Ja, en een opname aantal wat ver achter blijft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Pushmeldingen genot vanmiddag, morgen OMT advies er overheen en we zitten tot begin februari alweer binnen met z'n allen..
En intussen lopen de ziekenhuizen leeg...quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Pushmeldingen genot vanmiddag, morgen OMT advies er overheen en we zitten tot begin februari alweer binnen met z'n allen..
“Laat je vaccineren en je krijgt je vrijheden terug!”quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:01 schreef belanov het volgende:
Hoger onderwijs en sportscholen nog dicht straks? Hadden jullie maar meer moeten boosteren, stelletje kerngezonde jongvolwassenen! Aldus de oud-voorzitter van de Gezondheidsraad![]()
https://www.volkskrant.nl(...)lwassenen~b0d6708c1/
[..]
ftfyquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, en een opname aantal wat VOORALSNOG ver achter blijft.
Maar de totale paniekmodus van 'de besmettingen stijgen' is genoeg om het land weer in de vernieling te helpen.
Dit werkt niet.
Laat maar komen inderdaad. Hoe sneller de overheid er achter komt dat de lockdown gewoonweg niet werkt hier tegen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat maar komen. Die pleister moet er gewoon zsm af.
Doe dan vandaag maar 50Kquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat maar komen inderdaad. Hoe sneller de overheid er achter komt dat de lockdown gewoonweg niet werkt hier tegen.
Pics van de puppy en anders niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef tesssssssss het volgende:
In februari moet alles weer open zijn want dan begint de puppy-cursus.
Kunnen jullie daar even voor zorgen?
Bedankt.
O is minder heftig dus die zal achter blijven.quote:
100% mee eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zal Jaap even een sms'je sturen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef tesssssssss het volgende:
Bedankt.
Mag dat ook niet dan? Bij mij op de paardenstal gaat alles gewoon door, ook de lessen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef tesssssssss het volgende:
Bedankt.
Zou wel het beste zijn. Maar gaat niet gebeuren. We gaan ons met hand en tand verzetten. Avondklok en een shitload aan bureaucratisch geneuzel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Broertje moest de feestdagen voorbij laten gaan en kwam uit quarantaine op 1 januariquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken persoonlijk en via via inmiddels een stuk of 30 mensen die met kerst en oudjaar besmet zijn geraakt. De ergste klachten hierbij zijn een beetje verkouden. Sommigen helemaal niks. Maar dat is natuurlijk anekdotisch.
De zin van "alles dicht" ontgaat mij nu een beetje, maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat we een verlenging aan onze broek hebben, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
De nicht van een dochter van een oom van een kennis van mij heeft een chihuahua die nu al maanden niet kan keffen nadat ie corona gehad heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken persoonlijk en via via inmiddels een stuk of 30 mensen die met kerst en oudjaar besmet zijn geraakt. De ergste klachten hierbij zijn een beetje verkouden. Sommigen helemaal niks. Maar dat is natuurlijk anekdotisch.
Hoorde gisteren via via via van een Antivaxx die een feestje had gehad met 25 waarvan er gisteren 16 besmet waren geraakt. Zo gaat het wel hard ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, dat is wel heftig! Dat zet de zaak wel in een ander perspectief.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De nicht van een dochter van een oom van een kennis van mij heeft een chihuahua die nu al maanden niet kan keffen nadat ie corona gehad heeft.
Egt egt heul zielig!
Moeten Border Collies nu solidair zijn? Of Rottweilers? Of toch Teckels?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De nicht van een dochter van een oom van een kennis van mij heeft een chihuahua die nu al maanden niet kan keffen nadat ie corona gehad heeft.
Egt egt heul zielig!
Haha, ja dat soort dingen hoor je nu allemaal. 8 van de 10 en zo. Wel allemaal gevaccineerd. Maar ook geen klachten dus.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hoorde gisteren via via via van een Antivaxx die een feestje had gehad met 25 waarvan er gisteren 16 besmet waren geraakt. Zo gaat het wel hard ja.
Alle hontjes zijn solidair.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moeten Border Collies nu solidair zijn? Of Rottweilers? Of toch Teckels?
#dtv
Dit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zou wel het beste zijn. Maar gaat niet gebeuren. We gaan ons met hand en tand verzetten. Avondklok en een shitload aan bureaucratisch geneuzel.
No way dat Mark en Hugo Ernst nu denken: “Oke we hijsen de witte vlag, laat maar lopen”.
Zeker, maar wij gaan het gewoon rekken dmv "alles dicht". Ook al staat de teller op 50k besmettingen per dag en is de toename in de ziekenhuizen te behappen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |