SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nee das ook zoquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoorde je wat ze tegen Sercan zei
het lijkt me leuker voor je als je gaat koken als er meer spullen zijn
met andere woorden nu kun je het niet
niet erg aardig
Das van weenweenweenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:23 schreef Toverheks het volgende:
O
[..]
Of ze aan de drank is met die rooie neus.
Net geneuktquote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:25 schreef spapaars het volgende:
Denk dat het verschil met de vorige is dat er nu meer face-to-face confrontaties zijn, en met de vorige was het gluiperig roddelen.
Dat komt nog wel. Dat was vorig jaar ook nog niet gelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:25 schreef spapaars het volgende:
Denk dat het verschil met de vorige is dat er nu meer face-to-face confrontaties zijn, en met de vorige was het gluiperig roddelen.
Dat komt nog wel, de bondjesquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:25 schreef spapaars het volgende:
Jezus, da's nóg simpeler dan weerwolvenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:25 schreef Ireth het volgende:
Ze spelen "moordenaartje". Ik ken dat nog van scoutingkamp vroeger...
Dankje! Kan er niet tegen als ik niet weet wat er gaande isquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:25 schreef Ireth het volgende:
dacht je dat het niet erger konquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jezus, da's nóg simpeler dan weerwolven
grace tobias vera + nog iemand bespraken hun bondje net in de uitzendingquote:
Leeftijdsgroep: 11 tot 14 jaarquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:25 schreef Ireth het volgende:
hebben ze allang weer verandertquote:
Zit je lekker te knipogen naar dat lekkere ding, is ze meteen doodquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht je dat het niet erger kon![]()
![]()
Ja zag het stond ff af te wassen,ik klaag niet hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
grace tobias vera + nog iemand bespraken hun bondje net in de uitzending
Oh das wel kut ik dacht ga de uitzending kijken, om te zien wat ik gemist hebquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze allang weer verandert![]()
krijg je als de uitzending zoveel dagen achterloopt
jij had Vera al 1000 x vermoordquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zit je lekker te knipogen naar dat lekkere ding, is ze meteen dood
Denk dat Kitty nog wel een weekje mag door zeuren. Qua strategie is het beter om anderen te nomineren.quote:
Ja.. en dan ben je als moordernaar dus ook meteen gesnapt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij had Vera al 1000 x vermoord
exact wat ze doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:30 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Denk dat Kitty nog wel een weekje mag door zeuren. Qua strategie is het beter om anderen te nomineren.
Dat was al duidelijk. Denkt dat 'ie Rambo is met z'n deukbuik. Daar heb je toch veel fantasie voor nodigquote:
Ja het is er een waar ik de streams al vooruit zet.quote:
Ja bewoners ergeren zich ook al aan haar. Dat gaat nog wel wat worden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die heb je nodig om wat herrie in de keuken te hebben.
Volgens mij hebben ze op Sercan en Kristof gestemd toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:30 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Denk dat Kitty nog wel een weekje mag door zeuren. Qua strategie is het beter om anderen te nomineren.
Wist ik al.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja.. en dan ben je als moordernaar dus ook meteen gesnapt.
Whuzz:
Vera: *dood*
Rechercheur: WHUZZ IS DE MOORDENAAR!
Whuzz:
dan horen ze het vanavond of morgenvroegquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef Burner82 het volgende:
In de uitzending van morgen gaan ze de nominaties bekend maken.....
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef Burner82 het volgende:
In de uitzending van morgen gaan ze de nominaties bekend maken.....
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:33 schreef mijntjexx het volgende:
Nick , michel, naomi en julie nu live op instagram
Ik kan em niet zienquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.instagram.com/nicklowriderzkraft/live/
leuke gast ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
Kristoff de verhalen verteller
prettige stem
Morgen in Big Brother: "Nawel en Salar, dan is het nu tijd om te nomineren"quote:
Kristof heeft een olijk hoofd, word vrolijk als ik zijn hoofd ziequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
Kristoff lijkt een beetje op Dennis van der Geest
Hij durft zichzelf op de hak te nemen , neemt alles niet zo serieus . Daar hou ik vanquote:
had vast een dikke moeten wordenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:41 schreef engine het volgende:
Ik zie nu pas dat Dimitri ook nog een lijntje onder die twee banden getatoeerd heeft
ik ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik weet niet wat ik moet vinden van Peter
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
had vast een dikke moeten worden
deed te veel pijn![]()
Dat inderdaad. Hem zou ik momenteel het minst missenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik weet niet wat ik moet vinden van Peter
een kronkellijntjequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:44 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja het is zo raar. Heb zin om met stift een derde band te maken.
dat is een opsteker voor kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Hem zou ik momenteel het minst missen
Ik snap nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:42 schreef mijntjexx het volgende:
Thomas bedenkt inderdaad de spellen mee zegt Nick
Ik moet eerlijk zeggen dat Vera ook niet echt opvalt tot nu toe. Ja met knapheid maar hoor weinig van haar. Misschien is dat overdag anders.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Hem zou ik momenteel het minst missen
ze doet wel mee met alle aktiviteitenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat Vera ook niet echt opvalt tot nu toe. Ja met knapheid maar hoor weinig van haar. Misschien is dat overdag anders.
Eens , Vera is nietszeggend .quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat Vera ook niet echt opvalt tot nu toe. Ja met knapheid maar hoor weinig van haar. Misschien is dat overdag anders.
Sorry, Nick van de vorige BB benoemt net in de live dat Thomas van de vorige BB de spellen van nu mee verzint. Hij werkt dus voor BB nu. En Liese zegt inderdaad dat Sercan een vriend van haar isquote:
Ohhh is ie vals ?? Misschien moet ik mijn mening bijstellen danquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet
zoals hij vanmiddag in de badkamer ook over Sercan begon
hmmm beetje vals
Vera heeft vanmiddag poffertjes gemaakt met Tobias en zeep gemaaktquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ohhh is ie vals ?? Misschien moet ik mijn mening bijstellen dan
Vind haar niet zo knap, ze lijkt op Danielle maar dan met langer haar, hoewel Danielle leuker wasquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan dat niet bekijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Sorry, Nick van de vorige BB benoemt net in de live dat Thomas van de vorige BB de spellen van nu mee verzint. Hij werkt dus voor BB nu. En Liese zegt inderdaad dat Sercan een vriend van haar is
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef lexkov het volgende:
Op instagram staat dat er zo live op stream bekend word wie er genomineerd zijn!
preciesquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:50 schreef engine het volgende:
Een streamlock okay maar dat geluid moeten ze echt wat aan doen. Mute dan gewoon.
maar somige geloofen het niet, maar de 5 ex bewohner nick, nomi,lies, omquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Sorry, Nick van de vorige BB benoemt net in de live dat Thomas van de vorige BB de spellen van nu mee verzint. Hij werkt dus voor BB nu. En Liese zegt inderdaad dat Sercan een vriend van haar is
ik vind haar ook niet super knap. tussen die 16.000 aanmeldingen zat vast iets betersquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind haar niet zo knap, ze lijkt op Danielle maar dan met langer haar, hoewel Danielle leuker was![]()
Dit is een saaie muts
Dat zou niet een al te slimme zet zijn voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef lexkov het volgende:
Op instagram staat dat er zo live op stream bekend word wie er genomineerd zijn!
Daar ga ik mijn trommelvliezen niet voor opofferen hoorquote:
e wachten afquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:52 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Dat zou niet een al te slimme zet zijn voor de kijkcijfers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, dat is een foto van mezelf hahahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
w
[..]
e wachten af
is dat nu een foto van jezelf?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Ja, dat is een foto van mezelf hahaha
SL tot zaterdag?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Dus de nominaties mogen we niet op de stream kijken?
alsof het daarna niet duidelijk is wie er is genomineerd??
even geduldquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Dus de nominaties mogen we niet op de stream kijken?
alsof het daarna niet duidelijk is wie er is genomineerd??
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef Ireth het volgende:
Bij elke sl kijkt mijn kat me verschrikt aan alsof ze me wil vermoorden
sorry, ik ben nog boos over de 17:00 oplichtingquote:
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef mijntjexx het volgende:
Als het Sercan en Kristoff zijn dan baal ik wel
En dat heb ik, dus niet fijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor iedereen met tinnitus
wat was het nu dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
sorry, ik ben nog boos over de 17:00 oplichting
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar somige geloofen het niet, maar de 5 ex bewohner nick, nomi,lies, om
zeien dat ze dit keer achter metdoen
Vreselijke stem iddquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:58 schreef GayGuy het volgende:
Big brother heeft wel eens beter geklonken. Klonk alsof hij schuurpapier had ingeslikt🤣
Echt hé🤣🤣quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:58 schreef mike0709 het volgende:
Schrik me de tandjes van die klote stem 😅
ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:02 schreef Ireth het volgende:
Kristof en Cerkan idd
Ik kan niet kiezen....![]()
Vind ze allebei leuk...
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:02 schreef mijntjexx het volgende:
Neeeeeeee, 1 vd 2 leuke en sterke eruit. MAG niet
Wie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:02 schreef mijntjexx het volgende:
Neeeeeeee, 1 vd 2 leuke en sterke eruit. MAG niet
Hij is helemaal geen gluiperdquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:04 schreef pid1961 het volgende:
Cerkan de creepy gluiperd adieu. Doeiiii
hij is zowat meer overstuur dan de genomineerdenquote:
Lililililililiquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Salar viert een feestje in z'n hoofd
ouderwets voorspelbaarquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, een behoorlijke tegenvaller dit ....![]()
Juist. Perfect. Kitty zal zich gesterkt voelen en wordt dan nóg zeikeriger.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef thomas19844 het volgende:
Iedereen ook wel een beetje in shock waarom Kitty niet op de nominaties staat haha... Ik voel wel aan dat Kitty deze drama vanavond even naar zichzelf toe kan trekken.
Kitty denkt nu dat ze populair is en dat haar 'vijand' door het publiek genomineerd isquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef thomas19844 het volgende:
Iedereen ook wel een beetje in shock waarom Kitty niet op de nominaties staat haha... Ik voel wel aan dat Kitty deze drama vanavond even naar zichzelf toe kan trekken.
Of jij kijkt door een andere brilquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef pid1961 het volgende:
Da
[..]
n zie jij andere beelden dan ik. Wegwezen met die figuur
let thequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Kitty denkt nu dat ze populair is en dat haar 'vijand' door het publiek genomineerd is
Ik heb met beiden niets, dus ze mogen van mij allebei opbokken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef pid1961 het volgende:
Da
[..]
n zie jij andere beelden dan ik. Wegwezen met die figuur
vanmiddag pasquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef Burner82 het volgende:
Maar ze hebben genomineerd toen ze nog in dat datacentrum zitten geloof ik. Dus dat was op basis van alleen camerabeelden etc (en alweer ff geleden).
Heeft iemand dat uitgesproken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef thomas19844 het volgende:
Ik ben brildraagend.... maar kijk heel veel uren. En ik moet die glijer niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of jij kijkt door een andere bril
Jep en de daders maken zich niet bekendquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar denken ze nu, dat het publiek genomineerd heeft ?
Potje vrij boksen zie ik meer zittenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nou hup, een potje judo om de winnaar te bepalen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:08 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Ik ben brildraagend.... maar kijk heel veel uren. En ik moet die glijer niet.
Dat is wel een aardige twist dan .....quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef just me het volgende:
Jep en de daders maken zich niet bekend
nee toen wilde Saral op Kristoff en Nawel op een damequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
de keus stond al vast in het datacenter
Ik ben meer middeleeuws. Geef ze een keuze uit wapens... zwaarden, bijlen, goedendag, enz. En dan tot de doodquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Potje vrij boksen zie ik meer zitten
Misschien moet hij hun laten geloven dat het door het publiek komt om ze save te houden. Dat is het enige wat ik hoopquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef TheRacingElf het volgende:
Durft die droeftoeter het nu niet te zeggen dat zij genomineerd hebben of mag hij dat niet zeggen?
En dat komt echt nog wel uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef mario390 het volgende:
en nabel huilt om dat
zij nominieren moest
Mijn geld gaat op Kristof. Belgisch International in het Judo....quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben meer middeleeuws. Geef ze een keuze uit wapens... zwaarden, bijlen, goedendag, enz. En dan tot de dood
Niet aan gedacht. Ben voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben meer middeleeuws. Geef ze een keuze uit wapens... zwaarden, bijlen, goedendag, enz. En dan tot de dood
ik had liever gezien dat ze het bekend gemaakt hadden en dan de reaktiesquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige twist dan .....
was ook de opdracht begreep ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Misschien moet hij hun laten geloven dat het door het publiek komt om ze save te houden. Dat is het enige wat ik hoop
Veel succes met je judo wanneer je een strijdbijl in je nek hebtquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn geld gaat op Kristof. Belgisch International in het Judo....
Jep, zo kan je het ook nog uitsmeren over meerdere dagen. Het zal wel bekend worden hoor. Als ze het zelf niet zeggen dan zal het wel in de Liveshow zaterdag onthuld worden. Natuurlijk doen ze hier iets mee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige twist dan .....
als BB slim is zoeken ze een geniepig moment om dat in de groep te gooienquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
ik had liever gezien dat ze het bekend gemaakt hadden en dan de reakties![]()
de nieuwe inwonersquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
als BB slim is zoeken ze een geniepig moment om dat in de groep te gooien
Wil ik Whuzz niet aandoen. Mag hem daar ook te graag voorquote:
ja jammer @Whuzz Uto gaat wel winnenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil ik Whuzz niet aandoen. Mag hem daar ook te graag voor
Moet je die bijl daar wel eerst zien te krijgen hequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Veel succes met je judo wanneer je een strijdbijl in je nek hebt
Ja, of morgen de uitzending mee laten kijken in het huis .....quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:12 schreef Whuzz het volgende:
als BB slim is zoeken ze een geniepig moment om dat in de groep te gooien
Als we dat met middeleeuwse wapens doen, dan denk ik dat Uto een probleem heeft.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, of morgen de uitzending mee laten kijken in het huis .....
Ik vind haar sneaky, maar ik houd nog een slag om mijn arm.quote:
Dat maakt het juist spannend vind ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind haar sneaky, maar ik houd nog een slag om mijn arm.
Ik geef mij al gewonnenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als we dat met middeleeuwse wapens doen, dan denk ik dat Uto een probleem heeft.
* Whuzz doet aan HEMA (niet de winkel nee...)
Ik vind haar mega nep , maar komt ook door dat gebitquote:
Oh zal er eens op lettenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar mega nep , maar komt ook door dat gebit
Wanneer is dat dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
ze weten dus ook niet wanneer de live how is
We wachten afquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat maakt het juist spannend vind ik
Mooi. Kunnen we sneller aan de whiskey. Derde helft is altijd de belangrijkstequote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh zal er eens op letten![]()
Misschien gaan we onze mening nog wel sharen
ehhhh wat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:16 schreef TheRacingElf het volgende:
De productie heeft dus een fout gemaakt wat betreft de nominaties waarna het opnieuw moest…of zoiets
Hoezoo????quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:16 schreef TheRacingElf het volgende:
De productie heeft dus een fout gemaakt wat betreft de nominaties waarna het opnieuw moest…of zoiets
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mooi. Kunnen we sneller aan de whiskey. Derde helft is altijd de belangrijkste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |