Ja, en een opname aantal wat ver achter blijft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Pushmeldingen genot vanmiddag, morgen OMT advies er overheen en we zitten tot begin februari alweer binnen met z'n allen..
En intussen lopen de ziekenhuizen leeg...quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Pushmeldingen genot vanmiddag, morgen OMT advies er overheen en we zitten tot begin februari alweer binnen met z'n allen..
“Laat je vaccineren en je krijgt je vrijheden terug!”quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:01 schreef belanov het volgende:
Hoger onderwijs en sportscholen nog dicht straks? Hadden jullie maar meer moeten boosteren, stelletje kerngezonde jongvolwassenen! Aldus de oud-voorzitter van de Gezondheidsraad![]()
https://www.volkskrant.nl(...)lwassenen~b0d6708c1/
[..]
ftfyquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, en een opname aantal wat VOORALSNOG ver achter blijft.
Maar de totale paniekmodus van 'de besmettingen stijgen' is genoeg om het land weer in de vernieling te helpen.
Dit werkt niet.
Laat maar komen inderdaad. Hoe sneller de overheid er achter komt dat de lockdown gewoonweg niet werkt hier tegen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat maar komen. Die pleister moet er gewoon zsm af.
Doe dan vandaag maar 50Kquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat maar komen inderdaad. Hoe sneller de overheid er achter komt dat de lockdown gewoonweg niet werkt hier tegen.
Pics van de puppy en anders niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef tesssssssss het volgende:
In februari moet alles weer open zijn want dan begint de puppy-cursus.
Kunnen jullie daar even voor zorgen?
Bedankt.
O is minder heftig dus die zal achter blijven.quote:
100% mee eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zal Jaap even een sms'je sturen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef tesssssssss het volgende:
Bedankt.
Mag dat ook niet dan? Bij mij op de paardenstal gaat alles gewoon door, ook de lessen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef tesssssssss het volgende:
Bedankt.
Zou wel het beste zijn. Maar gaat niet gebeuren. We gaan ons met hand en tand verzetten. Avondklok en een shitload aan bureaucratisch geneuzel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Broertje moest de feestdagen voorbij laten gaan en kwam uit quarantaine op 1 januariquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken persoonlijk en via via inmiddels een stuk of 30 mensen die met kerst en oudjaar besmet zijn geraakt. De ergste klachten hierbij zijn een beetje verkouden. Sommigen helemaal niks. Maar dat is natuurlijk anekdotisch.
De zin van "alles dicht" ontgaat mij nu een beetje, maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat we een verlenging aan onze broek hebben, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
De nicht van een dochter van een oom van een kennis van mij heeft een chihuahua die nu al maanden niet kan keffen nadat ie corona gehad heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken persoonlijk en via via inmiddels een stuk of 30 mensen die met kerst en oudjaar besmet zijn geraakt. De ergste klachten hierbij zijn een beetje verkouden. Sommigen helemaal niks. Maar dat is natuurlijk anekdotisch.
Hoorde gisteren via via via van een Antivaxx die een feestje had gehad met 25 waarvan er gisteren 16 besmet waren geraakt. Zo gaat het wel hard ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, dat is wel heftig! Dat zet de zaak wel in een ander perspectief.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De nicht van een dochter van een oom van een kennis van mij heeft een chihuahua die nu al maanden niet kan keffen nadat ie corona gehad heeft.
Egt egt heul zielig!
Moeten Border Collies nu solidair zijn? Of Rottweilers? Of toch Teckels?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De nicht van een dochter van een oom van een kennis van mij heeft een chihuahua die nu al maanden niet kan keffen nadat ie corona gehad heeft.
Egt egt heul zielig!
Haha, ja dat soort dingen hoor je nu allemaal. 8 van de 10 en zo. Wel allemaal gevaccineerd. Maar ook geen klachten dus.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hoorde gisteren via via via van een Antivaxx die een feestje had gehad met 25 waarvan er gisteren 16 besmet waren geraakt. Zo gaat het wel hard ja.
Alle hontjes zijn solidair.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moeten Border Collies nu solidair zijn? Of Rottweilers? Of toch Teckels?
#dtv
Dit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zou wel het beste zijn. Maar gaat niet gebeuren. We gaan ons met hand en tand verzetten. Avondklok en een shitload aan bureaucratisch geneuzel.
No way dat Mark en Hugo Ernst nu denken: “Oke we hijsen de witte vlag, laat maar lopen”.
Zeker, maar wij gaan het gewoon rekken dmv "alles dicht". Ook al staat de teller op 50k besmettingen per dag en is de toename in de ziekenhuizen te behappen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Probleem is dat als je eenmaal in die lockdown zit, het vrij eenvoudig is om hem te verlengen. Immers is de horde al genomen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
De zin van "alles dicht" ontgaat mij nu een beetje, maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat we een verlenging aan onze broek hebben, gewoon omdat het kan.
Ja maar helaas zijn alle demonstranten steeds van die halvegare sjappies. Dat helpt ook niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Terwijl de complete samenleving er al van overtuigd is, willen ze in den haag de repressie toepassen.
Dan hoop ik op grote demonstraties in dat geval die duidelijk maken dat de politiek de verkeerde weg is ingeslagen.
Ik breng de 43% stijging in Denemarken en 127% stijging in Engeland (met aantekening dat daar ook 'met' corona in zit) nog even ter herinnering.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
O is minder heftig dus die zal achter blijven.
Zo worden ze geframed inderdaad. En toegegeven, de kerngroep is zo. Ik hoop ook dat de silent majority zich er bij gaat voegen. Vreedzaam, geen rottigheid, wel laten blijken dat we klaar zijn met deze onzin.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja maar helaas zijn alle demonstranten steeds van die halvegare sjappies. Dat helpt ook niet.
Die mogen ze van mij morgen instellen. Had allang gemoeten ook. Dan kan alles weer normaal open. Maar vraag me af of het er in NL met al die griffo's en honderdpartijenpolitiek ooit wel er door komt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zeker, maar wij gaan het gewoon rekken dmv "alles dicht". Ook al staat de teller op 50k besmettingen per dag en is de toename in de ziekenhuizen te behappen.
Gewoon zodat het kabinet tijd heeft om 2G/vaccinatieplicht af te stellen. Ik zie ze al voor mij eind februari, "Begin januari had een vaccinatieplicht nog zin gehad, nu niet meer".
Ik keek gisteren bij mijn moeder voor het eerst tv wat geen sport was in maanden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Terwijl de complete samenleving er al van overtuigd is, willen ze in den haag de repressie toepassen.
Dan hoop ik op grote demonstraties in dat geval die duidelijk maken dat de politiek de verkeerde weg is ingeslagen.
Dus?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik breng de 43% stijging in Denemarken en 127% stijging in Engeland (met aantekening dat daar ook 'met' corona in zit) nog even ter herinnering.
Datzelfde werd gezegd van de scholensluiting. Die zou 100% zeker verlengd worden. En ziedaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Probleem is dat als je eenmaal in die lockdown zit, het vrij eenvoudig is om hem te verlengen. Immers is de horde al genomen.
Maar zoals mijn waarde vriend @:trein2000 gisteren al betoogde moeten er nu eerst 100 stuurgroepen en evaluatiecommissies komen om te bepalen wanneer we eruit kunnen.
Kan je rekenen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net datgene waarmee je de maatschappij gesloten kan houden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:17 schreef Gunner het volgende:
Waar sturen we eigenlijk op? Besmettings- of ziekenhuiscijfers? Ik heb het idee dat dat nogal wisselt afhankelijk hoe de wind waait.
Even los van of het er wel of niet doorkomt, als je iedere 4 maanden gevaccineerd moet gaan worden ben je wanneer je net gevaccineerd bent alweer bezig met het regelen van de volgende. Er kan zoveel fout gaan tijdens dat proces dat ga je niet voorblijven, ook niet met een vaccinatieplicht.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij morgen instellen. Had allang gemoeten ook. Dan kan alles weer normaal open. Maar vraag me af of het er in NL met al die griffo's en honderdpartijenpolitiek ooit wel er door komt.
Het is nog geen maandag. Als de cijfers richting de 50k gaan komt de roep om de scholen dicht te houden waarschijnlijk gewoon weer terug.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Datzelfde werd gezegd van de scholensluiting. Die zou 100% zeker verlengd worden. En ziedaar.
Jep.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik keek gisteren bij mijn moeder voor het eerst tv wat geen sport was in maanden.
Mijn god, de paniek op het nieuws en talkshows. Alsof het maart 2020 is.
Mensen denken echt dat Omicron de golf des doods is en enkel de booster je kan redden.
Ze had je dochter kunnen zijn!quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van m'n 2e prik was echt een lekker wijf, al moet ik de neus en mond wel raden uiteraard, maar de rest was minimaal een 8
Hoe het hele beeld van demonstreren is veranderd de afgelopen 2 jaar is misschien wel één van de meest zorgwekkende ontwikkelingen van deze hele crisis. We leven in maatschappij waarbij mensen niet meer willen/durven demonstreren omdat ze zich niet willen identificeren met een (vrij klein maar erg luid) groepje wappies. Tsja..quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja maar helaas zijn alle demonstranten steeds van die halvegare sjappies. Dat helpt ook niet.
Kloptquote:
Ja dat gevoel heb ik dus ook.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net datgene waarmee je de maatschappij gesloten kan houden.
Op je buik?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan reken er maar niet op. Kun je schrijven?
THE FUCK!!! Zie het nu pas.quote:
Maar vaccinatieplicht is toch ook niet normaal en de oplossing niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij morgen instellen. Had allang gemoeten ook. Dan kan alles weer normaal open. Maar vraag me af of het er in NL met al die griffo's en honderdpartijenpolitiek ooit wel er door komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |