in Maastricht. De capaciteit wordt volgens de Zuid-Limburgse GGD nu "niet volledig benut" en daardoor is er ruimte voor vrije inloop. Op de twee andere vaccinatielocaties in de regio, in Kerkrade en Geleen, is wel een afspraak nodig.
Wie op de vrije inloop langskomt en ergens anders al een afspraak had staan, hoeft die niet te annuleren. Deze mensen kunnen bij de boosterprik zeggen dat ze al een afspraak hadden, waarna de GGD ervoor zorgt dat die uit de systemen wordt gehaald.
Inmiddels heeft een op de drie volwassen Nederlanders een boosterprik of aanvullende prik gehad. Daarmee zijn we naar de zeventiende plaats gestegen op de lijst van dertig Europese landen. Sinds dinsdag kunnen alle Nederlanders van achttien jaar en ouder een afspraak voor een boostervaccinatie maken.
Dit was een makkelijke voorspelling.![]()
Ja maar helaas zijn alle demonstranten steeds van die halvegare sjappies. Dat helpt ook niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Terwijl de complete samenleving er al van overtuigd is, willen ze in den haag de repressie toepassen.
Dan hoop ik op grote demonstraties in dat geval die duidelijk maken dat de politiek de verkeerde weg is ingeslagen.![]()
Ik breng de 43% stijging in Denemarken en 127% stijging in Engeland (met aantekening dat daar ook 'met' corona in zit) nog even ter herinnering.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
O is minder heftig dus die zal achter blijven.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Waar sturen we eigenlijk op? Besmettings- of ziekenhuiscijfers? Ik heb het idee dat dat nogal wisselt afhankelijk hoe de wind waait.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Zo worden ze geframed inderdaad. En toegegeven, de kerngroep is zo. Ik hoop ook dat de silent majority zich er bij gaat voegen. Vreedzaam, geen rottigheid, wel laten blijken dat we klaar zijn met deze onzin.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja maar helaas zijn alle demonstranten steeds van die halvegare sjappies. Dat helpt ook niet.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Die mogen ze van mij morgen instellen. Had allang gemoeten ook. Dan kan alles weer normaal open. Maar vraag me af of het er in NL met al die griffo's en honderdpartijenpolitiek ooit wel er door komt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zeker, maar wij gaan het gewoon rekken dmv "alles dicht". Ook al staat de teller op 50k besmettingen per dag en is de toename in de ziekenhuizen te behappen.
Gewoon zodat het kabinet tijd heeft om 2G/vaccinatieplicht af te stellen. Ik zie ze al voor mij eind februari, "Begin januari had een vaccinatieplicht nog zin gehad, nu niet meer".![]()
Ik keek gisteren bij mijn moeder voor het eerst tv wat geen sport was in maanden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Dan hoop ik op grote demonstraties in dat geval die duidelijk maken dat de politiek de verkeerde weg is ingeslagen.
Mijn god, de paniek op het nieuws en talkshows. Alsof het maart 2020 is.
Mensen denken echt dat Omicron de golf des doods is en enkel de booster je kan redden.![]()
Dus?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik breng de 43% stijging in Denemarken en 127% stijging in Engeland (met aantekening dat daar ook 'met' corona in zit) nog even ter herinnering.
Dit kunnen we wel jaren achter elkaar blijven roepen, maar ergens stopt het.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Datzelfde werd gezegd van de scholensluiting. Die zou 100% zeker verlengd worden. En ziedaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Probleem is dat als je eenmaal in die lockdown zit, het vrij eenvoudig is om hem te verlengen. Immers is de horde al genomen.
Maar zoals mijn waarde vriend @:trein2000 gisteren al betoogde moeten er nu eerst 100 stuurgroepen en evaluatiecommissies komen om te bepalen wanneer we eruit kunnen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Kan je rekenen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan hoop ik op grote demonstraties in dat geval die duidelijk maken dat de politiek de verkeerde weg is ingeslagen.![]()
Net datgene waarmee je de maatschappij gesloten kan houden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:17 schreef Gunner het volgende:
Waar sturen we eigenlijk op? Besmettings- of ziekenhuiscijfers? Ik heb het idee dat dat nogal wisselt afhankelijk hoe de wind waait.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Even los van of het er wel of niet doorkomt, als je iedere 4 maanden gevaccineerd moet gaan worden ben je wanneer je net gevaccineerd bent alweer bezig met het regelen van de volgende. Er kan zoveel fout gaan tijdens dat proces dat ga je niet voorblijven, ook niet met een vaccinatieplicht.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij morgen instellen. Had allang gemoeten ook. Dan kan alles weer normaal open. Maar vraag me af of het er in NL met al die griffo's en honderdpartijenpolitiek ooit wel er door komt.![]()
Het is nog geen maandag. Als de cijfers richting de 50k gaan komt de roep om de scholen dicht te houden waarschijnlijk gewoon weer terug.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Datzelfde werd gezegd van de scholensluiting. Die zou 100% zeker verlengd worden. En ziedaar.![]()
Jep.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik keek gisteren bij mijn moeder voor het eerst tv wat geen sport was in maanden.
Mijn god, de paniek op het nieuws en talkshows. Alsof het maart 2020 is.
Mensen denken echt dat Omicron de golf des doods is en enkel de booster je kan redden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ze had je dochter kunnen zijn!quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van m'n 2e prik was echt een lekker wijf, al moet ik de neus en mond wel raden uiteraard, maar de rest was minimaal een 8![]()
Hoe het hele beeld van demonstreren is veranderd de afgelopen 2 jaar is misschien wel één van de meest zorgwekkende ontwikkelingen van deze hele crisis. We leven in maatschappij waarbij mensen niet meer willen/durven demonstreren omdat ze zich niet willen identificeren met een (vrij klein maar erg luid) groepje wappies. Tsja..quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja maar helaas zijn alle demonstranten steeds van die halvegare sjappies. Dat helpt ook niet.![]()
Kloptquote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ja dat gevoel heb ik dus ook.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net datgene waarmee je de maatschappij gesloten kan houden.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Op je buik?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan reken er maar niet op. Kun je schrijven?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Wie op de vrije inloop langskomt en ergens anders al een afspraak had staan, hoeft die niet te annuleren. Deze mensen kunnen bij de boosterprik zeggen dat ze al een afspraak hadden, waarna de GGD ervoor zorgt dat die uit de systemen wordt gehaald.
Je kunt er wel gewoon van uitgaan dat je in Amsterdam straks ook vrije inloop hebt. Dus zal ik of zal ik niet naar Hilversum?![]()
THE FUCK!!! Zie het nu pas.quote:
GODVER, die had ik kunnen openen. Zit ik daar met mn slaapkop.
Ik had de lapo van 2499.
1947-2016![]()
Maar vaccinatieplicht is toch ook niet normaal en de oplossing niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij morgen instellen. Had allang gemoeten ook. Dan kan alles weer normaal open. Maar vraag me af of het er in NL met al die griffo's en honderdpartijenpolitiek ooit wel er door komt.
Los van je lichamelijke integriteit, Neurenberg, rechten vd mens etc. Wordt dat dan steeds uitgebreid met uiteindelijk alsnog een plicht elke x aantal maanden voor 12+ met QR als controlemiddel erop wat eventueel uitgebreid kan worden.
Dat is een black mirror dystopia.
Stap terug doen en kijken naar wat het virus nu is en hoe we ermee om zouden moeten gaan is veel verstandiger en normaler.![]()
Dat weten we nu wel, maar dat was je punt niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus?
Dit kunnen we wel jaren achter elkaar blijven roepen, maar ergens stopt het.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
And your love is all around
Forum Opties Forumhop: Hop naar: