Goed dat je hem even uitlegt voor de totaal debielen hier.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Sorry schat nu even niet ik heb hoofdpijn.
Ga maar testen!!!
Superspreadboefje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier zaterdag bij mensen geweest met mensen die met oudjaar besmet blijken te zijn geraakt. Maar geen klachten, dus geen reden om te testen.
Zit ook wel wat in. Heb zelf een 12 jaar terug in Denemarken een tijdje gewoond voor werk (nee, ben geen compexo incognito), maar daar had ik het niet zo erg als hier. Maargoed, andere tijden en was daar echt om te werken...quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt dit pas echt tegen andere landen afzetten als je daar woont en midden in de samenleving staat, niet als je er een paar weken op vakantie bent. Niet voor niets zijn in Duitsland zoveel protesten tegen van alles en nog wat, terwijl we hier met jaloezie keken naar hoe daar de feestdagen werden beleefd.
Sorry het was een inside joke met user @Scrummiequote:Op donderdag 6 januari 2022 10:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In nacht, ochtend, middag, avond?
Verklaar u nader?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Grote toename in het aantal vrouwelijke tests komende periode.
O, ik al twee keer wel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Overigens wil ik wel een klacht indienen en dat is dat ik na drie keer nog steeds geen enkele keer geprikt ben door iets wat lijkt op een leuke vrouw.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier zaterdag bij mensen geweest met mensen die met oudjaar besmet blijken te zijn geraakt. Maar geen klachten, dus geen reden om te testen.
Dat zeker!quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als het nu evolueert tot een verkoudheid moet covid gewoon van de lijst met A-ziekten af.
Ik vind Denemarken altijd wel een raar voorbeeld voor een land waar het beter gaat, gelet op Christiania in Kopenhagen. Dan zijn onze liefkozende "wappies" nog vrij mild.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in. Heb zelf een 12 jaar terug in Denemarken een tijdje gewoond voor werk (nee, ben geen compexo incognito), maar daar had ik het niet zo erg als hier. Maargoed, andere tijden en was daar echt om te werken...
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sorry het was een inside joke met user @:Scrummiemaar op zich best een prima indeling die je noemt hé
quote:‘Iedere prikronde zal het moeilijker worden om met name jongeren te motiveren’, zegt André Knottnerus, hoogleraar huisartsgeneeskunde en oud-voorzitter van de Gezondheidsraad. Daarom is goede communicatie volgens hem essentieel, het liefst ook ontwikkeld samen met jongeren. ‘Jongeren zijn al minder gemotiveerd omdat ze minder gezondheidsrisico lopen. Benadrukt zou kunnen worden dat jongeren sneller hun vrijheden kunnen terugkrijgen bij onderwijs, sport en cultuur, als het percentage geboosterden stijgt. Dan krijg je een gemeenschappelijk belang.’
In Zuid-Afrika als geheel duurde het ook een maandje voordat de piek werd bereikt, dat zal in Europese landen niet heel veel anders zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:59 schreef _serial_ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang de Omicron piek duurt in Amsterdam. In London lijkt die piek na 2 weken voorbij.
In Zuid Afrika stijgt het nu juist weer een beetje..quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika als geheel duurde het ook een maandje voordat de piek werd bereikt, dat zal in Europese landen niet heel veel anders zijn.
Ik vraag mij overigens af of zij de piek wel al echt hebben bereikt. In de provincie Gauteng misschien, maar het stijgt ook weer in ZA dus misschien inmiddels andere provincies aan de beurt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika als geheel duurde het ook een maandje voordat de piek werd bereikt, dat zal in Europese landen niet heel veel anders zijn.
Ja, laten we nog meer benadrukken hoe erg met name de jongeren worden gechanteerd. Puik plan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:01 schreef belanov het volgende:
Hoger onderwijs en sportscholen nog dicht straks? Hadden jullie maar meer moeten boosteren, stelletje kerngezonde jongvolwassenen! Aldus de oud-voorzitter van de Gezondheidsraad![]()
https://www.volkskrant.nl(...)lwassenen~b0d6708c1/
[..]
Joh, met doggy hoef je het ook niet te zien. Als dat worst case is....quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van m'n 2e prik was echt een lekker wijf, al moet ik de neus en mond wel raden uiteraard, maar de rest was minimaal een 8
Ik zie die 5000 overigens niet in de datavertraging.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Pushmeldingen genot vanmiddag, morgen OMT advies er overheen en we zitten tot begin februari alweer binnen met z'n allen..
Binnenkort een dagje Antwerpen, meteen maar kappertje meepakken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Pushmeldingen genot vanmiddag, morgen OMT advies er overheen en we zitten tot begin februari alweer binnen met z'n allen..
Laat maar komen. Die pleister moet er gewoon zsm af.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:06 schreef nattermann het volgende:
Mijn glazen onderbuikbol voorspelt dat we vandaag royaal de 30k voorbijgaan.
Je kunt toch ook gewoon een thuiskapper opzoeken hier en een dag gewoon genieten in Antwerpen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Binnenkort een dagje Antwerpen, meteen maar kappertje meepakken.
Ben er wel klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |